וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ייטב לוזון: "רוצים שנרד". אוהדי בני יהודה השתוללו

אוטובוס בני יהודה נתקע, כ-100 אוהדים קיללו את השחקנים דקות ארוכות עד שהמשטרה הגיעה. לוזון: "נגדנו קבוצות מתאמצות יותר"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

"משחק על שש נקודות". אין ספק שזו ההגדרה הכי טובה למה שהיה הערב (שבת) במושבה, שם מכבי פתח תקוה נשארה בחיים אחרי ניצחון 0:1 על בני יהודה. רועי דיין כבש שער נהדר (59), הכתומים החמיצו והחמיצו, צחי גיגי הצטיין והקרב בתחתית יתנהל גם במחזור הבא בין שתי הקבוצות האלה, שסוגרות את הטבלה ובין הפועל ניר רמת השרון.

ייטב לוזון מאמן מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
לוזון באקסטזה/קובי אליהו

מאמן מכבי פתח תקוה ייטב לוזון אמר בסיום: "הרגשה אדירה. השחקנים נתנו תצוגה אדירה, אחרי כל השבועות האחרונים שכתשו אותם וחתכו אותם, מכבי פתח תקוה חיה, מכבי פתח תקוה עוד לא ירדה, הקואצ'ר נתן לנו דברים גדולים. חמישה משחקים לא ניצחנו. הגענו לפלייאוף במצב מצוין, ונראה היה שהכל שחור, אבל תמיד אני רואה את האור בקצה המנהרה. אני כל הזמן חשבתי שיש לנו תקוה. אני מאמין שאם ננצח את שני המשחקים הבאים נישאר בליגה. מצדיע לבית"ר ירושלים על הספורטיביות. אם נרצה יותר, ננצח במשחקים הבאים. לא כולם רוצים שנישאר בליגה, יש קבוצות שעושות נגדנו יותר מאמץ מאשר במשחקים נגד האחרות. נישאר בליגה".

מאמנה השני של הקבוצה, קובי רפואה הוסיף: "בשבוע שעבר אחרי המשחק, בפנים קצת פחות שמחות, אמרתי שנעשה הכל כדי להישאר. היום, בפנים קצת יותר שמחות, אני אומר שכל עוד יש סיכוי אנחנו נילחם עד הסוף". על הקהל שהפגין נגד ההנהלה אמר רפואה: "ברור שאנחנו רוצים את הקהל איתנו, אבל יש פה דברים מורכבים ואני לא רוצה להיכנס לקריאות כלאה ואחרות. נקווה שהם יהיו איתנו בהמשך".

גיגי, שהציל את קבוצתו פעם אחר פעם, הוסיף: "אני שמח, הכי חשוב שנמשיך הלאה. שני המשחקים האחרונים הם גמר עבורנו. שיחקנו עם הרבה מחויבות, לב ונשמה. עמדנו בהגנה כמו שצריך ואני שמח שלקחנו את שלוש הנקודות. כל משחק אני בא דרוך, במיוחד בפלייאוף התחתון, אבל חברים שלי עזרו לי ואני שמח שעזרתי להביא את הנקודות. אנחנו חייבים להביא שש נקודות בשני המשחקים הבאים, ואז נישאר בליגה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
קובי רפואה מאמן מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
יש לו סיבה לחייך. רפואה/קובי אליהו

מנגד, בבני יהודה שוב האוהדים התפרעו, ומשטרה הוזעקה למקום בעקבות תקרית. בסיום המשחק חזר אוטובוס השחקנים לשכונת התקווה, המנעול של שער הכניסה היה תקוע, והאוטובוס היה ללא תנועה במשך דקות ארוכות. רק אחרי שהמשטרה הגיעה למקום ושברה את השער, יכול היה האוטובוס להיכנס, אבל במשך רבע שעה כ-100 אוהדים קיללו נמרצות את השחקנים בעקבות התצוגה המאכזבת והמצב המדאיג בטבלה.

יוסי אבוקסיס המאוכזב סיכם בסיום המשחק: "היינו מסובכים גם לפני כן, אבל עכשיו עוד יותר. כשלא מייצרים מצבים ולא משחקים בשכל זה לא מספיק, אפילו אם יש רצון והתלהבות. עדיין יש לנו סיכוי בשבוע הבא, אבל הפעם זה הסיכוי האחרון, במיוחד כשפתח תקוה עכשיו בתמונה. כל השבוע ניסינו להרים את השחקנים. אנחנו לא מספיק טובים בייצור מצבים, זו הבעיה. במשחקים שנשארו להביא יותר יכולת בחלק הקדמי, חייבים לכבוש שערים. היינו בתקופה טובה, אבל גם בתקופה הטובה לא כבשנו מספיק, ניצחנו כל הזמן 0:1. למה שאני לא אאמין אם הכל תלוי במשחק אחד? אנחנו צריכים לנצח ברמת השרון במחזור הבא, אבל נהיה חייבים להרים את עצמנו".

יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. קובי אליהו
בני יהודה בצרות. אבוקסיס/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully