וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון הודה: "אין ספק שזה הפסד קשה"

הלכה האליפות? סטנדרד ליאז' איבדה את הפסגה לראשונה מאז אוגוסט, לוזון כבר נואש: "לא לכל דבר בכדורגל יש הסבר"

מאמן סטנדרד ליאז' גיא לוזון. GettyImages
ממשיך לאבד מומנטום. לוזון/GettyImages

סטנדרד ליאז' וגיא לוזון איבדו אתמול (ראשון) את המקום הראשון בבלגיה לראשונה מאז ה-11 באוגוסט, כלומר אחרי למעלה משבעה חודשים. סטנדרד נכנעה 2:1 לאנדרלכט וקלאב ברוז' שגברה יום קודם לכן על לוקרן בחוץ, כבשה את הפסגה בתום המחזור השישי בפלייאוף העליון בבלגיה.

הקבוצה של גיא לוזון סופרת כבר חמישה משחקים ברציפות בלי ניצחון והיא תהיה חייבת לחזור למסלול כבר ביום שישי, כשהיא תארח את זולט וארחם. עד לסיום העונה בפלייאוף העליון בבלגיה נותרו ארבעה מחזורים. סטנדרד תארח את זולט וארחם, קלאב ברוז' וגנק, ותצא למשחק חוץ נגד לוקרן.

צמרת הטבלה הבלגית:

1. קלאב ברוז', 42 נקודות
2. סטנדרד ליאז', 40 נקודות
3. אנדרלכט, 39 נקודות
4. זולט וארחם, 38 נקודות

ליאור רפאלוב קלאב ברוז' מול מישי בטשוואי סטנדרד ליאז'. GettyImages
פיניש צמוד. רפאלוב/GettyImages

לוזון אמר אתמול אחרי המשחק: "המחצית הראשונה שלנו הייתה יוצאת מן הכלל. טובה, קומפקטית, מאורגנת גם מבחינה התקפית וגם מבחינה הגנתית. במחצית השנייה אותם שחקנים בדיוק, עם אותן הוראות בדיוק, נראו בצורה שונה לגמרי, באופן מפתיע. לא לכל דבר בכדורגל יש הסבר. אותם שחקנים עשו לפני כן את העבודה בצורה מצוינת".

המאמן הוסיף: "אין ספק שזה הפסד קשה במיוחד לנוכח המחצית הראשונה, שבה יכולנו להבקיע יותר משער אחד ולגמור את המשחק. אבל אין זמן להתעסק בזה וצריך להגיב לקראת המשחק הבא".

הקפטן, יילה ואן דאם, השמיע דברים דומים: "היינו צריכים לגמור את המשחק במחצית הראשונה. אנדרלכט לא שיחקה טוב, אבל נתנו לה לחזור למשחק וזו אשמתנו. האכזבה גדולה, אבל אנחנו יכולים לזכות באליפות".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully