וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזהרה למנצ'סטר יונייטד: לא יהיה לכם קל עם ואן חאל

מנכ"ל סיטי טוען שמאמן יונייטד המיועד משניא עליו שחקנים, מהמט שול טוען ש"הוא האיש הנכון" אך צופה "בעיות עם ויין רוני"

מאמן נבחרת הולנד, לואיס ואן חאל. GettyImages
לא יהיה קל. לואי/GettyImages

על רקע מינויו המסתמן של לואי ואן חאל למאמן מנצ'סטר יונייטד, מופיעות בתקשורת האנגלית אזהרות לאלופה היוצאת בנוגע למורכבות האנושית של עבודה לצד המאמן ההולנדי. מנכ"ל מנצ'סטר סיטי פרן סוריאנו, למשל, טען שואן חאל משניא עליו את השחקנים.

"אם אתה מתנהג לא יפה עם האנשים סביבך, הם יזכרו את זה", אמר סוריאנו, שעבד עם ואן חאל בברצלונה, "יום אחד אתה עושה טעות, ואז הם יהרגו אותך. ראיתי את זה בהרבה קבוצות. ואן חאל היה מאמן מצליח בהרבה קבוצות, אבל הסגנון שלו קשה. זה קרה לו גם בברצלונה ובבאיירן מינכן. הוא קשוח מאוד, אנשים לא אוהבים אותו, אבל הוא מנצח. ואז יום אחד אתה לא מנצח, וכשאתה לא מנצח, כל מי שכועס עליך יחזור וינסה לפגוע בך".

שחקן העבר מהמט שול, ששיחק תחת ואן חאל, אומר ש"הוא מאמן מאוד חמור סבר, מאוד נוקשה, כך שהשחקנים חייבים למלא את ההוראות שלו, או שהם עפים והוא לוקח אחרים. הוא טוב מאוד עם שחקנים צעירים.

"אם יש 25, או 26, או 27 שחקנים בסגל, הוא מצפה ש-14 או 15 או 16 יעקבו אחריו. הוא טוב במוטיבציה, אבל זו לא גולת הכותרת שלו. הדבר המרכזי אצלו היא העבודה על המגרש, בזה הוא גאון. ככה השחקנים לומדים. מי שסקרן, לומד אצלו הרבה. אבל יש שחקנים, כמו ויין רוני למשל, שכבר לא צריך ללמוד יותר כלום. כך שיהיה קשה אם המאמן יגיד לו, 'אתה צריך לעשות דברים בצורה הפוכה לגמרי, כל מה שעשית עד עכשיו חייב להשתנות'".

עם זאת, שול סבור ש"לדעתי כרגע הוא המאמן הנכון עבור מנצ'סטר יונייטד אם היא רוצה לחזור להישגים, אין ספק בכך. זה יבוא. הוא פשוט דורש המון מהשחקנים, ולפעמים זה לא קל לרצות אותו. אנחנו לא מחשבים, לפעמים המוח מלא, אבל הוא עדיין רוצה שתלמד ותלמד ותלמד, ברמה גבוהה, בכל יום. זה לא מרגיז, זה מתיש. שחקנים מאבדים את הכוח. זה מה שקרה לו בבאיירן מינכן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully