וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה אישרה רשמית: סטנוייביץ' מאמן הקבוצה החדש

25.4.2014 / 8:14

המאמן, שעל מועמדותו ועל המגעים המתקדמים עימו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, הפך הבוקר באופן רשמי למאמן הקבוצה אחרי שנחת בישראל וסיכם את תנאיו האחרונים. המאמן יחליט אם להשאיר את שראנוב, במועדון גיששו אצל אריאל הרוש

one
אלכסנדר סטנוייביץ' מאמן מכבי חיפה עם יעקב שחר. ראובן כהן, מכבי חיפה
לא מעט עבודה מחכה לו. סטנוייביץ' ושחר/מכבי חיפה, ראובן כהן

אלכסנדר סטנוייביץ' (40), מאמן פרטיזן בלגרד לשעבר, נחת הבוקר (שישי) בישראל סיכם במכבי חיפה. מועמדותו של סטנוייביץ' פורסמה לראשונה בוואלה! ספורט. סטנוייביץ' נחת בישראל והספיק להיפגש עם פרקליט המועדון, עו"ד אודי שוכטוביץ' כדי לסגור את תנאי העסקתו.

בעקבות הגעתו של סטנוייביץ', מכבי חיפה תתחיל לגבש בקרוב מאוד יחד עם המאמן את רשימת שחקני הרכש. הראשון שבהם הוא המגן השמאלי של פרטיזן בלגרד, ולדימיר וולקוב, אליו כבר פנה המאמן והוא אחד המועמדים להגיע בעונה הבאה ללא קשר לשאלה האם טאלב טואטחה יימכר לסטנדרד ליאז'. בנוסף, המאמן יקבל החלטה בקרוב האם להשאיר את בויאן שראנוב, אותו אימן בקבוצת הנוער של בלגרד או להחתים שוער זר אחר כשגם מועמדותו של אריאל הרוש אינה נפסלת ובקבוצה גיששו לגבי האפשרות לצרפו.

יש לציין כי עוד בטרם סוכמה סטנוייביץ', במכבי חיפה התעניינו באפשרות להנחית את החלוץ מרקו שצ'פוביץ', אחיו של החלוץ סטפן שצ'פוביץ', שמשחק בליגה היוונית ונרכש תמורת 600 אלף יורו. "בקרוב מאוד נגבש רשימת שמות ונחליט איך וכמה לחזק את הקבוצה", אמרו בחיפה.



לידיעה הראשונית על מועמדותו של סטנוייביץ'

אריאל הרוש שוער נבחרת ישראל. ברני ארדוב
החלו עימו גישושים. אריאל הרוש/ברני ארדוב

מי אתה אלכסנדר סטנוייביץ'?

כידוע, סטנוייביץ' שימש כעוזר מאמן בנבחרת סרביה בעבר והוזכר לאחרונה כמועמד לאימון נבחרות סרביה וסין. הקבוצה האחרונה שלו הייתה בייג'ינג גואן הסינית. סטנוייביץ' זכה עם פרטיזן בלגרד בדאבל בעונת 2010/11, אבל סיים את תפקידו בינואר 2012, ובמקומו מונה אברם גרנט. סטנוייביץ' החל את הקריירה שלו במחלקת הנוער של OFK בלגרד, ושם גם אימן את בויאן שראנוב. לאחר מכן הוא עבד כעוזר מאמן הקבוצה הבוגרת. משם הגיע סטנוייביץ' לקריירת אימון יחיד כשאימן את סרם הסרבית.

מאוחר יותר הוא אימן גם את הנבחרת הצעירה של סרביה, הוליך אותה לשלבים הסופיים של אליפות אירופה ומשם הגיעה קפיצת המדרגה הגדולה לפרטיזן. סטנוייביץ' נחשב למאמן אהוד מאוד בקבוצה עימה זכה בדאבל ואף הביא אותה לליגת האלופות. בעקבות החלטה לפטר את המנהל הספורטיבי של הקבוצה, סטנוייביץ' החליט לעזוב אף הוא את הקבוצה. לאחר ההחלטה הפגינו אוהדים רבים מול משרדי המועדון, גיבו את סטנוייביץ' וקיללו את הנשיא. בהמשך, סטנוייביץ' החל בקריירה בסין והעפיל גם לאליפות אסיה.

שמעון אבוחצירא שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
מתי הוא יחזור? שמעון אבוחצירא/אדריאן הרבשטיין

במכבי חיפה ממשיכים להיאבק על כרטיס לאירופה. הקבוצה תארח ביום שני את עירוני קרית שמונה עם לא מעט פצועים בסגל שלה. אריק בנאדו ממשיך להכין את הקבוצה כרגיל, למרות שכבר לפני מספר שבועות ידע שלא ימשיך בעונה הבאה. עידן ורד יעבור בדיקת MRI שלאחריה יתברר מה חומרת הפציעה בכף הרגל. חיפה תחסר במשחק הקרוב גם את רן אבוקרט, דקל קינן, אייל משומר, חן עזרא, אמיר אדרי, ועידן ורד.

שמעון אבוחצירא קבע את הבדיקה המקיפה שהוא אמור לעבור באזור הלב לעוד כשבועיים וחצי, ה-13 במאי. בחיפה טוענים כי רק לאחר הבדיקה ניתן יהיה לדעת מתי החלוץ יחזור למגרשים והאם יפתח את העונה בזמן. באותו יום אמורה הקבוצה לארח את מכבי תל אביב, מחזור אחד לפני סיום העונה הסדירה.

במועדון ישנה תכונה רבה לקראת גמר גביע המדינה לנוער, שיתקיים ביום שלישי הקרוב (19:30, קריית אליעזר). הכניסה למשחק הינה ללא עלות אך יש צורך בכרטיס כניסה מודפס והיום נפתחה החלוקה לקהל הרחב. היציעים שהוקצו לאוהדי הקבוצה הינם: 4,5, 5א', 9-10, 11-12.

אלכסנדר סטנוייביץ' בסיור עם נשיא המועדון, יעקב שחר, בכפר גלים ובסמי עופר (צילום: אתר רשמי מכבי חיפה - ראובן כהן). מכבי חיפה
סטנוייביץ' בביקור באצטדיון החדש/מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully