וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברנדן רוג'רס: "הלחץ? הוא נהדר"

מאמן ליברפול מתכונן לצ'לסי (א', 16:05, ספורט1 ו-HD): "חייבים ליהנות מהמשחק". מוריניו יעלה הרכב של מחליפים

סטיבן ג'רארד, שחקן ליברפול. Julian Finney, GettyImages
עוד צעד בדרך לאליפות ראשונה בקריירה? ג'רארד/GettyImages, Julian Finney

ליברפול וצ'לסי תעלנה מחר (ראשון, 16:05, ספורט1 וספורט1 HD) לכר הדשא באנפילד למשחק המרכזי של המחזור ה-36 בפרמיירליג, אולי המשחק שיכריע סופית את גורל האליפות.

ליברפול מחזיקה במאזן נפלא של 11 ניצחונות ליגה רצופים ואם היא תנצח היא תעשה עוד צעד ענק בדרך לאליפות ראשונה מאז 1990. בסיבוב הראשון צ'לסי ניצחה 1:2, אבל הפעם המרסיסיידרז מגיעים כפייבוריטים ברורים. האם זה מלחיץ את מוליכת הטבלה? לא, אם לשפוט על פי דבריו של המאמן ברנדן רוג'רס.

"אנשים מדברים על הלחץ, אבל הוא פשוט נהדר. לא משנה מה יקרה, יש לנו עונה מבריקה. כרגע אנחנו נמצאים בכושר מצוין", אמר מאמן ליברפול, שעבד תחת ז'וזה מוריניו בצ'לסי בשנים 2004-2007, "מוריניו יעלה הרכב משני? ז'וזה הוא ווינר והוא לא יוותר. קראתי שאומרים שהם ישחקו עם מחליפים, אבל אני חושב שזה חוסר כבוד לאותם שחקנים, אם מתייחסים אליהם כאל שחקנים חלשים. לא משנה מה יהיה ההרכב שלהם, הוא יהיה יותר יקר ויותר מנוסה משלנו".

רוג'רס הוסיף: "זה משחק גדול ואני מקווה שנעבור את המשוכה הזו. יכול להיות שנתקל בה, אבל חשוב שנמשיך לרוץ ונעבור אותה. אנחנו חייבים ליהנות מהמשחק ביום ראשון, אנחנו הולכים ליהנות ממנו".

אנדראס כריסטנסן, שחקן צ'לסי. GettyImages
בתמונת ההרכב. אנדראס כריסטנסן/GettyImages

דניאל סטארידג' שחווה את העונה הטובה בקריירה שלו פצוע והוא בספק, אבל גם אם הוא לא ישחק, ליברפול בהחלט יכולה להסתדר בלעדיו. לואיס סוארס יפתח בחוד והאדומים מקווים שראחים סטרלינג ימשיך להיות בשיאו. ג'ורדן הנדרסון מושעה ו-ויקטור מוזס יהיה מחוץ לסגל בגלל שהוא מושאל מצ'לסי.

צ'לסי תחסר את פטר צ'ך, ג'ון טרי, סמואל אטו ואדן הזאר - כולם בגלל פציעות, אבל ז'וזה מוריניו שמרוכז עכשיו בחצי גמר ליגת האלופות, צפוי לעלות בין כה וכה הרכב שיכלול לא מעט שחקני ספסל.

בין השמות שעשויים להתרוצץ מחר על כר הדשא באנפילד ניתן למצוא את תומאש קאלאס, ניית'ן אקה, מוחמד סלאח ואנדראס כריסטנסן. ג'ון אובי מיקל ופרנק למפארד מורחקים מהגומלין נגד אתלטיקו מדריד בחצי גמר ליגת האלופות, וישחקו בליברפול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully