וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליבר: "זה שמזרחי מתנהל בצורה לקויה פוסל את כולם?"

27.4.2014 / 12:34

יו"ר נתניה הכריז על מועמדותו לתפקיד יו"ר האיגוד ותקף: "האיגוד חייב להיות שקוף". שרף: "רכשתי לא מעט אויבים"

צביקה ליבר עם צביקה שרף. ניב אהרונסון
ליבר ושרף/ניב אהרונסון

יו"ר ברק נתניה צביקה ליבר הכריז היום (ראשון) על התמודדותו לתפקיד יו"ר איגוד הכדורסל. הבוקר שלח מעוזיה סגל, יו"ר ועדת הביקורת באיגוד הכדורסל, מכתב למנכ"ל האיגוד יענקלה בן שושן כי איגוד הכדורסל לא יכול להתנהל ללא יו"ר, וכי הוא תומך בבחירות חשאיות לתפקיד היו"ר בישיבה שתתקיים מחרותיים. ליבר אמר היום כי אם בסיעת חמשת המרכזים יסרבו לקיים בחירות חשאיות הוא יפנה בנושא לשרת הספורט שתתערב.

"לא גדלתי במשרדי משרד הפועל או מכבי אבל למרות זאת מכריז היום על המועמדות שלי ליו"ר האיגוד", אמר ליבר במסיבת העיתונאים שקיים, "גדלתי בנתניה ו-5 שנים בפועל בברק נתניה ובשלוש השנים האחרונות כבעלים של הקבוצה. האיגוד נמצא במשבר קשה. מי שממלא את מקום היו"ר הוא שמעון מזרחי, שנמצא בניגוד עניינים נורא. כבר בשבוע שעבר קיבלנו דוגמה כזו ששמעון מזרחי נכנס עם שחקן של מכבי תל אביב לוועדת משמעת. ניגוד עניינים שחייב להיפסק. מולו עומד יועץ משפטי שלא שואל אותו האן הוא בניגוד עניינים יועץ משפטי שעושה הכל כדי שלא אהיה היו"ר. איגוד הכדורסל חייב לבחור יו"ר ושהבחירות חייבות להיות חשאיות על פי הנחיות פיב"א ועל פי משרד הספורט. האיגוד חייב להיות שקוף לחלוטין, נגמרו המים בהם אנחנו דורשים מסמכים ולא מקבלים. כל התפקידים ייבחרו על יד מכרז וכישורים ולא על ידי קשרים".

ליבר שלח השבוע מכתב להנהלת ברק נתניה בו הוא הודיע כי יתפטר מתפקידו אם ייבחר ליו"ר ביום שלישי, "הצגתי את מועמדתי לפי הקוד האתי של משרד הספורט וקורא מכאן לכל המרכזים להתאחד עם המועמדות שלי ולתת לי לקבל את תפקיד יו"ר איגוד הכדורסל. ודעתי לברק נתניה שאם אקבל את התפקיד אפסיק באותו רגע את פעילותי בברק נתניה", אמר ליבר, והוסיף מדוע ניגוד העניינים של שמעון מזרחי לא פוסל אותו, "האם בגלל ששמעון מזרחי מתנהל בצורה לקויה זה פוסל את כל אנשי הכדורסל?".

צביקה שרף, שהיה המועמד של סיעת עוז לתפקיד היו"ר מזמן הבחירות הוסיף על הסיבה מדוע ליבר מתמודד לתפקיד היו"ר ולה הוא, "בשנתיים האחרונות עמדתי בראש המאבק כנגד הדברים הנוראים שהתרחשו באיגוד, שני יו"ר התפטרו לא בגללנו אלא בגלל 5 המרכזים הכנסתו של היו"ר השני דני חלוץ הייתה לא הגונה ומאז רכשתי לא מעט אוייבים שלא רוצים שאכהן כיו"ר האיגוד ולכן ישבנו בסיעה והחלטנו שליבר הוא מועמד מצוין וכל ליבנו ונשמתנו עומדים מאחוריו. אני קורא לחברי ההנהלה מכל הסיעות להפסיק לחכות ולקבל הוראות מהדברים המוכתבים מראש. מי שלא בעד צביקה ליבר זכותו, מי שחושב שהוא מתאים שיהיה אמיץ מתאים ישתחרר מהחניקה של הפועל או מכבי ושיבין שכשנכנסים להצבעה חשאית אף אחד לא מצלם וכך הוא יכול להצביע לפי ליבו ולא לפי מה שהסיעה שלו רוצה. אנחנו מאמינים שבהצבעה חשאית ליבר ייבחר. תשתחררו מהכבלים ששמים עליכם מרכזי הספורט ותצביעו לצביקה ליבר".

מאמן מכבי ראשון לציון צביקה שרף. קובי אליהו
שרף/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully