וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "השחקנים שלי לא שמים את האגו לפני המטרה"

מאמנה של סטנדרד החמיא לשחקניו אחרי ה-1:4 על זולט שהחזיר אותו זמנית לפסגה: "הניצחון נותן ביטחון לקראת ברוז'"

גיא לוזון מאמן סטנדרד ליאז'. GettyImages
"שמח שהתגברנו על המכשול הזה ". לוזון/GettyImages

גיא לוזון וסטנדרד שוב בפסגת הליגה הבלגית. המאמן הישראלי רשם אמש (שישי) ניצחון חשוב על זולט וארחם בתוצאה 1:4 במסגרת הפלייאוף העליון, ועקף זמנית את קלאב ברוז', שתנסה לנצח ביום ראשון את אנדרלכט ולשוב למקום הראשון.

לוזון ושחקניו נהנו מהחלטות שנויות במחלוקת של שופט המשחק, אשר העניק לליאז' שני פנדלים מפוקפקים והרחיק שלושה שחקנים משורות זולט וארחם. את לוזון זה לא עניין בסיום, והמאמן היה מרוצה מיכולת שחקניו ומהעבודה שאספו שלוש נקודות חשובות במרוץ לאליפות.

"ראינו את סטנדרד האמיתית, קבוצה נחושה שיודעת לבטל את האיכויות של היריבה", אמר לוזון על הניצחון והתמוגג מהביצועים של שחקניו, "זה לא עניין של מה בכך כשמדובר בזולט, היא הקבוצה הכי טקטית ומאורגנת בבלגיה, ומגיע קרדיט למאמן לה על זה. הפסדנו לה פעמיים העונה ואני שמח שהתגברנו על המכשול הזה וחזרנו למקום הראשון בליגה. השחקנים שלי אף פעם לא שמים את האגו לפני המטרה, שיחקנו כמו קבוצה, הם הראו אופי".

במחזור הבא ייערך משחק העונה כשסטנדרד תארח את ברוז'. המשחק ייערך ביום ראשון ה-11 במאי, וייתכן שיכריע את גורל האליפות. "הניצחון הזה נותן לנו ביטחון לקראת ברוז'. נחסר את וויליאם ויינקואר, אבל יש לנו מספיק מחליפים בעמדה שלו".

מאמן האורחת פרנקי דורי, שזעם על החלטות השופט והורחק ליציע, ניסה לשמור על איפוק בסיום: "אני לא רוצה לדבר על מה שקרה במשחק. אני מאוכזב, הלך התואר. שיחקנו כדורגל, אפילו שהיינו עם שמונה שחקנים".

שחקן סטנדרד ליאז' מישי בטשואיי. GettyImages
הוא וחבריו יקוו למעידה של ברוז' נגד אנדרלכט. בטשואי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully