וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת: "הכי כואב זה שאולי נרד בגלל הפרש שערים"

27.4.2014 / 7:49

במכבי פתח תקוה עדיין מתקשים להאמין בסיכויי ההישרדות: "אנחנו עדיין לא תלויים בעצמנו, רק נס יציל אותנו"

one

הניצחון אתמול (שבת) על בני יהודה (0:1) השאיר לאנשי מכבי פתח תקוה סיכוי להינצל מירידה בשני המחזורים שנותרו, אבל אם לשפוט על פי שיחות עם שחקני הקבוצה, לא בטוח שהתמונה כל כך אופטימית. המוקש העיקרי שעליו מדברים במועדון הוא המשחק בשבוע בין רמת השרון לבני יהודה. ניצחון של הזהובים ושל פתח תקוה יוביל למצב בו שלושת הקבוצות עם 30 נקודות, אבל פתח תקוה (שתהיה במצב הזה במקום הלפני אחרון) תזדקק לניצחון שלה ולמעידה של בני יהודה במחזור האחרון מול אשדוד בבית. במצב של תיקו במשחק הזה וניצחון של פתח תקוה, רמת השרון תהיה עם 31 נקודות ואז פתח תקוה תזדקק לניצחון ולמעידה של חיים שאבו במחזור האחרון במשחק בעכו. ומה יקרה אם רמת השרון תנצח? במצב הזה, פתח תקוה תהיה חייבת לנצח ולקוות להפסד של שאבו בעכו.

"בכל מצב, נגיע למחזור האחרון מתחת לקו האדום ולכן יהיה קשה להישאר. הכי כואב זה שאולי נרד ליגה בגלל הפרש שערים. בכל מקרה, אנחנו עדיין לא תלויים בעצמנו, כך שרק נס יציל אותנו", אמר אחד השחקנים בצאתו מחדר ההלבשה. במועדון שיבחו את שחקני בית"ר ירושלים, אחרי שביום שישי מספר שחקנים התבטאו כי הם חוששים מהעובדה שהקבוצה לא התאמנה, אך אתמול הם נשמעו אחרת. "הם עלו בטירוף נגד רמת השרון והשאירו לנו סיכוי. אם המשחק הזה היה נגמר בתיקו, היינו הרבה פחות אופטימיים. אולי כבר בליגה השניה".

צפו: מכבי פתח תקוה ניצחה 0:1 את בני יהודה

ייטב לוזון: "רוצים שנרד, נגדנו קבוצות מתאמצות יותר"

חגי גולדנברג מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
"בכל מצב, נגיע למחזור האחרון מתחת לקו האדום ולכן יהיה קשה להישאר"/קובי אליהו

לפני המשחק הודיעו ייטב לוזון וקובי רפואה כי אלרואי כהן, ארפן זנלי ולוקה רוטקוביץ' לא יהיו בסגל. שני הזרים וכהן, שהיו אמורים להיות אלה שיובילו את הקבוצה במסע ההישרדות שלה, צפו במשחק מהיציע. פדרו גלבאן, שפגש את האקסית שבעיקר בזכותה הפך לכובש הזר המצטיין בכל הזמנים, לא שותף בכלל. במועדון אמרו אתמול כי מדובר בסיבות מקצועיות ונראה כי המהפכה תימשך. במועדון החמיאו בסיום המשחק לשוער צחי גיגי, שלמרות מצב הקבוצה בתחתית רשם יכולת טובה העונה.

מנגד, המאמנים החליטו לעלות לסגל שחקני בית כשהקשר מוחמד בדיר ערך את הופעת הבכורה שלו. "הופתענו מאוד מההחלטה, אבל בדיעבד ניצחנו וכנראה שההחלטה אם מי לשחק הייתה נכונה", אמר אחד השחקנים בסיום. "האמת שהשבוע עבדנו בעיקר על הפן המנטלי, ולא על עניינים מקצועיים. אולי זה מה שהיה צריך כדי לנצח". בחדר ההלבשה הייתה שמחה גדולה, אותה קטע רפואה שנכנס ואמר לשחקנים: "תישארו צנועים. נמשיך לעשות את העבודה בשקט. אנחנו את שלנו נעשה עד הסוף. כל עוד יש סיכוי, נילחם עד הסוף". גם שינו זוארץ הגיע לעודד את השחקנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully