וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרן ייני הודה: "מחכים לאליפות, רוצים לפרוק את זה"

21.4.2014 / 23:30

קפטן מכבי ת"א אחרי ההפסד בסכנין: "אנחנו רוצים את האליפות כמה שיותר מהר". פאולו סוזה: "לא זיהיתי את הקבוצה שלי"

קרלוס גרסיה, מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
עצבני. גרסיה/אדריאן הרבשטיין

מכבי תל אביב ספגה היום (שני) את הפסדה השלישי בלבד העונה, כשהאלופה נוצחה 2:1 באצטדיון דוחא מול בני סכנין, אבל מה שצריך להדאיג את הצהובים זה לאו דווקא ההפסד - אלא בעיקר היכולת הרעה. סכנין הייתה קרובה לכיבוש מספר גדול הרבה יותר של שערים, ואחרי שבמכבי תל אביב כבר החלו לחשב מתי אפשר יהיה לחגוג את האליפות - הקבוצה של פאולו סוזה קיבלה תזכורת שכלום לא יבוא בקלות.

מאמן האלופה שבדרך פאולו סוזה הודה בסיון ש"אנחנו צריכים לבדוק את עצמנו, אבל קודם כל אני רוצה לברך את סכנין. הם היו טובים יותר בהכול, הם ראויים לניצחון, הם הגיעו ליותר מצבים, הם התעלו עלינו במונחים כמו קצב, מהירות ונחישות.

"לא זיהיתי את הקבוצה שלי היום. מקווה שנתאושש מהר, כדי שנחזור לעצמנו במשחק הבא. יש לנו זמן עד הדרבי, ונקווה שנתאושש עד אז. אנחנו לא מדברים על אליפות, אלא רק על השיטה שלנו ועל ההכנות למשחק הבא".

קפטן הקבוצה שרן ייני: "קשה לשמור על יציבות 100 אחוז מהזמן. היה משחק פחות טוב שלנו, כל הכבוד לסכנין, היה משחק טוב שלהם. הדיבורים על אליפות הם בעיקר בתקשורת. כמובן שאנחנו רוצים שזה יגיע כמה שיותר מהר, אנחנו מתים לפרוק את זה, ועדיין יש סיכוי שזה יקרה בדרבי, כי סכנין נגד באר שבע. בטוח נבוא לדרבי בשיא הריכוז".

דן איינבינדר, מכבי תל אביב, קרלוס גרסיה, עומרי אלטמן. אדריאן הרבשטיין
לדרבי זה לא יספיק. מכבי/אדריאן הרבשטיין

המאמן המנצח מרקו בלבול אמר בסיום: "כיף לנצח קבוצה כמו מכבי, האלופה שבדרך. אנחנו גאים שאנחנו בפלייאוף העליון ומתמודדים עם קבוצות גדולות ותקציבי ענק. אני גאה בשחקנים שלי על ההפעלה לפלייאוף העליון ועל היכולת שלנו בפלייאוף העליון, היום חואן פאבלו היה השחקן המצטיין שלהם. עלינו עליהם בכל פרמטר".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני בני סכנין חוגגים. אדריאן הרבשטיין
שחקני בני סכנין חוגגים/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully