וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא נשבות, אך דורשים את הכסף שמגיע לנו"

30.4.2014 / 12:05

שחקני מכבי פ"ת על הפגישה החשאית עם דן רומן. הסיבה לזעם במועדון: ההתעסקות בנושא השכר במקביל למאבקי הירידה

one

שחקני מכבי פתח תקוה שנפגשו אתמול (שלישי) בחשאי עם נציגי ההסתדרות והחליטו לערוק מהארגון של אריה אלטר עוררו סערה מסוימת במועדון, שם זעמו כי השחקנים עסקו בנושא במקביל למאבקי הירידה. כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, בנוכחות ערה של כ-15 שחקנים נערכה אתמול פגישה חשאית עם נציג ההסתדרות דן רומן במסעדה בעיר, זאת בעקבות טענות להלנת שכר - חלק מהשחקנים לא קיבלו את משכורות חודש פברואר ומרץ, וחלקם טוען כי מענקי ניקוד לא שולמו.

"לא הייתה בקשה חד משמעית להיות חברים בארגון כזה או אחר", אמרו אמש במועדון, "אבל מה שהפריע לנו הוא ששחקנים העדיפו להתעסק בנושא השכר, בעניינים האישיים שלהם, בזמן שהמועדון נמצא בשיא המאבק עתידו". שחקנים אישרו כי הפגישה עם רומן התקיימה מחוץ למועדון מתוך חשש שיסולק שוב מהמתחם. אתמול התבקשו השחקנים שלא לעסוק בנושא עד הכרעת מאבק הירידה.

אחד השחקנים אמר הבוקר: "לגיטימי שנדרוש את השכר שמגיע לנו. יכול להיות שהעיתוי לא היה נכון, אבל הנושא הזה בוער. ההנהלה צריכה להבין שהמטרה איננה לשבות או להחריף את המחאה, אלא לדרוש בסך הכל את הכסף שמגיע לנו". יש לציין כי יו"ר ההתאחדות לכדורגל ונשיא המועדון בעבר אבי לוזון, כבר הצהיר כי ארגון השחקנים של אלטר הוא הארגון היחיד שמוכר על ידי פיפ"א וההתאחדות.

בניגוד להוראת ההנהלה: שחקני מכבי פתח תקוה חתמו בהסתדרות

"הכי כואב שנרד בגלל הפרש שערים"

צפו בניצחון של המלאבסים, 0:1 על בני יהודה

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

חגי גולדנברג מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
"אבל מה שהפריע לנו הוא ששחקנים העדיפו להתעסק בנושא השכר, בעניינים האישיים שלהם, בזמן שהמועדון נמצא בשיא המאבק עתידו"/קובי אליהו
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully