וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוקר: "שפיני לא יספר שקרים ואני אפסיק לספר את האמת"

מאמן גלבוע/גליל תקף את גרשון במסע"ת המנהלת לקראת הפלייאוף. היו"ר פרנקל: "אעשה הכול לשינוי שיטת הגמר"

ארז אדלשטיין מאמן הפועל תל אביב עם שרון דרוקר מאמן הפועל גלבוע/גליל עליון. ברני ארדוב
שיחרר מטען. דרוקר/ברני ארדוב

מסיבת העיתונאים הרשמית לקראת פתיחת שלב הפלייאוף בליגת העל בכדורסל, התקיימה היום (שלישי) במלון הילטון בתל אביב. סדרות רבע הגמר יתקיימו במתכונת של הטוב מחמישה והן ייצאו לדרך ביום חמישי הקרוב.

סדרות רבע גמר הפלייאוף:

הפועל ירושלים - הפועל חולון (פתיחת הסדרה ביום חמישי)

הפועל תל אביב - הפועל אילת (פתיחת הסדרה ביום חמישי)

מכבי תל אביב - הפועל גלבוע/גליל (פתיחת הסדרה ביום חמישי)

מכבי חיפה - הפועל נס ציונה (פתיחת הסדרה ביום חמישי)

קרלון בראון מאיר טפירו זוכים לפרסים ממנהלת הליגה. ברני ארדוב
קרלון בראון וטפירו מקבלים פרסים ממנהלת הליגה/ברני ארדוב

קרלון בראון מהפועל תל אביב ומאיר טפירו מנס ציונה קיבלו גביעים אחרי שסיימו כמלך הסלים (בראון) ומלך האסיסטים (טפירו) של העונה. בראון קלע 19.6 נקודות למשחק וטפירו חילק 6.6 אסיסטים למשחק. מרכוס דאב שסיים כמלך הריבאונדים (9.5 למשחק) נעדר מהאירוע מכיוון שמכבי אשדוד כבר סיימה את העונה והוא עזב את הארץ.

יו"ר מנהלת הליגה, שמואל פרנקל, אמר: "הכנסנו השנה 25 מיליון שקל וחילקנו סכום שיא של 1.4 מיליון שקלים לקבוצות. אני רוצה לציין גם ממוצע של 1,750 צופים למשחק, עלייה של 10 אחוז. באולמות במלחה, הדר יוסף ונס ציונה הייתה תפוסה של יותר מ-90 אחוז. בשנה הבאה הכמויות יעלו כשהפועל תל אביב והפועל ירושלים יעברו לאולמות חדשים. זה גם המקום לציין שלמשחקים בפלייאוף העליון הגיעו 4,300 למשחק".

פרנקל ביקר את השיטה הנוכחית, במסגרתה הגמר יתקיים בשיטת בית-חוץ ויוכל להיות מוכרע על פי הפרש סלים: "לא כולם במנהלת מסכימים איתי, אבל אני חושב שאליפות לא יכולה להיות מוכרעת בהפרש סלים ואני אעשה הכול מהשנה הבאה כדי לשנות את זה. אני לא חושב שיש עוד ליגה שמוכרעת ככה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שמואל פרנקל יו"ר מנהלת הליגה בכדורסל. ברני ארדוב
מרוצה מכמות הקהל העונה. פרנקל/ברני ארדוב

שרון דרוקר נשאל על ההפסד בגמר הליגה הבלקנית ובחר לתקוף: "זה כאב לי, אבל כאב לי עוד יותר לשמוע את פיני גרשון, פרשן ערוץ הספורט, אומר שהוא אוהד של הקבוצה הבולגרית שהפסדנו לה, לבסקי סופיה. יש משפט בפוליטיקה האמריקאית שאומר 'אתה תפסיק לספר שקרים עליי ואני אפסיק לספר את האמת עליך'".

מאיר טפירו, קפטן נס ציונה: "חיפה היא האלופה ולהדיח אותה צריך לעבוד קשה. כל העונה התרכזנו רק בעצמנו ונצטרך את התשוקה והרצון לנצח. נקווה שנבוא עם יכולות מנטליות חזקות, אם זה יקרה, נוכל לנצח".

דני פרנקו, מאמן מכבי חיפה: "אנחנו מחכים לזה כבר הרבה זמן. האווירה באימונים הייתה שהפלייאוף יתחיל ואנחנו מחכים שיום שבת כבר יגיע".

שחקן הפועל ירושלים, יותם הלפרין: "הגנה תהיה המפתח בכל הסדרות. יש הרבה קבוצות הגנה טובות ואין ספק שהקבוצה שלנו קמה ונפלה העונה על הגנה. אמרו כבר לפניי - כולם מצפים שהסדרות כבר יתחילו. מצפה סדרה סופר קשה".

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב עם בראד גרינברג מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
ייפגשו בגמר? גרינברג ובלאט/ברני ארדוב

הגארד של הפועל אילת, אפיק ניסים, אמר: "אני שומע מהרבה אנשים שאומרים שזו תהיה סדרה מאוד צמודה. אנחנו מאוד מכבדים את הפועל, הם עשו עונה טובה והוכיחו את עצמם גם במשחקים הגדולים העונה. כל משחק בינינו לבינם היה צמוד וזה מה שיהיה גם הפעם". המאמן עודד קטש הוסיף: "צריך לשקול את השיטה מחדש. אם היה לנו סיבוב שלישי והיינו משחקים בו נגד הקבוצות הגדולות זה היה עוזר לנו להיות מוכנים לאינטנסיביות שנפגוש בפלייאוף"

מאמן הפועל תל אביב, ארז אדלשטיין: "אנחנו לא יכולים להיות מבסוטים מההגנה שלנו במשחקים האחרונים. אנחנו מודעים לכך שאם לא נציג את ההגנה שהצגנו בחלקים גדולים של העונה, יהיה לנו מאוד קשה. אנחנו פוגשים קבוצה שנבנתה לפיינל פור. קיבלנו את היריבה הקשה ביותר".

גיא פניני אמר לקראת המפגש מול גלבוע: "ראיתם כבר אתמול שירדנו מהאולימפוס. חגגנו את העלייה לפיינל פור, אבל כולנו זוכרים שהלחם והחמאה זה הליגה. יש לנו יריבה שעשתה עונה יפה מאוד והגיעה לגמר הליגה הבלקנית. היה לנו משחק ליגה נגדם בנוקיה שהתקשינו. אנחנו במומנטום טוב ורוצים להמשיך אותו".

דייויד בלאט הוסיף: "למדינת ישראל יש את הקומץ הכי משמעותי של המאמנים הטובים ביותר באירופה. להתכונן למשחק ולשחק אותו בליגה הישראלית זה הכי קשה שיש. המוח לא חסר פה והאתגר תמיד גדול. אני מחמיא לכולם ורוצה להודות לכל המאמנים והשחקנים ולכל המועדונים שנתנו לנו תמיכה ופרגון על ההישג האחרון שלנו. זה מאוד יפה ומעודד ואין לי ספק שההצלחות של כל הקבוצות שמשתתפות באירופה עוזרות לכדורסל שלנו. אני מרגיש שהכדורסל, הליגה והתדמית שלנו באירופה, אם לא בעולם כולו, מאוד מתקדמת ומשתבחת וזה חדשות טובות. יהיה פלייאוף מעניין, עם קבוצות איכותיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully