וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה בודקת אפשרות לצרף את קני סייף

הירוקים צפויים להיכנס למו"מ על קשר רמת השרון, שטוברוק מחזיקה ב-65 אחוז מכרטיסו. סטנוייביץ' יעקוב אחר דויד מנגה

one

מכבי חיפה בודקת אפשרות לצרף את קשר רמת השרון, קני סייף, בעונה הבאה. שמו של הקשר עלה על הפרק בסוף השבוע ובמועדון בדקו את האפשרות לרכוש את כרטיס השחקן שלו, זאת לאחר שנפסלה מועמדותו של שחקן אחר שהיה אמור להגיע לקבוצה. כפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט, דמי ההעברה של סייף אמורים להתחלק בין גורמים שונים, בהם בית"ר טוברוק שרכשה 25 אחוז נוספים מכרטיסו מהפועל ניר רמת השרון וכעת היא מחזיקה ב-65 אחוז ממנו. 35 אחוז נוספים מתחלקים בין השחקן (25 אחוז) לעמלת סוכן (10 אחוז). יש לציין כי למכבי נתניה זכות ראשונים על שחקנים מטוברוק, אולם נראה כי לאור העובדה שחלק מכרטיס השחקן שייך לסייף עצמו, הוא יעדיף לשחק בקבוצה גדולה יותר.

קני סייף הפועל ניר רמת השרון. ברני ארדוב
למכבי נתניה זכות ראשונים על שחקנים מטוברוק, אולם נראה כי לאור העובדה שחלק מכרטיס השחקן שייך לסייף עצמו, הוא יעדיף לשחק בקבוצה גדולה יותר. קני סייף/ברני ארדוב

המאמן בעונה הבאה, אלכסנדר סטנוייביץ', אמור לצפות במשחקה של הקבוצה היום (שני) מול עירוני קרית שמונה. המאמן, שסגר במכבי חיפה כבר בחודש שעבר, יבחן מקרוב את ויאם עמאשה, שאמור לחזור בהשאלה בעונה הבאה והוא צפוי לחזור לסרביה רק ביום רביעי. עוד מתברר כי סטנוייביץ' עוקב גם אחר דויד מנגה אותו אימן בפרטיזן בלגרד. כזכור, המאמן עקב גם אחר אלכנסדר דוידוב ואנתוני נווקאמה במשחק אתמול, אך לא התרשם מהם. הסרבי כבר צפה בתקצירים ממשחקי ליגת העל ועקב אחר כל המשחקים האחרונים של חיפה כדי לבחון מקרוב את הסגל. "כל השחקנים כאן נמצאים תחת מעקב, לגבי חלקם עדיין לא הוחלט אם יהיו כאן בעונה הבאה", אמרו בחיפה.

סטנוייביץ' נפגש מוקדם יותר עם הנהלת חיפה והודיע להם כי אחד מעוזריו הבכירים יהיה ברנימיר מיצ'וביץ', שעבד איתו בפרטיזן בלגרד כאיש סקאוטינג וקודם להיות עוזרו בבייג'ינג גואן הסינית. המאמן כבר הבהיר להנהלה כי ארבעה אנשי צוות יעבדו איתו, בהם שני עוזרים, אך בשלב זה אין בכוונתו להביא מאמני כושר ושוערים זרים. סטנוייביץ' מינה גם בסין מאמני כושר ושוערים מקומיים, כך שאין כל מניעה שזה יקרה כעת גם בחיפה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully