וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: אוזיל שבר בצורת, ארסנל קרובה לליגת האלופות

הקשר הגרמני כבש שער ליגה ראשון ב-2014, התותחנים הביסו 0:3 את ניוקאסל והתבססו במקום הרביעי עם ארבע נק' יתרון

מסוט אוזיל ואוליבייה ז'ירו, שחקני ארסנל. GettyImages
שבר בצורת של חמישה חודשים בליגה. מסוט אוזיל/GettyImages

ארסנל יצרה לעצמה הערב (שני) פער של ארבע נקודות בקרב על המקום הרביעי מול אברטון, כשניצחה ללא קושי 0:3 את ניוקאסל האנמית במשחק שנעל את המחזור ה-36 בפרמיירליג. התותחנים העלו את מאזנם ל-73 נקודות, לעומת 69 של אברטון, שככל הנראה תסתפק בליגה האירופית ויהיה לה פחות על מה לשחק מול מנצ'סטר סיטי הנאבקת על האליפות במחזור הבא.

מסוט אוזיל היה איש המשחק של ארסנל, אבל על השער הראשון היה חתום לורן קוסיילני. הבלם הצרפתי דחק מקרוב כדור חופשי של סנטי קאסורלה בדקה ה-26, הרגיע את ארסן ונגר וסלל את הדרך לניצחון קל. אוזיל הרשית מקרוב בדקה ה-42 את שער הליגה הראשון שלו ב-2014, אחרי שני פספוסים של אוליבייה ז'ירו, ובמחצית השנייה הוא דאג לסדר לחלוץ הצרפתי גול משלו, כשהגביה בדקה ה-66 וראה את ז'ירו נוגח בעוצמה את שער הליגה ה-15 שלו העונה. ניוקאסל עם הפסד שישי ברציפות, ממשיכה להיות ספקית הנקודות של כל דורשת. ארסנל קרובה לעונה 17 ברציפות בליגת האלופות.

לארסנל נותרו עד סיום העונה משחק בית מול ווסט ברומיץ' ומשחק חוץ מול נוריץ', לפני גמר הגביע בו תפגוש את האל סיטי בוומבלי. לעומתה, אברטון תארח את מנצ'סטר סיטי בשבת, ובמחזור הסיום תתארח אצל האל.

*במשחק שנעל את המחזור בליגה הספרדית הביסה סלטה ויגו 1:4 את ויאדוליד ונשארה סופית בליגה. המפסידה לעומת זאת, ממשיכה להתקרב לירידת ליגה. נוליטו (38, 46), צ'ארלס (39) וסטפן מיטרוביץ' (49, עצמי) חיסלו את ויאדוליד תוך 11 דקות בלבד. מאנושו רק צימק (75).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully