וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר: "המשך הקריאות נגד טואטחה הן פגיעה אישית בי"

28.4.2014 / 11:13

נשיא מכבי חיפה פנה לאוהדים לקראת המשחק הערב: "המום מהקריאות. מיציתם את הנושא". הצעה תוגש על קני סייף

ברני ארדוב

נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, הוציא הבוקר (שני) הודעה אישית לאוהדי הקבוצה בנוגע ליחס כלפי המגן השמאלי טאלב טואטחה. האחרון, שאמור לפתוח היום כשחקן כנף מול קרית שמונה, זוכה לשריקות בוז מהקהל מאז התקרית בניהם, במסגרתה השליך טואטחה את משענת הראש של הכיסא ברכבו לעבר אוהדים שהשמיעו קריאות קשות נגדו.

יעקב שחר נשיא מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"אני מבקש לאפשר לי לטפל בנושא כמו נושאים שוטפים אחרים". שחר/אדריאן הרבשטיין

"טאלב הינו שחקן שגדל שבמועדון שלנו ומתוכנו הגיע לשחק בנבחרות ישראל השונות. אני עדיין המום מהקריאות של האוהדים במשחק האחרון בגנותו", אמר שחר. "אני גאה בהתקדמות כל שחקן שלנו ממחלקת הנוער לקבוצה הבוגרת וטאלב הוא שחקן שעשה את ההתקדמות הזו. במשך 22 שנים כבעלי המועדון אני מנווט אותו בדרכי ובהצלחה. במידה ורציתם להביע מחאה, מיציתם את הנושא".

שחר כתב בהמשך: "אני מבקש לאפשר לי לטפל בנושא כמו נושאים שוטפים אחרים. מה גם שהשחקן הביע את התנצלותו הכנה על המקרה גם בפניי. אראה בהמשך התופעה כפגיעה אישית בי והייתי רוצה שנמנע מלהגיע למצב כזה. אני יודע שהקבוצה יקרה לכם, ולכן חשוב מאוד שנפנה את הקריאות שלנו לעידוד הקבוצה וכל שחקן שלנו על המגרש. כך נוכל להמשיך בהישגים ולשמור על שמנו הטוב שיצא למרחקים. אני מודה לכם מראש על שיתוף הפעולה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
טאלב טואטחה, מכבי חיפה. ברני ארדוב
טואטחה/ברני ארדוב

חיפה עשויה להגיש בימים הקרובים הצעה רשמית על קשר רמת השרון קני סייף. תיתכן גם פגישה אישית עם בעלי טוברוק אריק איזיקוביץ' בנושא. המאמן אלכסנדר סטנוייביץ' כבר עודכן בפרטים. המאמן יצפה היום במשחק ויעקוב בין היתר אחר דויד מנגה, אותו אימן בפרטיזן בלגרד. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, סטנוייביץ' כבר התחיל להרכיב את הצוות הזר שלו ואתמול מינה לעוזרו את ברנימיר מיצ'וביץ', שעבד איתו בפרטיזן בלגרד ובהמשך גם בסין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully