וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרטיס ג'רלס: "אנחנו עדיין יכולים לנצח את הסדרה"

21.4.2014 / 12:26

קרטיס ג'רלס ומילאנו מתכוננים למשחק מספר 3 (21:15, ערוץ 10). פניני: "הקהל ייתן הצגה ויוכיח שהוא הכי טוב באירופה"

אימג'בנק GettyImages

צפו בתוכנית "משחק מקדים" לקראת משחק מספר 3

מכבי תל אביב תארח הערב את מילאנו למשחק השלישי בסדרת ההצלבה בין השתיים (שני, 21:15, ערוץ 10 וספורט 5 HD). אחרי ניצחון מצוין בתום הארכה והפסד, הצהובים רוצים לשבור שוויון ולעלות ל-1:2. בקבוצה עבדו לא מעט בתדרוכים ובאימונים האחרונים על עצירת הקליעות של מילאנו, כשהשחקנים התבקשו להציג הגנה אגרסיבית יותר מאשר במפגש השני.

הקפטן גיא פניני אמר לקראת המשחק: "מילאנו הייתה טובה מאוד בפרמטר של השלשות וקלעה באחוזים גבוהים, ונצטרך להוריד אותה מזה. התכוננו ועשינו את ההתאמות. הבאנו את ההכרעה לנוקיה, למקום שאנחנו הכי אוהבים. אני מאמין שהקהל פה ייתן הצגה ויוכיח שהוא הכי טוב באירופה. בנוקיה זה סיפור שונה. אנחנו רק צריכים להישאר מפוקסים ומרוכזים".

טייריס רייס הוסיף: "היו שני משחקים מדהימים, אבל אנחנו צריכים להציג הרבה אנרגיה בהגנה כדי לעצור את הקליעות שלהם. אסור לנו להיות פסיביים מדי מול ההגנה שלהם, נצטרך להיות יותר אגרסיביים. לעצור אותם? זה מתחיל בהגנה אינדיבידואלית של כל אחד מאתנו על המגרש".

פורוורד מכבי תל אביב גיא פניני. ברני ארדוב
סומך על הבית. פניני/ברני ארדוב

מילאנו נחתה אתמול, אבל האיטלקים העדיפו לא לקיים אימון מסכם בהיכל נוקיה. המאמן לוקה באנקי עבד עם השחקנים על הפן המנטלי ואמר להם ש"בהחלט ניתן לנצח ביד אליהו ואין מה לפחד ממשחק החוץ".

קרטיס ג'רלס, שבלט בניצחון של מילאנו ביום שישי עם 17 נקודות ו-6 אסיסטים, אמר לוואלה! ספורט: "את המשחק השני היינו חייבים לנצח, בייחוד לאחר מה שקרה במשחק הראשון. הובלנו לאורך כל המשחק ובשתי הדקות האחרונות התפרקנו. יחד עם זאת, לא פחדנו ולכן ניצחנו במשחק השני. מה יהיה בהמשך? נדע רק בהמשך. במשחק הראשון הובלנו לאורך 38 דקות - מי ניחש שנפסיד בסופו של דבר? זו סדרה ובאופן אישי אני מרגיש שאנחנו יכולים לנצח אותה".

כפי שפורסם כאן, ג'רלס סומן כמועמד לעונה הבאה, כמו גם ג'רמי פארגו. הגארד האמריקאי אמר: "זה כבוד גדול כי מכבי הוא מועדון עם הרבה היסטוריה ועם הישגים רבים. אם הם מדברים על זה, כנראה שאני עושה משהו נכון . אבל אני מתרכז במה שקורה עכשיו - שזו הסדרה הזו והעונה הנוכחית".

קרטיס ג'רלס שחקן מילאנו (משמאל) מול סילבן לנדסברג שחקן מכבי תל אביב. Roberto Finizio, GettyImages
מוחמא מהקישור למכבי תל אביב. ג'רלס/GettyImages, Roberto Finizio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully