וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר: "היינו יכולים להיאבק על האליפות"

ארסנל התקרבה לליגת האלופות, המנג'ר לא מסופק. ניוקאסל ממשיכה להתפרק, פארדיו: "אני מכבד את הכעס של האוהדים"

מסוט אוזיל ואוליבייה ז'ירו, שחקני ארסנל. GettyImages
"החזרה של אוזיל וראמזי שיפרה אותנו"/GettyImages

ארסנל סגרה אמש (שני) את המחזור ה-36 בפרמיירליג עם 0:3 מוחץ בבית על ניוקאסל ואולי גם עזרה על הדרך דווקא למנצ'סטר סיטי. בעקבות הניצחון שלהם, התותחנים פתחו פער של ארבע נקודות מאברטון במרוץ למקום הרביעי ולמוקדמות ליגת האלופות והוציאו קצת מהאוויר של הטופיז. אברטון תארח את מנצ'סטר סיטי במחזור הקרוב ואם התכולים ינצחו בגודיסון פארק, הם יעשו צעד ענק לעבר זכייה באליפות.

לורן קוסיילני, מסוט אוזיל ואוליבייה ז'ירו כבשו והקבוצה של ארסן ונגר מתקרבת לעונה 17 ברציפות בליגת האלופות, בעוד המגפאייז המשיכו בהתפרקות וחטפו הפסד ליגה שישי ברציפות (עם יחס שערים 17:1 באותם שישה משחקים). מדובר ברצף הכי גרוע של ניוקאסל בליגה הבכירה מאז ינואר 1987 והקבוצה כבשה רק עשרה שערים ב-2014.

ארסן ונגר מאמן ארסנל. GettyImages
ונגר מקבל את המציאות/GettyImages

ארסן ונגר אמר בסיום: "עשינו צעד קדימה, לעבר המקום הרביעי, אבל צריך להמשיך גם במשחק הקרוב. חשוב שנתרכז ביכולת שלנו ונעשה את זה, משחק אחר משחק. אני חושב שהחזרה של אוזיל וארון ראמזי עושה הבדל גדול ביכולת שלנו. היו לנו המון פצועים בשלב מסוים וזה פוגע בכל קבוצה. צריך לחיות עם המציאות. יש לנו 73 נקודות, היינו יכולים להיות עם 79 ולהיאבק על האליפות. ננסה לסיים את העונה במקום הכי גבוה שאפשר ואז ננתח איפה אפשר להשתפר. מה עבד ומה לא".

מנג'ר ניוקאסל, אלן פארדיו, ראה את אוהדי קבוצתו מניפים שלטים נגדו וקוראים לו להתפטר: "הם מאוכזבים. הם עשו דרך ארוכה ללונדון ולמרות ששיחקנו נגד יריבה טובה, הם מצפים מאיתנו לנצח ולהפסיק להפסיד. הם לא מרוצים ואני מכבד את זה, אבל כל מה שאני יכול לעשות זה את העבודה שלי, בדרך הכי טובה שאני יודע. היינו בחצי העליון של הליגה לאורך כל העונה. חייבים לסיים שם".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully