וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "צריכים למחוק את המשחק הזה ומהר"

במכבי ת"א רוצים לשכוח מההפסד בסכנין: "חשוב שנלמד מזה ונלמד לקח". אלברמן יחזור בדרבי, מאמצים להכשיר את זהבי

one

במכבי תל אביב התאכזבו מאוד מההפסד 2:1 אמש (שני) בסכנין במסגרת המחזור החמישי של הפלייאוף העליון. הצהובים צועדים בבטחה לעבר אליפות שנייה ברציפות, אבל אתמול נקטע להם רצף של 13 משחקים ללא הפסד. למרות איבוד הנקודות, הקבוצה של פאולו סוזה תוכל באליפות במחזור הבא אם היא תנצח את הפועל תל אביב בדרבי ובמקביל הפועל באר שבע לא תנצח בסכנין.

גל אלברמן שריצה אתמול עונש הרחקה בגין צבירת חמישה כרטיסים צהובים, צפוי לחזור להרכב של האלופה בדרבי שיתקיים ביום שבת בשעה 20:00. במקביל, הצוות הרפואי של הקבוצה עושה מאמצים גדולים להכשיר את ערן זהבי הפצוע. ברק בדש ייעדר בגלל צהובים וראדה פריצה, שחזר אתמול להרכב אחרי חודש וחצי וכבש בפנדל, יפתח בחוד.

"זה בהחלט היה משחק לא טוב שלנו", אמר שחקן בקבוצה לוואלה! ספורט. "יש גם משחקים כאלה, זה קורה. מה שחשוב כרגע זה שנתקן את מה שלא עבד ונלמד לקח. אנחנו צריכים למחוק את המשחק הזה ומהר ומעכשיו להתרכז רק בדרבי. הפועל תבוא עם המון מוטיבציה, כדי לא לתת לנו לחגוג לה אליפות על הראש, אבל אנחנו נתכונן טוב ונבוא לעשות את שלנו".

בתוך כך ממתינים במועדון, לקבלת ההחלטה על מיקומו הסופי של הדרבי אותו יארחו האדומים. כזכור, גורמים בהפועל תל אביב הביעו רצון להעביר את המשחק מבלומפילד בטענה שהמשטרה לא תצליח לאבטח כראוי את המשחק בשל סגירת יציעים 4-5 והעברת המנויים משם לשער 8 שצמוד ליציעים 10-11 בו ממוקמים אוהדי מכבי.

במועדון אמרו: "זה פשוט מדהים שבשנת 2014 מישהו מדבר על העברת משחק מאצטדיון בלומפילד למגרש אחר בשל קשיים באבטחה. הלו, אנחנו מדברים על בלומפילד, אחד האצטדיונים הכי טובים בארץ. אין שום סיבה שהמשחק יזוז מבלומפילד וחבל שיש כאלה שמנסים להריץ ספינים כאלה ואחרים".

דן איינבינדר, מכבי תל אביב, קרלוס גרסיה, עומרי אלטמן. אדריאן הרבשטיין
הפסד ראשון אחרי 13 משחקים. מכבי תל אביב/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully