וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוהד שטוען שהותקף על ידי טביב: "הרביצו לי בלי להפסיק"

3.7.2013 / 13:27

אלי טביב בדיון בבית המשפט על הכאת אוהד: "אני נגד אלימות, הייתי קורבן". האוהד: "כשהתנצלתי אמרו לי 'תהיה גבר' והמשיכו"

קובי אליהו

אלי טביב התייצב היום (רביעי) בבית משפט השלום בתל אביב בדיון במסגרת שלב ההוכחות במשפט שבו הוא מואשם בתקיפת קטין. כזכור, טביב הואשם כי הכה אוהד הפועל תל אביב, שהפגין מול ביתו במסגרת המחאה של אוהדי הקבוצה נגד הבעלים. טביב מואשם בפציעת קטין, וגם בהשמדת ראיות ושיבוש הליכי משפט אחרי שחלק מהתיעוד של מצלמות האבטחה נעלם. בבית"ר ירושלים עוקבים בחשש אחר ההתפתחויות, מאחר שהוועדה להעברת זכויות בהתאחדות לכדורגל הודיעה שתבחן מחדש את הבעלות על המועדון אם טביב אכן יואשם בעבירה פלילית.

איש העסקים אלי טביב. ברני ארדוב
טביב ועורך דינו ציון אמיר/ברני ארדוב

טביב אמר בפתיחת הדיון: "המטרה שלי היא למגר את האלימות בספורט. הייתי קורבן במשך תקופה ארוכה של אוהדי הפועל תל אביב נגדי. אני מאמין שהצדק ינצח". נציגו עו"ד ציון אמיר: "יש אלימות מתגברת, המתלונן היה שותף למסע נוראי נגד הנאשם".

האוהד עצמו, גיא חסין, ששמו הותר לפרסום, העיד נגד טביב: "מאז המקרה לא הגעתי למגרשים. השתתפתי בהפגנה חוקית נגדו ליד הבית של טביב, עצרתי מול הבית שלו, ראיתי שיש אור ושהוא יושב בסלון. צעקתי לו 'אלי טביב יא בן זונה תעוף מהקבוצה', כי רציתי שהוא ישמע אותי. לא הייתי צריך לעשות את זה. פתאום יצא אדם מרכב, אמר לי לגשת אליו, והציג עצמו כשוטר. אחר כך הבנתי שהוא המאבטח.

"הוא החזיק אותי ביד וחיכה. אחרי כמה דקות טביב יצא מהבית, ניגש אליי ושאל מה אני עושה. התפתח דיון בינינו והעניינים התחממו. ראיתי שהם כועסים יותר ויותר. אחרי משפט מסוים קיבלתי אגרוף ונפלתי. הרביצו לי מכות. אמרתי שאני מצטער ושיפסיקו, אמרו לי 'תהיה גבר, תשלם על המעשים שלך'. הייתי בשוק. מדי פעם היו הפסקות במכות, כשעבר רכב של שכנים, ואז המשיכו להרביץ לי אחרי שהוא עבר. אחרי קצת זמן הגיעה ניידת משטרה והם הפסיקו להרביץ לי. לא הייתי צריך לעשות את זה, ואני עדיין אומר את זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אוהדי הפועל תל אביב מפגינים מול ביתו של אלי טביב. ברני ארדוב
המחאה מול ביתו של טביב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully