וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה-קרית שמונה: גוזלן: "הם בכושר הטוב בליגה"

הבלם שיעזוב בסגל, גבאי מגן, טואטחה בכנף הירוקים. אופיר מזרחי החל לערוך אימוני ריצה, מימוני יפתח (ב', 21:00, ס'1)

ברני ארדוב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

* מפגשים בליגת העל: 19. מכבי חיפה מובילה 6:10 בניצחונות ועוד שלושה משחקים נגמרו בתיקו.

* כשמכבי חיפה מארחת היא מובילה 2:7 בניצחונות ורק משחק אחד נגמר בתיקו.

* למרות החד צדדיות של המאזן הביתי, הפרש השערים כשחיפה מארחת הוא רק 14:18 לטובתה.

* קרית שמונה עם 12 משחקים ללא הפסד.

* הפסד החוץ האחרון של קרית שמונה היה בתחילת ינואר – 1:2 באשדוד. מאז הם שיחקו שבע פעמים בחוץ, ניצחו שלושה פעמים וסיימו עוד ארבעה בתיקו.

* בחמשת הביקורים האחרונים של קרית שמונה בקרית אליעזר מול מכבי חיפה קרה שאחת הקבוצות כבשה שלוש פעמים וניצחה. שלוש פעמים הירוקים עשו זאת, פעמיים האורחים מהצפון הרחוק.

* אם מכבי חיפה תפסיד היא תשווה את מספר ההפסדים במהלך עונה אחת לזה של מכבי חיפה בעונת הירידה 76/77 – 13.

* אם קרית שמונה תבקיע, זו תהיה העונה השנייה הטובה בהיסטוריה מבחינת ההתקפה שלה. רק בעונת 2010/11 היא כבשה יותר מ-48 שערים – 57.

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. קובי אליהו
סגל חסר. בנאדו/קובי אליהו

מפתחות והכנות:

מכבי חיפה:

בצל מינוי המאמן אלכסנדר סטנוייביץ', במכבי חיפה נערכים לקראת המשחק מול קריית שמונה. הקבוצה של אריק בנאדו עלולה להתרחק מחר צעד נוסף מהכרטיס לאירופה אם תפסיד מחר, כשהפער מהפועל תל אביב כרגע עומד על ארבע נקודות. המקום הרביעי, כזכור, יהיה רלוונטי לצורך ההעפלה רק במידה וקריית שמונה לנצח בגמר הגביע את מכבי נתניה, מה שיזכה את הרביעית בכרטיס נוסף לאירופה. אחד השחקנים אמר היום: "מאז מינוי המאמן יש הרגשה של משהו חדש, אבל אנחנו לא שוכחים את החוב שלנו למועדון ולאריק. ננסה לזכות בכרטיס לאירופה עד הרגע האחרון".

בנאדו יגיע למשחק הקרוב עם לא מעט פצועים שיישבו ביציע ובניהם אייל משומר, דקל קינן, רן אבוקרט, חן עזרא וכמובן שגם את ג'אבר עטאא ושמעון אבוחצירא. רובן ראיוס יחזור רק במחזור הבא. למעשה, המאמן מתכנן שינוי אחד בהרכב כשאלעד גבאי יחליף את משומר הפצוע. התלבטות נוספת: ערן ביטון או אביחי ידין. אדין צוצאליץ' שספג כרטיס צהוב חמישי במשחק מול באר שבע ייעדר בשבוע הבא מול הפועל תל אביב, בקרב הישיר על כרטיס לאירופה. סארי פלאח, שעדיין רחוק מלחתום על חוזה חדש, יהיה בסגל אך ימתין על הספסל.

טאלב טואטחה ימשיך להיות מתופקד כשחקן כנף. מלבד ערן ביטון שנכלל בסגל במשחק הקודם, גם עדי קוסטנטינוס הצעיר ימשיך ב-18. בנאדו זימן גם את שון ויסמן למפגש הקרוב.

"עשינו משחק טוב נגד באר שבע. הגענו מרוכזים. אנחנו לא חושבים על אירופה כרגע אלא להשתפר ממשחק למשחק, לשמח את הקהל ולהחזיר לו את הכבוד שמגיע לו. אני חושב שבמשחק האחרון עשינו זאת על הצד הטוב ביותר ואני שמח על כך", אמר גוזלן לאתר הרשמי.

החלוץ, שצפוי להישאר בסגל בעונה הבאה, דיבר גם על ההתקדמות שלו: "אני שחקן צעיר, יש לי עוד הרבה מה ללמוד ולהשתפר, אני מאוד שמח וזו הגשמת חלום עבורי. האמנתי שאהיה בבוגרים של מכבי חיפה, בכל משחק אני מקווה להשתפר ולהבקיע. תמיד אהדתי את מכבי חיפה ופתאום לשחק על המגרש ולראות כמה הקהל אוהב אותך זה דבר מרגש וכיף. המטרה שלי היא לשמח את האוהדים".

"המשחק נגד קרית יהיה קשה, לדעתי היא בכושר הטוב בליגה", סיכם גוזלן. "מדובר בקבוצה חזקה ואיכותית אבל בבית שלנו, יחד עם הקהל, אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה".

שובל גוזלן שחקן מכבי חיפה. טל לוי
"המטרה שלי היא לשמח את האוהדים". גוזלן/טל לוי

עירוני קרית שמונה:

הקשר אופיר מזרחי החל לערוך אימוני ריצה ועשוי להיות כשיר לגמר גביע המדינה מול מכבי נתניה בשביעי במאי. מזרחי נעדר כבר תקופה ארוכה בשל פציעה במפשעה, אך כעת מקווים במועדון שהוא יחזור למחזורים האחרונים של העונה וכן למשחק גמר הגביע. בכל מקרה, הקשר ייעדר מהמשחק מחר, כמו גם שיר צדק שסוחב חמישה כרטיסים צהובים, ויאם עמאשה, שבשל סעיף בחוזהו לא יכול לשחק מול חיפה בקרית אליעזר ורוג'רס קולה ועודד אלקיים הפצועים. מינדאוגאס פאנקה עדיין בספק ויעבור מחר מבחן כשירות, אשר רק לאחריו יוחלט האם הוא ישחק. מי שצפויים לפתוח הם דין מימוני ועדן שמיר הצעיר. בהתקפה ישחקו דויד מנגה ואחמד עאבד.

המאמן ברק בכר ביקש מהשחקנים להמשיך לתת הכול גם הפעם, והזהיר אותם שהפסד עלול להחזיר את הפועל תל אביב באופן רציני לקרב על המקום השלישי: "עדיין לא השגנו כלום ואנחנו צריכים להמשיך באותו קו כדי להשיג את המקום לאירופה".

אופיר מזרחי שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
מתחיל את הקאמבק, אך לא ישחק בחיפה. מזרחי/אדריאן הרבשטיין

יעמדו למבחן:

מכבי חיפה: אלעד גבאי

המגן שהגיע מקריית שמונה היה אמור להפוך למגן הראשון שמצליח להדיח את אייל משומר מההרכב. אבל כמו במקרה עלי עוסמאן, עודד אלקיים ואוראל דגני, גם גבאי לא הצליח להיכנס לתודעה ולהרכב של בנאדו. רגע לפני שהעונה מסתיימת, תחת עיניו הבוחנות של סטנוייביץ', הוא משאיר לעצמו סיכוי להזכיר לכולנו מדוע עד לאחרונה הוא היה בסגל הנבחרת.


עירוני קרית שמונה: דויד מנגה

לעיני אלכסנדר סטנוייביץ', המאמן החדש של מכבי חיפה, ינסה החלוץ, שהירוקים כבר שמו עליו עין לא פעם, להוכיח שוב שהוא שחקן שראוי לשחק בכל קבוצה בליגה. משחק טוב שלו יכול להעניק עוד ניצחון חשוב לקריה ולהביך את ההגנה הירוקה, מה שיקנה לבכר עוד קצת שקט לקראת גמר גביע המדינה.

הרכבים משוערים:

מכבי חיפה: בויאן שראנוב; אלעד גבאי, אנדריי פיליאבסקי, אדין צוצאליץ', שמואל שיימן; ערן ביטון (אביחי ידין), גוסטבו בוקולי, טאלב טואטחה, יניב קטן, אלון תורג'מן; שובל גוזלן.

עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב, דין מימוני, מתן אוחיון, קאסיו פרננדס, חן דילמוני, וובה בראון, עדן שמיר (מינדאוגאס פאנקה), אדריאן רוצ'ט, רועי קהת, דויד מנגה, אחמד עאבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully