וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באלוטלי לבובאן בשידור חי: "אין לך מושג בכדורגל"

חלוץ מילאן לא אהב את הביקורות אחרי ההפסד לרומא: "אתם כל הזמן מדברים, אבל תאמינו לי שאתם לא מבינים בכדורגל"

שחקני העבר זבונימיר בובאן, כריסטיאן פאנוצ'י וג'אנקרלו מארוקי פרשנו אמש (שישי) את המשחק בו רומא גברה על מילאן 0:2 במחזור ה-35 בליגה האיטלקית, ומתחו ביקורת על מריו באלוטלי, שלא איים על השער והציג יכולת לא טובה.

חלוץ מילאן הוחלף בדקה ה-69 ואחרי המשחק התייצב מול המצלמות עם תשובות: "זה היה משחק נורמלי. לא הבנתי למה הוחלפתי, אבל באולפן אמרו שאני לא שחקן ברמה גבוהה, אז אולי זו הסיבה. אף אחד לא אוהב להפסיד, אבל רומא היא קבוצה חזקה מאוד שמשחקת כדורגל נהדר".

בשלב הזה, מארוקי החליט להקשות על החלוץ ולשאול אותו האם יכול להיות שהוא לא התפתח להיות שחקן מהטופ העולמי. החלוץ הכעוס השיב: "אתם לא מבינים כלום בכדורגל. תסמכו עליי, אתם לא מבינים. זה לא יפה להגיד את זה? לא איכפת לי. אף פעם לא אמרתי שאני שחקן מהטופ. אני שחקן רגיל, לוקח זמן להפוך לשחקן גדול. אבל הסיבות בגללן אני לא כזה, הן לא הסיבות שאתם מציינים".

באלוטלי המשיך: "אתם תמיד מדברים עלי. כשמילאן מנצחת, מריו גדול, כשמילאן מפסידה זה באשמתו. אני לא צריך את הביקורת שלכם, אני מבקר את עצמי. אתם כל הזמן מדברים ומדברים, אומרים שאני חשוב לכדורגל האיטלקי, אבל אין טעם להגיד את הדברים הללו".

מריו באלוטלי מילאן מול רפאל טולוי רומא. רויטרס
"אני לא צריך את הביקורת שלכם, אני מבקר את עצמי". באלוטלי אתמול/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully