וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: סטנדרד ליאז' הביסה את זולט וארחם 1:4

גיא לוזון שב לפסגה עם רביעייה גדולה בחסות השופט, שהעניק לו שני פנדלים מפוקפקים והרחיק ליריבה שלושה שחקנים ומאמן

גיא לוזון מאמן סטנדרד ליאז'. GettyImages
ניצחון ענק. לוזון/GettyImages

גיא לוזון וסטנדרד ליאז' חזרו הערב (שישי) לפסגת הליגה הבלגית, לפחות באופן זמני, לאחר שהביסו את זולט וארחם 1:4 בפתיחת המחזור השביעי בפלייאוף העליון. ההפסד לאנדלרכט במחזור הקודם אפשר לקלאב ברוז' לעקוף את ליאז' בשבוע שעבר, אלא שכעת המאמן הישראלי שב למקום הראשון, בו יישאר אם ליאור רפאלוב ושחקניו לא יצליחו לנצח את אנדלכט ביום ראשון. לוזון, שהותיר את טל בן חיים מחוץ לסגל, צריך להודות גם לשופט המשחק, שסידר לו שני פנדלים לא מוצדקים, והרחיק משורות היריבה לא פחות משלושה שחקנים, וגם את מאמנה.

עוד לפני כן, הפתיחה של סטנדרד היתה מושלמת: כבר בדקה העשירית מצא בכדור רוחב מישי בטשוואי את איגור דה קמארגו הוותיק שקיבל את חולצת ההרכב, נעצר בקורה, ועם הברך דחק מקרוב פנימה כדי לקבוע 0:1. בדקה ה-14 נרשם האירוע המוזר של המשחק, כאשר השופט נפצע, המשחק עוכב למשך כשלוש דקות, עד שלכר הדשא נכנס שופט חדש. סגנית המוליכה אמרה תודה רבה, כשבדקה ה-20 פרץ מדי קרסלה לרחבה, התחזה ונפל, וסטנדרד קיבלה פנדל. ג'ופרי מויאנגי ביה ניצל זאת כדי לבעוט לפינה השמאלית, ולקבוע 0:2.

בדקה ה-38 היה זה המשקוף שהציל את זולט וארחם, ובדקה ה-52 שוב קיבלה ליאז' פנדל מפוקפק למדי: התקפה מתפרצת מושלמת הסתיימה בדה קמארגו, שהוכשל ברחבה על ידי סמי בוסוט. שוער זולטה הורחק, ובטשואי שלח את הפנדל פנימה. הפנדל המוצדק הראשון במשחק הגיע בדקה ה-68, הפעם לזכות האורחת, אותו ניצל טורגן הזאר - אחיו של אדן - כדי לצמק ל-3:1. הרוחות המשיכו להתלהט, ושלוש דקות לאחר מכן הורחקו ילה ואן דאמה מסטנדרד ואידריסה סילה מזולט לאחר עימות פיזי. מאמן האורחת פרנקי דורי זעם, והורחק גם כן ליציע. בדקה ה-81 הסיפור נגמר, כשמתפרצת מושלמת של סטנדרד הסתיימה בבישול של ביה לאימו אזקייל, שגלגל מול שער ריק פנימה. הכרטיס האדום השלישי של זולט גם כן לא איחר להגיע, כשעבירה של סוון קומס בדקה ה-85 זיכתה אותו בהרחקה ישירה. הקהל של סטנדרד החל בקריאות "אולה, אולה" לשחקניו, ובצדק: ליאז' שוב בפסגה, ובגדול.

שחקן סטנדרד ליאז' מישי בטשואיי. GettyImages
שער ובישול. בטשואי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully