וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב סיימה ראשונה אחרי 59:74 על מכבי חיפה

הצהובים יפגשו את הפועל גלבוע גליל ברבע גמר הפלייאוף. ז'יזי'ץ קיבל קרדיט מבלאט והצטיין עם 14. בלו קלע מספר זהה

שחקני מכבי תל אביב מברכים את אנדריאה ז'יז'יץ'. קובי אליהו
הצדיק את הקרדיט. ז'יז'יץ'/קובי אליהו

מכבי תל אביב סיימה ראשונה את העונה הסדירה בליגת העל ותתמודד מול הפועל גלבוע גליל עליון, זאת לאחר שגברה הערב (שני) 59:74 על מכבי חיפה ביד אליהו. פחות משבוע לאחר ההעפלה לפיינל פור וביום בו סופוקליס שחורציאניטיס נדון להרחקה משבעה משחקים, הצהובים עשו לעצמם חיים קלים בזכות התעלות מפתיעה של אנדריאה ז'יז'יץ', שקיבל קרדיט מבלאט בהיעדרו של שחורציאניטיס וענה ב-14 נקודות, כולל 4 מ-6 מהשדה ו-6 מ-6 מהקו.

סדרות הפלייאוף:

מכבי תל אביב - הפועל גלבוע גליל עליון

הפועל ירושלים - הפועל חולון

מכבי חיפה - עירוני נס ציונה

הפועל תל אביב - הפועל אילת


עונש כבד לשחורציאניטיס: הרחקה משבעה משחקים

אלכס טיוס נבחר לשחקן חודש אפריל ביורוליג

שחקן מכבי תל אביב סילבן לנדסברג מול שחקן מכבי חיפה טרנס רודריק. קובי אליהו
פתיחה חזקה. לנדסברג/קובי אליהו

במהלך המשחק נרשמו רגעים של חרדה עבור הצהובים, כשאלכס טיוס צנח על הפרקט לאחר נחיתה לא טובה, וירד לחדר ההלבשה לקבלת טיפול. למזלה של מכבי תל אביב, הוא חזר בתחילת הרבע השלישי ומנע כאבי ראש מיותרים רגע לפני שלבי ההכרעה בפיינל פור היורוליג ופלייאוף ליגת העל. כמו בשני המשחקים האחרונים בסדרה מול מילאנו, ההגנה של מכבי תל אביב שוב עבדה היטב, סגרה את חיפה ואת כוכבה דונטה סמית', וברחה ליתרון דו ספרתי ברבע השלישי, ממנו האלופה מהכרמל לא הצליחה לשוב. מכבי תל אביב תחל את הופעותיה בפלייאוף מול גלבוע גליל במוצאי שבת ביד אליהו ואילו הירוקים, שקיבלו חומר למחשבה הערב, יעלו לסדרה קשה בהרבה, על הנייר, מול עירוני נס ציונה.

דייויד בלו קלע 14 נקודות - כולן במחצית השנייה, סילבן לנדסברג הוסיף 11, וגיא פניני, שרשם משחק חלש, לפחות סגר ציון דרך כשחלף על פני טל בורשטיין בדרך למקום ה-99 בטבעת הקלעים בליגה. בצד השני, דונטה סמית' סיים משחק שקט עם 10 נקודות בלבד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן מכבי תל אביב אלכס טיוס אחרי שנפצע. קובי אליהו
למזלה של מכבי תל אביב, הוא חזר. טיוס אחרי הפציעה/קובי אליהו

מהלך המשחק

אלכס צ'וברביץ' ניצל את החולשה של ז'יז'יץ', שפתח בחמישייה, וקלע את ארבע הנקודות הראשונות של חיפה. סילבן לנדברג עלה מהספסל ונראה נפלא, כשעם שני סלים רצופים ועוד שתי שלשות העלה את הצהובים ליתרון 11:18. דונטה סמית' צימק עם סל ועבירה וקבע 15:18 למכבי תל אביב בתום הרבע הראשון. יבזורי קלע נקודות ראשונות אחרי ארבע החטאות והעלה את הירוקים ליתרון 20:21. טיוס נפצע בנסיון לאלי הופ, נשכב על הפרקט וירד מיד לטיפול בחדר ההלבשה. כעבור זמן קצר חזר לספסל. ללא טיוס, ז'יז'יץ' קיבל דקות משחק חריגות והצדיק אותן עם 10 נקודות אישיות, בדרך ליתרון 26:34 לצהובים בהפסקה.

אלכס טיוס חזר לפרקט בפתיחת הרבע השלישי ואפילו דייק פעם אחת מהעונשין. סל של רייס ואחת נוספת של טיוס מהקו קבעה 28:38 למכבי תל אביב. בשלב זה דייויד בלו התעורר, ואחרי מחצית ללא נקודות, קלע שמונה רצופות. דאנק יפה של רנדל צימק ל-35:44 למכבי תל אביב. ז'יז'יץ' המשיך לצבור נקודות והגיע ל-14. בסיום הרבע הוליכה מכבי תל אביב 46:56. מכבי חיפה לא התקרבה ליריבתה גם בפתיחת הרבע המכריע, כשגיא פניני קולע שתיים ראשונות וחולף על פני טל בורשטיין בדרך למקום ה-99 בטבלת קלעי כל הזמנים בליגה. עד הסיום מכבי תל אביב הגדילה את הפער, ובסיום 59:74 למכבי תל אביב.

שחקן מכבי תל אביב דווין סמית'. קובי אליהו
דווין סמית' הפצוע חבש מסכה מיוחדת/קובי אליהו

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: אנדריאה ז'יז'יץ' (14 דקות, 4 מ-6 מהשדה, 6 מ-6 מהשדה) ודייויד בלו (4 מ-6 מהשלוש) 14 כל אחד, טייריס רייס 13 (7 אסיסטים), סילבן לנדסברג 11, ריקי היקמן ואלכס טיוס 6 כל אחד, ג'ו אינגלס 4, גיא פניני, דווין סמית' ויוגב אוחיון 2 כל אחד.

קלעו למכבי חיפה: דונטה סמית' 10 (3 מ-11 מהשדה), בריאן רנדל 9, אלכס צ'וברביץ' ומורן רוט 8 כל אחד, טרנס רודריק 6, דגן יבזורי 5 (2 מ-7 מהשדה), עידו קוז'יקרו ובן רייס 4 כל אחד. כן שיחק אורי קוקיה.

שחקן מכבי תל אביב יוגב אוחיון מול שחקן מכבי חיפה מורן רוט. קובי אליהו
אוחיון מול רוט/קובי אליהו
שחקן מכבי תל אביב ריקי היקמן מול שחקן מכבי חיפה דונטה סמית'. קובי אליהו
היקמן מול סמית'/קובי אליהו
שחקן מכבי חיפה בריאן רנדל מול שחקן מכבי תל אביב יוגב אוחיון. קובי אליהו
רנדל מול אוחיון/קובי אליהו
מאמן מכבי חיפה דני פרנקו. קובי אליהו
ערב התקפי עגום. פרנקו/קובי אליהו
מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט. קובי אליהו
מרוצה מז'יז'יץ'. בלאט/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully