וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה קוטלת את גווארדיולה: "השפלה, תבוסה, פיאסקו"

ביקורת קשה על באיירן מינכן ומאמנה אחרי התבוסה לריאל, פפ הודה: "שיחקנו איום ונורא, מצפה לביקורת". בספרד עקצו: "מרוב מסירות, באיירן שכחה שהיא צריכה להבקיע". ומה עם הסטירה של ריברי?

פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן. AP
ימים לא קלים. גווארדיולה/AP

עיתוני גרמניה קוטלים הבוקר (רביעי) את באיירן מינכן אחרי התבוסה הגדולה שאלופת אירופה ספגה אמש, 4:0 לריאל מדריד בגומלין חצי גמר ליגת האלופות. באיירן, אלופת גרמניה, ספגה הפסד ביתי כואב, שהדיח את פפ גווארדיולה מהמפעל היוקרתי בצורה מבישה, ו"פיאסקו", "השפלה" ו"סוף החלום" היו רק חלק מהתיאורים בתקשורת הגרמנית להפסד של הבווארים.

הכותרת ב"בילד" קראה "החיה הלבנה ריאל מדריד השפילה את גווארדיולה", ונכתב ש"הופעה לא ראויה של אלופת אירופה הביכה את פפ ושחקניו... חלום הטרבל השני ברציפות נמוג, וההשפלה הזו קרתה בגלל סיבה אחת: אחרי משחק הגביע, גווארדיולה עשה יותר מדי רוטציה.. הכול היה מוכן לקאמבק גדול, האצטדיון היה מפוצץ, האווירה הייתה מצוינת, אבל באיירן ספגה את התבוסה הביתית הכי גדולה זה 50 שנה".

כריסטיאנו רונאלדו חוגג שיא מדהים, צ'אבי אלונסו קורע את הלב

מנואל נוייר, פרנק ריברי, באיירן מינכן. AP
העונה עוד לא נגמרה. באיירן/AP

"קיקר" טען ש"ריאל קברה את החלום של באיירן, בעוד מדריד יכולה להשלים את החלום שלה, הזכייה העשירית... הפעם, בניגוד למשחק הראשון, ריאל התגוננה מצוין, תקפה היטב ולחצה קרוב יותר לשער של באיירן". ה"פרנקפורטר" כתב ש"הגיהינום שקרל היינץ רומיניגה הבטיח לריאל מדריד לא נראה... למי שכונתה 'הקבוצה הטובה בעולם' לא היה סיכוי מול ריאל מדריד, שעשתה אותו דבר גם לשאלקה ודורטמונד".

ב"ל'אקיפ" הצרפתי נכתב ש"האדמה רעדה מתחת לרגליים של באיירן מינכן", בעוד ב-BBC טוענים ש"ההפסד הזה יגביר עוד יותר את הלחץ על גווארדיולה, כשבאיירן תקווה להשלים דאבל בגמר הגביע מול דורטמונד ב-17 במאי".

בספרד כמובן יצאו מגדרם. אפילו "ספורט" ציינו ש"באיירן הייתה המומה ומפוחדת.. הקבוצה לא נראתה על המגרש, ונעלמה לגמרי, זה היה רק צל שלה". "במונדו דפורטיבו" ציינו ש"באיירן כל כך אובססיבית להחזיק כדור ולהתמסר במדויק, עד ששכחה שהמטרה היא לכבוש שערים". כמו כן, בספרד הזכירו את הסטירה שפרנק ריברי הכה בפרצופו של קרבאחל. "הוא ניצל מכרטיס אדום, כך שבאיירן עוד צריכה להודות לשופט", נכתב ב"מארקה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
בסטיאן שווינשטייגר, באיירן מינכן. AP
שילמו על הטעויות. שווינשטייגר/AP

נשיא באיירן מינכן קרל היינץ רומניגה כעס: "עדיף לא לדבר. זה היה פיאסקו". המאמן המפסיד פפ גווארדיולה הודה: "היו לי כמה הפסדים קשים בקריירה, וזה אחד מהם, עכשיו אני מוכן לביקורת. שיחקנו רע מאוד עם הכדור, זו אשמתי. כשאתה מניע רע, אתה גם מגן רע. התגוננו רע גם במצבים נייחים, אז זה המצב. שיחקנו איום ונורא. אנחנו משחקים ברמה הכי גבוהה של אירופה, וברמה הזו נענשים מיד על טעויות. עלינו למשחק עם הרבה אנרגיות, זה היה משחק של הגנה-התקפה, יכולנו לכבוש עם ההזדמנויות שלהיו לנו, אבל לא עשינו את זה. באיירן זה מועדון גדול ואני אנסה להרים את השחקנים מחדש".

קפטן באיירן מינכן פיליפ לאהם: "אנחנו חייבים לקחת אחריות כקבוצה. זאת לא אשמה של אף אחד, אנחנו צריכים להתמודד עם זה ביחד. ספגנו שני שערים בדקות הראשונות, והיה לנו קשה מאותו רגע".

אצטדיון אליאנץ ארינה לפני משחקה של באיירן מינכן. GettyImages
האווירה הייתה מצוינת. אליאנץ ארינה/GettyImages

אריאן רובן הוסיף: "זו תוצאה כואבת, קשה להפסיד 4:0 בבית, אבל אלה החייים בכדורגל. אנחנו יכולים להיות גאים בעצמנו על העונה הזאת, אסור לשכוח את זה. אנחנו אלופי גרמניה, קבענו אינספור שיאים, אנחנו בגמר הגביע והגענו לחצי גמר ליגת האלופות. החיים לא תמיד ורודים וצריך לקבל את זה. הם היו טובים יותר, צריך לברך אותם ופשוט להמשיך הלאה".

שחקן העבר האגדי פרנץ בקנבאואר, נשיא הכבוד של באיירן, התייחס להפסד בסיום: "זה מסוג הימים ששום דבר לא עובד לך, וכל מה שהיריב מנסה מצליח לו. ברכות לריאל מדריד, הם שיחקו היטב ולחלוטין הגיע להם מקום בגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully