וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: 0:0 בין אינטר לנאפולי, היגואין נפצע

דאגה לארגנטינה לקראת הגביע העולמי? החלוץ נפצע והורד על אלונקה כשהוא ממרר בבכי. 0:3 לפיורנטינה בבולוניה

גונסאלו היגואין נאפולי יורד פצוע מהמגרש. AP
בתקווה שלא מדובר במשהו חמור. היגואין/AP

המחזור ה-35 בליגה האיטלקית יצא לדרך כבר אמש (שישי) עם משחק מסקרן בו ניצחה רומא 0:2 בביתה את מילאן. בשבת שמרה פיורנטינה על המקום הרביעי עם 0:3 משכנע על בולוניה המסובכת מתחת לקו האדום. התמונה העצובה של היוםמגיעה מנאפולי, כשחלוץ הקבוצה גונסלו היגואין ספג מכה חזקה, נפצע, ופונה על אלונקה כשהוא תופס את ראשו ומרר בבכי. עם זאת, לפחות על פי הערכה ראשונית, באיטליה טוענים כי מדובר רק במכה חיצונית.

רומא - מילאן 0:2

שתי הקבוצות החמות של הליגה נפגשו למשחק פתיחת המחזור באולימפיקו ובסיום, הג'אלורוסי היו אלה שהמשיכו בדהרה עם ניצחון תשיעי ברציפות. הקבוצה של קלרנס סידורף לעומת זאת, קיוותה להשיג ניצחון שישי רצוף במרדף שלה אחר כרטיס לאירופה, אבל לא מצאה תשובות למקומיים והמשיכה את הרצף הרע שלה בבירה, שם ניצחה רק פעם אחת בתשע השנים האחרונות.

השער הראשון במשחק נפל בדקה ה-43, ואיזה שער זה היה. מיראלם פיאניץ' קיבל כדור, בערך 30 מטר מהשער ופשוט דהר בין כל שחקני ההגנה עם כמה הטעיות גוף אדירות, עד שנשאר לבד מול אביאטי וכבש. בדקה ה-65, פיאניץ' מצא את טוטי, שהפציץ מתוך הרחבה. אביאטי הדף רע וז'רביניו המשיך פנימה מול שער ריק.

מיראלם פיאניץ' רומא חוגג שער. רויטרס
מאמא מיה. פיאניץ'/רויטרס

בולוניה - פיורנטינה 3:0

ניצחון שני בלבד של הוויולה במגרשה של בולוניה ב-18 השנים האחרונות. הקולומביאני הנמרץ חואן קואדרדו שוב כיכב, כשבדקה ה-23 הוא הגיע לכדור רוחב של חואקין והמשיך פנימה. 11 דקות חלפו, וקואדרדו מסר אחורה, בורחה ואלרו פתח רגליים ויוסיפ איליצ'יץ' עצר ואז בעט בשמאל מ-22 מטרים לחיבורים. ג'אנלוקה קורצ'י לא זז. פיורנטינה לא נתנה לבולוניה לחזור למשחק, ומי אם לא קואדרדו עבר את השומר שלו והשלים צמד שלוש דקות לסיום. פיורנטינה קבעה שיא מועדון עם ניצחון חוץ תשיעי העונה, שמרה על המקום הרביעי והשאירה את יריבתה מתחת לקו האדום עם שישה משחקים ללא ניצחון.

אינטר - נאפולי 0:0

החדשות הגדולות ביותר שיצאו מהמשחק הזה מגיעות מגונסאלו היגואין, שספג פגיעה חזקה מאוד ברגלו והוחלף בדקה ה-87 כשהוא תופס את פניו, ממרר בבכי ונישא על אלונקה. דאגה גדולה לקראת המונדיאל עבור נבחרת ארגנטינה.

רפא בניטס חזר לסן סירו לראשונה מאז פוטר מאינטר וסיים עם נקודה בכיס. הפרטנופי רחוקים כעת שמונה נקודות מפיורנטינה הרביעית והם קרובים מאוד להבטחת המקום במוקדמות ליגת האלופות בעונה הבאה. גם מן העבר השני עמד אקס על הקווים, וולטר מצארי, שקבוצתו רשמה משחק שישי ללא הפסד, למרות הגנה מאוד חסרה. הנראזורי מתקרבים לזכייה במקום החמישי, המוליך אל הליגה האירופית.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
גונסאלו היגואין נאפולי יורד פצוע מהמגרש. AP
גונסאלו היגואין נאפולי יורד פצוע מהמגרש/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully