וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היועץ המשפטי: "ליבר לא יכול להיות יו"ר איגוד הכדורסל"

28.4.2014 / 17:01

על פי חוות הדעת, המועמד של סיעת עוז הוא הערב היחיד של ברק נתניה בבקרת התקציבים, ובחירה בו תיצור ניגוד עניינים

צביקה ליבר עם צביקה שרף. ניב אהרונסון
לא מתרגשים מחוות הדעת. צביקה ליבר עם צביקה שרף/ניב אהרונסון

היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל מסר היום (שני) חוות דעת, לפיה צביקה ליבר לא יכול להיבחר ליו"ר האיגוד כי בשלב זה הוא הערב היחיד של ברק נתניה בבקרת התקציבים. במקרה כזה, אם ליבר יהיה יו"ר האיגוד הוא יהיה אחראי על הבקרה ואז יימצא בניגוד עניינים. בסיעת "עוז" הגיבו: "למרות חוות הדעת של עו"ד ויינברג, ליבר יהיה יו"ר איגוד הכדורסל".

כזכור, אתמול הכריז ליבר על ריצתו לתפקיד יו"ר איגוד הכדורסל וכמו כן הודיע שאם ייבחר יפרוש מתפקידו כיו"ר ברק נתניה. "לא גדלתי במשרדי מרכז הפועל או מכבי, אבל למרות זאת מכריז על המועמדות שלי ליו"ר האיגוד", אמר ליבר. "איגוד הכדורסל חייב לבחור יו"ר ושהבחירות חייבות להיות חשאיות על פי הנחיות פיב"א ועל פי משרד הספורט. האיגוד חייב להיות שקוף לחלוטין, נגמרו הימים בהם אנחנו דורשים מסמכים ולא מקבלים. כל התפקידים ייבחרו על ידי מכרז וכישורים ולא על ידי קשרים".

כמו כן, היועץ המשפטי חייב את הנהלת האיגוד לדון מחר בישיבת ההנהלה בנושא מינוי יו"ר במקומו של דני חלוץ, כפי שדרשה סיעת "עוז". משמעות הדבר: ייתכן כי מחר תתקיימנה בחירות, למרות שבישיבה פנימית בין סיעות מכבי להפועל נקבע כי הבחירות יידחו בחודש, לסוף מאי, עד מציאת מועמד מתאים מבחינתן.

לוואלה! ספורט נודע כי מספר קבוצות הקשורות למרכז הפועל, ביניהן הפועל ירושלים והפועל תל אביב, לא אהבו את העובדה כי ישיבה גורלית לגבי עתיד איגוד הכדורסל נערכה ללא ידיעתן. לקבוצות אלו, כמו לעירוני נס ציונה והפועל חולון, אין נציגות באיגוד הכדורסל, אך הן מרגישות כי עליהן להיות במוקדי קבלת החלטות וככל הנראה בבחירות הכלליות הבאות ינסו להכניס נציג להנהלת האיגוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully