וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ולנסיין ומליקסון ירדו ליגה, ניצחון למונאקו

ולנסיין הפסידה 1:0 לגנגאן ואיבדה סיכוי לשרוד, 90 דק' לקשר. 1:4 למונאקו על אז'קסיו, פ.ס.ז' תבטיח אליפות בראשון?

דימיטאר ברבאטוב שחקן מונאקו (משמאל) במשחק מול אוויאן. רויטרס
צמד ראשון בצרפת. דימיטאר ברבאטוב/רויטרס

פריס סן ז'רמן תצטרך לנצח בסושו ביום ראשון כדי להבטיח את האליפות השנייה ברציפות והרביעית בתולדותיה, לאחר שמונאקו עשתה את שלה עם ניצחון 1:4 על אז'קסיו בקורסיקה וצימקה זמנית את הפער מהפסגה לשבע נקודות. ולנסיין של מאור מליקסון ירדה מעשית ליגה אחרי שהפסידה 1:0 בקרב ההזדמנות האחרונה מול גנגאן. אלירן עטר לא שותף בהפסד ריימס 1:0 בניס, טולוז (ללא עדן בן בסט הפצוע) הפסידה 2:1 בחוץ למונפלייה.

* מץ עלתה היום באופן רשמי לליג 1 והפכה לקבוצה השמינית מאז 1994 שעולה תוך שתי עונות מהליגה השלישית לליגה הבכירה בצרפת. הקבוצה עשתה זאת עם ניצחון חוץ 0:3 באוקזר והבטיחה את חזרתה לליגה ממנה ירדה ב-2008. בין החוגגים, אגב, היה רומן רוקי, קשר הפועל תל אביב בעונת 2010/11, שהגיע למץ לאחר הירידה הקודמת וכעת יחזור איתה לבמה המרכזית בצרפת.

אלירן עטר שחקן ריימס. GettyImages
התייבש על הספסל. עטר/GettyImages

אז'קסיו - מונאקו 4:1

היורדת הראשונה מהליג 1 הקשתה על סגנית המוליכה, אבל התפרקה במחצית השנייה וירדה מנוצחת בפעם ה-21 העונה. ממו אוצ'ואה מנע מז'ואאו מוטיניו ודימיטאר ברבאטוב לכבוש במחצית הראשונה, אבל בדקה ה-52 הפורטוגלי בישל והחלוץ הבולגרי נגח פנימה את שער הליגה הרביעי שלו העונה, אפילו מבלי לנתר. ברבאטוב ציין צמד ראשון העונה עם שער קל בדקה ה-74 אחרי מסירת עומק מרהיבה של חאמס רודריגס, כשאז'קסיו צימקה בחלוף דקה עם שער של גאג'י טאלו המושאל מרומא. למרות זאת, ז'ופרה קונדוגביה חגג את שער הליגה הראשון שלו במדי מונאקו עם בעיטה מרחוק בשמאל בדקה ה-88 והארגנטינאי לוקאס אוקמפוס חתם עם בעיטה מהאוויר אל הרשת בתוספת הזמן.

עוד בוואלה!

לשלם זול על חבילת הסלולר! עכשיו גם אתם יכולים

לכתבה המלאה
מאור מליקסון שחקן ולנסיין (מימין) מול זלאטן איברהימוביץ' פריס סן ז'רמן. AP
מסובך חזק בתחתית. מאור מליקסון/AP

גנגאן - ולנסיין 0:1

ולנסיין של מאור מליקסון הפסידה במשחק ההזדמנות האחרונה שלה בתחתית וירדה באופן מעשי לליגה השנייה. עם הפסד רביעי ברציפות. כדי לשרוד בליגה, גנגאן היא הקבוצה אותה ולנסיין הייתה צריכה לעבור בטבלה אבל ההפסד הזה הגדיל את הפער בין השתיים לתשע נקודות כשנותרו תשע נקודות בקופה, אך הפרש השערים של ולנסיין נחות ב-14 שערים מיריבתה. קלודיו בובו החלוץ מגוואדלופ כבש בנגיחה בדקה ה-61 והרחיק את קבוצתו מהתחתית. מליקסון רושם לעצמו ירידת ליגה ברזומה, דווקא בעונה שבה הוא קיבל הרבה דקות ורשם 20 הופעות בהרכב.

אוויאן - סנט אטיין 2:1

ניצחון חשוב מאוד לאורחים ששברו רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון והתבססו במקום הרביעי שמוביל לליגה האירופית בתום העונה. בנג'מין קורנייה (7) ולואיק פרין (15) העלו את האורחים ליתרון מוקדם מאוד בזכות שני בישולים של מקס גראדל. דניאל ואס הדני רק צימק למארחים. סנט אטיין הגדילה את הפער ממארסיי החמישית לחמש נקודות, אוויאן עדיין בסכנת ירידה.

ניס - ריימס 0:1

ריימס של אלירן עטר פתחה את העונה טוב מאוד והתמקמה לה בצמרת, אך הערב רשמה משחק שמיני רצוף ללא ניצחון ותסיים את העונה במרכז הטבלה. ולנטין אייסריק כבש את שער הניצחון למארחים בדקה ה-51. עטר נותר על הספסל אך לא קיבל דקות ממאמנו.

משחקים נוספים:

ראן - לוריין 1:1
לראן: פול ז'ורז' אנטפ (74), ללוריין: אלן טראורה (17)

מונפלייה - טולוז 1:2
למונפלייה: קארים איט פאנה (79), רמי קאבלה (83 בפנדל). לטולוז: אוסקר טרחו (5)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully