וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס ניצחה 1:3 את ססואולו

הגברת הזקנה יכולה לזכות באליפות שלישית ברציפות כבר בשבוע הבא. טבס, מרקיזיו ויורנטה (עם העקב) הפכו פיגור מוקדם

פרננדו יורנטה יובנטוס חוגג שער. AP
גולאסו ואליפות כמעט בכיס. יורנטה/AP

זה לא היה פשוט, אבל תחת הגשם השוטף עשתה הערב (שני) יובנטוס צעד גדול נוסף בדרך להבטחת האליפות השלישית ברציפות שלה, עם ניצחון חוץ 1:3 על ססואולו, במשחק שנעל את המחזור ה-35 באיטליה. יובה ביתרון שמונה נקודות על פני רומא ותוכל לזכות באליפות כבר בשבוע הבא, עם תנצח בבית את אטאלנטה.

הגברת הזקנה הגיעה מאוד עייפה למשחק, אחרי שהפסידה ביום חמישי החולף 2:1 לבנפיקה במשחק הראשון מבין שניים בחצי גמר הליגה האירופית. יובה, שמאוד רוצה לעלות ביום חמישי הקרוב, אחרי הגומלין מול הפורטוגלים, למשחק הגמר של המפעל שייערך השנה באצטדיונה הביתי, נקלעה לפיגור מוקדם ומפתיע אצל ססואולו החלשה, שנלחמת בתחתית, אבל ידעה גם לחזור כמו גדולה.

קרלוס טבס שחקן יובנטוס. AP
בכושר מצוין. טבס/AP

סימונה זאזה, שחצי מהכרטיס שלו שייך לססואולו וחצי ליובנטוס, ניצל שמירה לקויה ובעט כבר בדקה התשיעית מתחת לגופו של ג'יג'י בופון כדי להעלות את המקומיים ל-0:1, אבל יובה לא נבהלה. בדקה ה-35 קלאודיו מרקיזיו מצא את קרלוס טבס והארגנטינאי, שכבש גם מול בנפיקה ובכלל, נמצא בכושר מצוין, שלח בעיטה חזקה לרשת.

במחצית השנייה הבינאקונרי כבר השתלטו סופית על העניינים. הם השלימו מהפך בדקה ה-58 לאחר שאנדראה פירלו הקפיץ באומנות מעל כל ההגנה ומרקיזיו הנהדר המשיך בנגיעה רכה לרשת. בדקה ה-76 סטפן ליכטשטיינר העביר כדור רוחב מאגף ימין ופרננדו יורנטה שלח מחמישה מטרים לרשת עם עקב מבריק, מה שהוציא מאנטוניו קונטה גליץ' על הדשא וחגיגה מאוד אמוציונלית. האליפות עוד רגע מגיעה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully