וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טביב: "הכל סגור, קורצקי יאמן את בית"ר ירושלים"

הבעלים שוחח עם נציגי המאמן והמחלוקות נפתרו. וילה בספק לעכו, מאטוביץ' יפתח כבלם. ספדאסיו וריאן ייעדרו (ש', 18:30)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגה הראשונה: 16. בית"ר ירושלים ניצחה מחצית מהמשחקים (8), עכו רק שלוש פעמים ועוד חמישה משחקים הסתיימו בתיקו.

* כשבית"ר מארחת יש לה יתרון של 1-6 בניצחונות ועוד שני משחקים הסתיימו בתיקו.

* בית"ר ירושלים ניצחה את שלושת משחקי הבית שלה בפלייאוף – ובכולם היא לא ספגה שער.

* ב-12 המשחקים האחרונים של בית"ר ירושלים המבקיעה ראשונה ניצחה בלי לספוג.

* הפועל עכו לא כבשה שער חוץ כבר 540 דקות.

* עכו גם לא ניצחה בחוץ מאז המחזור השישי. זה היה ב-19.10.13 – בחוץ מול רעננה.

מנחם קורצקי מאמן הפועל רעננה. ברני ארדוב
בבית"ר כבר תוהים מי יהיו עוזרי המאמן. קורצקי/ברני ארדוב

מפתחות והכנות: בית"ר ירושלים

המו"מ בין בית"ר ירושלים למנחם קורצקי נתקע מעט בימים האחרונים בשל מספר סעיפים בעייתיים בחוזהו של המאמן המיועדך אך היום (שישי) נראה כי הוא הושלם. אלי טביב אמר לוואלה! ספורט: "הכל סגור, קורצקי ייאמן את בית"ר ירושלים בעונה הבאה. אתמול בערב הגענו לסיכום על הפרטים ונשארה רק החתימה". אחת הסיבות לעיכוב הייתה שמרבית המו"מ נוהל בין עורכי הדין של בית"ר לסוכנו של המאמן גלעד קצב, כאשר אלי טביב לא היה מעורב. אתמול טביב כבר החל לצלול לעומקן של המחלוקות, ומרביתן נפתרו בשיחת טלפון.

היום אמורים הצדדים להעביר חוזה לחתימה, וההערכה היא כי אם לא תתבצע היום - היא תתבצע בתחילת השבוע הבא. טביב חזר ואמר אתמול למקורביו כי קורצקי יאמן את הקבוצה ונשארו רק הפרטים הטכניים.

בנוגע לצוות שיגיע עם קורצקי לבירה, עדיין לא ברור אם חיים סילבס וגיא סולומון יצטרפו למאמן או שיוחלט על הישארותם של דוד אמסלם ומשה בן דוד. רק בשבוע הבא צפויים טביב וקורצקי לשוחח בנושא, ונראה כי גם המאמן המיועד מתלבט לאחר ששמע לא מעט על חשיבותם של אמסלם ובן דוד למערכת. נראה כי רק לאחר שיחה עם טביב בשבוע הבא יחליט המאמן על הצוות שלו בעונה הבאה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אריאל הרוש שוער בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"אין לי ספק שמשה בן דוד הוא אחד הנכסים הגדולים של בית?ר ירושלים". הרוש/ברני ארדוב

מי שלא אהב לשמוע על האפשרות שבן דוד יוחלף הוא אריאל הרוש, שכתב אמש בפייסבוק סטטוס תמיכה במאמן שמלווה אותו מהנערים: "בקיץ הקרוב אסגור עשור של עבודה משותפת עם מאמן השוערים משה בן דוד. משה התחיל לאמן אותי כשהייתי בנערים א? ומשם הוא הוביל אותי לעמדת השוער הראשון של בית?ר ירושלים ולעמדת השוער הראשון של נבחרת ישראל. יש אנשים שנמצאים תמיד מאחורי הקלעים, ומשה הוא כזה. זאת ההזדמנות שלי להודות לו על הכל, בזכותו הגעתי לאן שהגעתי היום. אין לי ספק שמשה בן דוד הוא אחד הנכסים הגדולים של בית?ר ירושלים!".

בבית"ר אמרו אמש כי "בשבוע הבא ישוחחו טביב וקורצקי בנושא ורק לאחר מכן יתקבלו החלטות. בתקשורת ממהרים לרשום עובדות מוגמרות ושוכחים שמדובר בפרנסה של אנשים והפרסומים השונים יוצרים אנדרלמוסיה גדולה".

מי שעשוי להחליט שלא להמשיך הוא דוד אמסלם, שמאוכזב מהיחס כלפיו לאחרונה, ונראה כי רק בקשה אישית של מנחם קורצקי לראות אותו יחד עמו בצוות המקצועי תגרום לאמסלם להישאר.

מחר תארח בית"ר ירושלים את הפועל עכו בהרכב חסר. אריאל הרוש סובל מכאבי גב ואוהד סיידוף יפתח במקומו. ניסו קפילוטו עבר ניתוח וסיים את העונה, כאשר גם ג'ונתן וילה סובל ממתיחה והסיכויים שישחק קלושים. ברק משה תורגל אתמול כבלם לצד טל כחילה כאשר היום תורגל דושאן מאטוביץ' כששי חדד שיחק כמגן שמאלי. נראה כי מאטוביץ 'הוא זה שיפתח.

בנוגע לקפילוטו, הבלם ממתין להצעה כספית מבית"ר לפני שיעשה מהלכים נוספים לגבי העונה הבאה. אם לא יישאר בבית"ר, הבלם מתכוון לחזור ולשחק בחו"ל בעונה הבאה. גם שי חדד ימתין להצעה כספית מבית"ר אך במקביל נציגיו בודקים לו הצעות בנוגע לעונה הבאה. הנושאים הללו יעברו הילוך לאחר החתמתו של מנחם קורצקי ומבנה הקבוצה והסגל אותו ירצה לראות.

אלון חרזי סקאוט הפועל עכו. ניב אהרונסון
נשאר בעכוץ חרזי/ניב אהרונסון

מפתחות והכנות: הפועל עכו

אחרי שהבטיחה מעשית את מקומה בליגת העל בשבוע שעבר, הפועל עכו תעלה משוחררת מלחץ למשחק החוץ נגד בית"ר ירושלים. למרות זאת, בצוות המקצועי לא רוצים לקחת סיכונים והדגישו בפני השחקנים כי עליהם להשיג לפחות נקודה. בעכו יחלו החל מהשבוע הבא להרכיב את הצוות המקצועי שיוביל את הקבוצה בעונה הבאה.

אלון חרזי צפוי להמשיך כמנהל המקצועי של המועדון אחרי שמעמדו לא היה ברור בשבועות האחרונים. חרזי מוערך מאוד בעירייה ואמור להיות האיש שיוביל את עכו, כשתחתיו ימונה מאמן שיחליף את יובל נעים שלא ימשיך. שמו של שלומי דורה, מאמן הפועל חיפה, ירד מהפרק, ובימים הקרובים יוחלט מי יעבוד לצידו של חרזי, כשמועמדותו של אלי כהן שהדריך בהצלחה את הקבוצה במשך שנתיים, נמצאת על הפרק.

מבחינה מקצועית, עדן בטיט יחליף נגד מהראן אבו ריא המוצהב נגד בית"ר ירושלים. ז'וליאנו ספדאסיו שלא התאמן במשך כל השבוע והמריא לקפריסין כדי לקבל כספים שמגיעים לו ייעדר ממהרכב ומי שעשוי לתפוס את מקומו הוא שאדי שעבאן. גם יוסי אסייג ואליאור סיידר נמצאים בתמונת ההרכב.

אוהד סיידוף שוער בית"ר ירושלים. קובי אליהו
צריך לנצל הזדמנויות. סיידוף/קובי אליהו

יעמדו למבחן

בית"ר ירושלים: אוהד סיידוף

אחרי אירועי המשכורות והשביתה השוער שוב מקבל הזדמנות ומקווה לקחת אותה בשתי ידיים. סיידוף רוצה להיות שוער ראשון בעונה הבאה ויעשה זאת בבית"ר או מחוצה לה וצריך לנצל כל הזדמנות שיקבל.

הפועל עכו: יוסי אסייג

יוסי אסייג הגיע בינואר להפועל עכו כדי לנסות ולפתור את הבעיה בחלק הקדמי של הקבוצה. הוא אמנם מיעט לקבל הזדמנויות עם הגעתו של חמדי סליחי, אבל כעת הוא אמור לפתוח בהרכב וינסה להוכיח שמקומו בליגת העל בעונה הבאה.

שחקן בית"ר ירושלים, ניסו קפילוטו. טל לוי
גם הוא מחכה. קפילוטו/טל לוי

הרכבים משוערים

בית"ר ירושלים: אוהד סיידוף, דור מלול, טל כחילה, דושאן מאטוביץ', שי חדד. פאבלו ברנדאן, משה לוגסי (קריאף), דני פרדה, עומר אצילי, איציק כהן (זיקרי), שלומי אזולאי.

הפועל עכו: דודו גורש, שניר משען, אדי גוטליב, ברניסלב יובאנוביץ', עדן בטיט, מירקו אורמוש, יובל שבתאי, סטיבן כהן, שאדי שעבאן, יוסי אסייג (אליאור סיידר), חמדי סליחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully