וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקיזיו: "אנחנו נוגעים בתואר". קונטה עצבני

יובנטוס יכולה לזכות באליפות בשבוע הבא והקשר נרגש. המאמן אמר: "אם רומא עושה דברים גדולים, מה נגיד על יובה?"

קלאודיו מרקיזיו שחקן יובנטוס. GettyImages
הפנים לאירופה. מרקיזיו/GettyImages

יובנטוס סגרה אמש (שני) באופן כמעט סופי את סיפור האליפות באיטליה. הגברת הזקנה קרובה מאי פעם לזכייה שלישית ברציפות בתואר, אחרי 1:3 בחוץ על ססואולו והיא תחגוג כבר ביום שני הקרוב אם תנצח בבית את אטאלנטה. סימונה זאזה, שחצי מכרטיסו שייך ליובה, עוד העלה את ססואולו ליתרון, אבל קרלוס טבס, קלאודיו מרקיזיו ופרננדו יורנטה (עם העקב) סידרו לביאנקונרי קאמבק גדול והכניסו את אנטוניו קונטה לאקסטזה בסיום.

המאמן, שעומד להשלים שלוש משלוש, אמר: "אלו לא היו חגיגות של זכייה באליפות בסיום, כי עדיין יש סיכוי לקבוצות שרודפות אחרינו. צריך לגמור את הסיפור בשבוע הבא. עשינו עוד צעד גדול, אבל לאלה שמאחורינו יש כל זכות להמשיך לחלום".

קונטה נשאל מה עבר לו בראש כשהוא חגג בטירוף את השער האחרון וענה: "חשבתי על זה שאנחנו עושים צעד חשוב בדרך לאליפות היסטורית. יש לי המון תשוקה למקצוע שלי ולכדורגל בכלל. אני נלחם לצד השחקנים על המגרש. אני שומע אנשים שאומרים שרומא עושה דברים גדולים. אם זה נכון, אין לי דרך להגדיר את מה שיובה עושה. כל מה שאנחנו עושים כבר נתפס כצפוי. אם נזכה בליגה האירופית, יגידו שזה תואר לא מעניין. אם נפסיד, יגידו שיובה לא מוכנה לאירופה".

מרקיזיו, שהיה נפלא עם שער ובישול, הוסיף: "היה משחק מאוד קשה, בגלל מזג האוויר הגשום, תנאי המגרש והיכולת של ססואולו, שלחצו אותנו. אנחנו כמעט שם, כבר נוגעים בתואר ובמטרה שהצבנו לעצמנו. ננסה להשלים קאמבק מול בנפיקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully