וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: נאנט ומארסיי סיימו ב-1:1

האורחים שמטו נקודות יקרות במאבק שלהם על המקום הרביעי. תובאן העלה אותם ליתרון, גאקפה איזן. שכטר המורחק לא שיחק

שחקן מארסיי, פלוריאן תובאן. רויטרס
השער שלו לא הספיק. תובאן/רויטרס

המחזור ה-35 בליגה הצרפתית יצא לדרך הערב (שישי) עם משחק בודד, בו סיימו נאנט ומארסיי בתיקו 1:1. בעוד שעבור המארחת המשחק לא קבע שום דבר והיא נינוחה במרכז הטבלה ומעבירה את הזמן עד לסיום העונה, הרי שהתיקו הזה הרחיק את מארסיי משמעותית מהמרוץ אחר המקום הרביעי והכרטיס לליגה האירופית, מרוץ שעומד להגיע לסיומו, כאשר למארסיי נותרו שלושה משחקים בלבד עד לתום העונה. איתי שכטר, שהושעה על ידי ההתאחדות הצרפתית, היה מורחק מהמשחק.

האורחים עלו ראשונים על לוח התוצאות. בדקה ה-30 של המשחק אנדרה פייר ג'יניאק מצא את פלוריאן תובאן והאחרון בעט ברגל שמאל מחוץ לרחבה פנימה. השוויון של נאנט הגיע בדקה ה-64. ז'ורדן ורטו היה אחראי על הבישול וסרז' גאקפה כבש את שערו הרביעי בשלושת המחזורים האחרונים וחילק את הנקודות.

עבור נאנט התיקו הזה המשיך את התקופה הטובה והיא ללא הפסד בשלושת המחזורים האחרונים ועם הפסד ליגה בודד בשמונה משחקים. מארסיי לעומת זאת, נעצרה אחרי שני ניצחונות ועלולה לראות איך יריבותיה במאבק על המקום הרביעי, סנט אטיין וליון, שגם כך מקדימות אותה, בורחות עוד יותר בהמשך המחזור.

* בספרד, אלצ'ה נפרדה מלבנטה ב-1:1. המקומיים קיוו להתרחק מהקו האדום, אולם כעת הם רק ארבע נקודות מעל חטאפה שבמקום ה-18, ועם משחק עודף. ריצ'מונד בואקיה (63) כבש לאלצ'ה, אנחל השווה (74).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully