וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד בלו: "לא קיבלתי החלטה סופית לפרוש"

29.4.2014 / 10:16

שחקן מכבי ת"א מתעקש להתעסק רק בעונה הנוכחית. הצהובים כועסים בגלל שהמשחק הראשון נגד גלבוע לא הוקדם ליום ה'

סופוקליס שחורציאניטיס שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
מכבי תערער על העונש. שחורציאניטיס/יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב הבטיחה אמש את המקום הראשון בליגת העל בכדורסל בתום העונה הסדירה, אחרי ניצחון 59:74 על מכבי חיפה. הצהובים ייפגשו ברבע גמר הפלייאוף את הפועל גלבוע/גליל. לוואלה! ספורט נודע שבמכבי תל אביב ישנו כעס על המנהלת בגלל שזו סירבה להקדים את המשחק הראשון בסדרה מיום שבת ליום חמישי – דבר שהיה מסייע לקבוצה להתכונן לפיינל פור של היורוליג. הצהובים ינסו למצוא יריבת אימון, כנראה ממזרח אירופה, לקראת הפיינל פור.

מנהלת הליגה מסרה בתגובה: "מנהלת הליגה קבעה את מועד המשחק הראשון בפלייאוף כבר לפני חודש, עוד לפני שמכבי עלתה לפיינל פור הירוליג והודיעה על כך לקבוצות. המנהלת מבחינתה הסכימה להקדים את המשחק ליום חמישי, אולם גלבוע/גליל ששבה מהפיינל פור הבלקני ביקשה לא להקדים את המשחק, מאחר שהם חוזרים רק היום, ביום שלישי, והם מבקשים זמן ראוי להתכונן לפלייאוף. לכן המשחק לא הוקדם. המנהלת הסכימה, אם יהיה משחק מספר 4 בסדרה, לשחק אותו תוך 48 שעות וזאת על מנת לתת למכבי תל אביב זמן ראוי להתכונן לפיינל פור".

שחקני מכבי תל אביב דייויד בלו, טייריס רייס. קובי אליהו
מרוצה מהבטחת המקום הראשון. בלו/קובי אליהו

דייויד בלו אמר לוואלה! ספורט על המשחק: "היה לנו חשוב לשחק טוב אחרי העלייה לפיינל פור וגם לסיים במקום הראשון. אחרי סדרה כל כך נפלאה מול מילאנו רצינו לוודא שרמת האנרגיה שלנו במשחקים תהיה קבועה ועקבית. עלינו לפיינל פור וכולם נרגשים לקראת ההזדמנות הזאת, אבל זו הייתה אחת המטרות שלנו. יש לנו עכשיו את המשחק בפלייאוף ביום שבת ואנחנו מתייחסים אליו ברצינות".

לגבי עתידו אמר בלו: "דיוויד בלאט מכיר אותי טוב ויודע שאני מתעניין בהרבה תחומים. כדורסל הוא התחום שאני נמצא בו עכשיו, הדבר שבו אני מרוכז. האם ההחלטה שלי לפרוש היא סופית? לא. אני מנסה ליהנות מהימים האלו ולא לוקח אותם כמובן מאליו".

ראשי המועדון מתכוונים לערער על עונש ההשעיה משבעה משחקים שספג סופוקליס שחורציאניטיס, עונש שהוגדר במועדון כ"חמור מדי". הסנטר היווני שלא הגיע למשחק אתמול, לא יוכל לשחק בסדרה נגד גלבוע/גליל. בלו אמר על העונש: "זו עובדה כרגע. אני לא יודע בדיוק מתי סופו ישוב לשחק, אבל יש את ז'יז'יץ וטיוס שעשו עבודה נהדרת מול חיפה".

בנושא אחר: חברי ההנהלה ניקולה וויצ'יץ' ואלי דריקס, המריאו למילאנו כדי לנסות לאתר עוד כרטיסים לאוהדים הרבים שרוצים להגיע לפיינל פור ולא מוצאים כרטיס.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully