וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניגוד להוראת ההנהלה: שחקני מכבי פ"ת חתמו בהסתדרות

29.4.2014 / 15:07

המועדון סילק את דן רומן מהמתחם, השחקנים מחו על אי תשלום משכורות ונפגשו עמו בחשאי: "רוצים משכורות, שיהיה בלגן"

one

מספר שבועות בלבד חלפו מאז אסרה הנהלת מכבי פתח תקוה על שחקני הקבוצה להיפגש עם נציגי הסתדרות השחקנים והורתה להם להיות מחויבים רק לארגון של אריה אלטר, אצלו חתמו לאחרונה על התחייבות לייצוג משפטי.

אלא שבניגוד מוחלט להוראה זו, שחקני הקבוצה נפגשו היום (שלישי) בחשאי במסעדה עם נציגי ההסתדרות, זאת לאחר שדן רומן, ממובילי המהלך של חבירה להסתדרות, סולק מהמתחם ולא הורשה להיכנס אליו. שחקני הקבוצה מחו על העיכוב בתשלום המשכורות והודיעו להסתדרות כי הם החליטו לערוק מהארגון של אלטר ולא להתייחס לרצון ההנהלה שלהם.

שחקני מכבי פתח תקוה חוגגים. מגד גוזני
שחקני פתח תקוה הלכו נגד ההנהלה/מגד גוזני

אחד השחקנים אמר היום: "אין ספק שאם בהנהלה יידעו על כך, יהיה בלגן. נאסר עלינו ליצור קשר עם רומן, אבל נמאס לנו שיש עיכוב בחלוקת השכר. חלק מהשחקנים כאן לא קיבלו את משכורות פברואר וכסף על נקודות". מהמפגש עם רומן חסרו רק השחקנים הזרים וכן שני שחקנים ישראלים – ויקטור מרעי וצחי גיגי.

עוד קודם לכן ערכו המאמנים ייטב לוזון וקובי רפואה אסיפה, בה ניסה להחדיר בשחקנים מוטיבציה לקראת שני המפגשים שנותרו. פתח תקוה חייבת לנצח את שני המשחקים מול אשדוד והפועל חיפה ולחכות למעידות של היריבות שלה, בני יהודה והפועל ניר רמת השרון במחזורי הסיום. לוזון וקובי רפואה הקרינו קטעים מהמשחק האחרון מול בני יהודה. "ויקטור מרעי עושה הגנה, צחי גיגי מציל שערים בטוחים, גולדנברג מציל מהקו, קניוק וזיטו נלחמים. בזכות המחויבות הזו ניצחנו", אמר לוזון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully