וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: מיצ'וביץ' יהיה עוזר בכיר, מרקו שצ'פוביץ' מועמד

27.4.2014 / 13:01

סטנוייביץ' החל לעבוד וביקש למנות את מי ששימש כאיש סקאוטינג אצלו בפרטיזן בלגרד. אחיו של סטפן שצ'פוביץ' הוזכר, המאמן צפה בנווקאמה מרעננה ודוידוב מאשדוד ולא התרשם בינתיים, טרם התקבלה החלטה לגבי שראנוב

one

יומיים לאחר ההכרזה על מינויו של אלכסנדר סטנוייביץ' למאמן בעונה הבאה, במכבי חיפה מתחילים לעבוד. המאמן, שמועמדותו והסיכום הצפוי עימו נחשפו בוואלה! ספורט בחודש מרץ, יקיים במהלך היום (ראשון) פגישה מקצועית עם ראשי המועדון, יעקב שחר ואודי שוכטוביץ', השוהים עימו במלון בתל אביב. עוד לפני כן, סטנוייביץ' הציג בפני ההנהלה החדשה שלו את המשנה שלו לגבי הצוות שיעבוד סביבו. במועדון סיפרו הבוקר כי סטנוייביץ' התרשם מאוד מביקורו בישראל וביום רביעי הוא צפוי לחזור לסרביה.

סטנוייביץ' הודיע הבוקר להנהלת המועדון כי החליט למנות לתפקיד העוזר בכיר שלו את ברנימיר מיצ'וביץ', שעבד איתו בפרטיזן בלגרד כאיש סקאוטינג וקודם להיות אחד מעוזריו כאשר אימן את בייג'ינג גואן הסינית . "הצוות שעבד איתי בפרטיזן יגיע", הבהיר המאמן להנהלה. גם סלובודן קוליינין צפוי לשמש כאחד העוזרים שלו וייתכן שיהיה אחראי יותר על נושא הסקאוטינג והסטטיסטיקה. בשיחה שהתקיימה אתמול, סטנוייביץ' ביקש למנות ארבעה בעלי תפקידים לצוות שיעבוד סביבו, שאינם מאמני כושר או מאמני שוערים ולכן ישנם סיכויים גבוהים שגיורא אנטמן ואורי הראל יישארו בתפקיד.

אלכסנדר סטנוייביץ'. Claudio Villa, GettyImages
מתחיל לעבוד. סטנוייביץ'/GettyImages, Claudio Villa

במועדון לא קיבלו עדיין החלטה לגבי השוער בויאן שראנוב, וייתכן שסטנוייביץ' יחליט להשאירו אם לא ימצא שוער בכיר יותר. כפי שפורסם בסוף השבוע, אריאל הרוש מועמד להגיע אם השוער יעזוב. המאמן החדש נכח אתמול בנתניה וצפה בחלוץ רעננה אנתוני נוואקמה שהוזכר לאחרונה כמועמד להצטרף לירוקים ובקשר אשדוד אלכסנדר דוידוב, אבל לא התרשם בינתיים ובמועדון ימשיכו לעקוב אחריהם. במועדון אמרו אתמול כי המאמן יצפה במספר שחקנים נוספים בקרוב ורק אז יקבל החלטה בעניין. גם שמו של מרקו שצ'פוביץ', אחיו של החלוץ סטפן שצ'פוביץ', הוזכר כמועמד.

המאמן נוהג לשחק בשיטה כמעט קבועה – 4:2:3:1 ולכן הוא מתכוון להחתים שחקן משמעותי בחלק הקדמי עליו תתבסס הקבוצה החדשה. בחיפה סקפטיים לגבי האפשרות להחתים את תומר חמד, אבל יפנו לעדן בן בסט אם יסכים לחזור לארץ. גם בן שהר הוזכר כמועמד. מבין שחקני ההגנה, השמות שעלו הם של טל בן חיים, רמי גרשון ויובל שפונגין, אך גם לגביהם אין החלטה האם ישובו לישראל.

חיפה תארח מחר את קריית שמונה ואם תפסיד הסיכויים שתגיע לאירופה יהיו נמוכים מאוד. הקבוצה תגיע עם לא מעט פצועים שיישבו ביציע ובניהם אייל משומר, דקל קינן, רן אבוקרט, חן עזרא וכמובן שגם את ג'אבר עטאא ושמעון אבוחצירא. רובן ראיוס יחזור רק במחזור הבא.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully