וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התביעה נגד טביב: "עדותו מלאה באי דיוקים וסתירות"

1.5.2014 / 10:38

התביעה דורשת להעניש את טביב על תקיפת נער ושיבוש ראיות: ”מדוע שמישהו ינסה למחוק יומן פעולות אם אין לו מה להסתיר?”

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הבעלים של בית"ר ירושלים אלי טביב התייצב הבוקר (חמישי) בבית המשפט לשלב הסיכומים במשפטו. טביב מואשם בהכאת הנער גיא חסין ובשיבוש הליכי חקירה, וזהו למעשה השלב האחרון במשפטו, וב-26 ליוני בית המשפט יכריע האם הוא אשם או זכאי. את טביב ייצג במשפט עורך הדין ציון אמיר, ומצד פרקליטות המדינה עורכת הדין מוריה גרין.

טביב מואשם בתקיפת קטין יחד עם מאבטחו אילן פניבלוב, וכן בהשמדת ראיות ושיבוש הליכי משפט אחרי שחלק מהתיעוד של מצלמות האבטחה נעלם. האירוע עצמו התרחש לכאורה במרץ 2012, במהלך מחאת אוהדי הפועל תל אביב נגד הבעלים דאז. חסין, אז קטין, טען שהוכה בכל חלקי גופו על ידי טביב ומאבטחו.

אלי טביב. קובי אליהו
טביב בבית המשפט, הבוקר/קובי אליהו

במהלך המשפט התביעה הציגה את גרסתה ותקפה: "עדויות הנאשמים מלאות באי דיוקים וסתירות. אלי טביב טוען כי רק החזיק את המתלונן ולא היה לו חלק בתקיפה". בנוגע למחיקת סרט האבטחה: "מדוע שמישהו ינסה למחוק את יומן הפעולות אם אין לו מה להסתיר? הנאשם לא נתן כל תזה חלופית, רק טען שהייתה תקלה במכשיר".

סנגורו של טביב התייחס למחאה סביב ביתו כחלק בלתי נפרד למקרה עם הנער: "הרקע לאירוע משליך עליו. אלי טביב היה מספר חודשים תחת מצור ואף נזרק רימון הלם לביתו. הנער הפגין מול ביתו של אדם אחד (טביב) למשך חודשים ואי אפשר שלא להתייחס לכך. יש לו מניע של שנאה כלפיו. הנער הזה דיבר כאן בנחמדות ובנימוס ואמר שלקח אחריות על מעשיו, אך מדובר אך ורק בעמדה טקטית על מנס להצדיק את מעשיו".

טביב הגיב עם צאתו מהאולם ואמר: "אני מרגיש טוב. כל עוד לא עשיתי משהו רע, אני מרגיש טוב. זה לא נעים להגיע כל הזמן לבתי משפט אבל זה גם לא נעים שמטרידים את אשתי והילדים שלי. יש בית משפט והוא יחליט ואני מאמין שבסוף הצדק ייצא לאור". כאמור, רק ב-26 ליוני יחליט סופית בית המשפט האם להרשיע את טביב בסעיפי האישום המיוחסים לו.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully