וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בהולנד: ואן חאל סגר ביונייטד. המועדון מכחיש

"דה טלחראף" מספר שהמאמן הוותיק יצטרף מיד אחרי המונדיאל ויקבל 100 מיליון יורו לרכש. יונייטד: "לא החתמנו מאמן חדש"

מאמן נבחרת הולנד, לואיס ואן חאל. GettyImages
ג'וב ראשון באנגליה? ואן חאל/GettyImages

על פי דיווחים בהולנד, לואיס ואן חאל סיכם את תנאיו במנצ'סטר יונייטד ויצטרף אליה אחרי המונדיאל בברזיל. המאמן ההולנדי בן ה-62 כבר הודיע לפני כמה חודשים שהוא יעזוב את נבחרת הולנד בתום הטורניר בברזיל וב"דה טלחראף" הוסיפו ש"ברגע שהנבחרת תסיים את דרכה במונדיאל, הוא היה האיש שיחליף את דייויד מויס המפוטר".

בהולנד הוסיפו פרטים נוספים: ואן חאל סיכם את תנאיו מול עו"ד אד וורוורד מטעמה של משפחת גלזר ששולטת במנצ'סטר יונייטד והוא קיבל הבטחה לקתציב רכש בגובה של 100 מיליון יורו. עוד נאמר שם שהמאמן ההולנדי יחתום על חוזה לכמה שנים, אבל אורכו, כמו גם גובה המשכורת שלו, לא פורסמו.

זמן קצר אחרי הדיווח, דובר מטעם מנצ'סטר יונייטד מיהר להגיב: "אין שום דבר לדווח עליו. לא החתמנו מאמן חדש. כשיהיה מה להודיע, נודיע".

ואן חאל כבר הוזכר העונה כמועמד בכיר לאמן את טוטנהאם, אבל בהולנד כאמור טוענים שהוא יחליף את דייויד מויס שפוטר מוקדם יותר השבוע. ואן חאל אימן בעבר את אייאקס, ברצלונה (שתי קדנציות), נבחרת הולנד (שתי קדנציות), אלקמאר ובאיירן מינכן. בין שלל התארים שלו ניתן למצוא אליפויות בהולנד, ספרד וגרמניה וכן זכייה בליגה האלופות ב-1995.

מי שיעמוד על הקווים של מנצ'סטר יונייטד עד תום העונה הוא ריאן גיגס. הערב הוולשי ידריך את הקבוצה לראשונה, כשהיא תארח את נוריץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully