וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: ליאז' ולוזון הפסידו, ברוז' כבשה את הפסגה

הקבוצה של גיא לוזון רשמה משחק חמישי רצוף ללא ניצחון, נכנעה 2:1 לאנדרלכט ואיבדה את המקום הראשון. 90 דקות והחמצה לדאבור ב-1:1 מול באזל

מונס דאבור שחקן גראסהופרס ציריך. אתר האוהדים של גראסהופרס, אתר רשמי
הפעם לא הצליח לכבוש. דאבור/אתר רשמי, אתר האוהדים של גראסהופרס

כמו בכל יום ראשון, הליגות באירופה נמשכות וגם השגרירים שלנו נכנסו לפעולה. משחק העונה בליגה השוויצרית בין באזל לגראסהופרס הסתיים ב-1:1. מונס דאבור השלים 90 דקות במדי גראסהופרס, אבל רשם משחק שני ללא שער אחרי פתיחת הקדנציה המוצלחת שלו במדי הקבוצה השוויצרית. בעקבות התיקו, הסטטוס קוו בצמרת נשמר כאשר באזל ממשיכה להוליך את הטבלה ביתרון של ארבע נקודות.

גראסהופרס הגיעה למשחק אחרי התבוסה 5:0 לת'ון, אבל עלתה ראשונה ליתרון משער של שלזן גאשי בדקה ה-36 מחמישה מטרים. דקה לסיום המחצית ולנטין שטוקר איזן ושתי הקבוצות שמרו על התוצאה גם במחצית השנייה. כעת נותרו לסיום העונה חמישה מחזורים בלבד.

דאבור הגיע למספר מצבים מסוכנים, ובראשם בדקה השלישית כאשר חלוץ מכבי תל אביב לשעבר ניצל איבוד כדור של פביאן פריי, אבל הבעיטה שלו הלכה החוצה. באזל הגדילה את רצף המשחקים ללא הפסד בליגה ל-26.

שחקן סטנדרד ליאז' מישי בטשואיי. GettyImages
איבד את המקום הראשון. בטשואי/GettyImages

סטנדרד ליאז' ומאמנה הישראלי גיא לוזון איבדו את המקום הראשון אחרי תקופה ארוכה לאחר שהפסידו 2:1 בחוץ מול אנדרלכט ורשמו משחק חמישי רצוף ללא ניצחון. הקבוצה של לוזון רחוקה כעת שתי נקודות מקלאב ברוז' המוליכה החדשה ובעוד שני מחזורים תתארח אצלה למשחק עונה נוסף שכנראה יכריע את זהות האלופה. טל בן חיים לא נכלל בסגל.

בדקה ה-28 אחרי שתי החמצות של מישי בטשואי עלתה סטנדרד ליאז' ליתרון מוצדק מבחינתה בזכות עצמי אומלל של צ'נסל אמבמבה הקונגולזי שדחק בטעות כדור קרן לשערו הוא. 0:1 חשוב לליאז'. בדקה ה-43 ליאז' כמעט הכפילה את היתרון שלה אחרי שיוני ברויינס הגיע ראשון לכדור קרן ונגח בעוצמה כדור שנעצר רק במשקוף.

בדקה ה-52 הגיע השוויון של אנדרלכט ומי כבש? צ'נסל אמבמבה, הבלם שכבש את השער העצמי תיקן עם נגיחה מדויקת מקרן קצרה שהוגבהה מצד ימין. האלופה משווה ומורידה את לוזון וקבוצתו מהפסגה.

בדקה ה-78 הושלם המהפך המוצדק של המארחים שהיו עדיפים במחצית השנייה. קרסלה הצליח להציל כדור מהקו, אבל הגנת ליאז' לא הרחיקה טוב את הכדור ואלכסנדר מיטרוביץ' החלוץ הסרבי הצליח לנער את השומר שלו ומתוך הרחבה לבעוט לרשת. 1:2 לאנדרלכט בסיום, ליאז' יורדת למקום השני ארבעה מחזורים לתום העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן סטנדרד ליאז', טל בן חיים. GettyImages
נותר מחוץ לסגל. בן חיים/GettyImages

* סימורג של עידן ויצמן (לא שותף) הפסידה 1:0 במשחק החוץ לקבאלה במסגרת המחזור ה-32 בליגה האזרית. קבוצתו של הבלם הישראלי מדורגת במקום השישי ארבעה מחזורים לסיום העונה.

* ויטסה של דן מורי (לא שותף) הסתיימה ב-2:2 מול גו אהד איגלס. התוצאה הזו מציבה את ויטסה במקום החמישי והיא עדיין בתמונת הסיכויים להגיע לליגה האירופית בעונה הבאה למרות רצף של שישה משחקים ללא ניצחון בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully