וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורג': "מתסכל, אבל משחק אחד לא מעיף מהפלייאוף"

הפייסרס מעכלים את ההפסד. צפו בגריפין שופך מים על אוהד הווריורס ומרגיז אותו. וגם: הנתון שצריך להדאיג את אינדיאנה

סנטר אינדיאנה פייסרס רוי היברט. AP
לא הגיע גם לפלייאוף. היברט/AP

מספרי המשחק בין אינדיאנה לאטלנטה (101:93 להוקס, שעלו ל-0:1)

* הנתון הזה צריך להדאיג את אינדיאנה. 137 קבוצות בהיסטוריה נכנסו לפגרת האולסטאר עם מאזן של מעל 70% הצלחה (הפייסרס היו עם 76.9%). מתוך אלה, רק ל-4 היה מאזן גרוע יותר מלאינדיאנה אחרי פגרת האולסטאר. מאזן הפייסרס אחרי הפגרה הזו הוא 14:16. אף אחת מהארבע לא הגיעה לגמר הקונפרנס שלה.

* והנה עוד נתון שצריך להדאיג את אינדיאנה. וגם את מיאמי. רק שתי קבוצות בהיסטוריה שגמרו עם מתחת ל-50 אחוז את 25 המשחקים שלהן בעונה הסדירה זכו באליפות. הפייסרס סגרו את העונה עם מאזן 13:12. מיאמי עם 14:11.

* רוי היברט ממשיך לאכזב את אינדיאנה. הסנטר קלע 4 מ-9 מהשדה, אך לא קלע מחוץ לצבע מאז ה-4 באפריל.

* ההוקס עשו ריצת 16:30 מתחילתו של הרבע השלישי, 12 מהנקודות נקלעו בצבע.

* אטלנטה נכנסה לפלייאוף עם מאזן שלילי של 44:38. מאז שהפלייאוף הורחב ל-16 קבוצות ב-1984 קבוצות שנכנסו אליו עם פחות מ-50 אחוזי הצלחה עומדות על מאזן של 40:2.

שחקן אטלנטה הוקס ג'ף טיג (ימין) מול שחקני אינדיאנה פייסרס. AP
תקף ותקף ותקף. טיג/AP

מה הם אמרו על המשחק?

הפלייאוף לא שינה כלום באינדיאנה. אם מישהו חשב שהפייסרס, שגמגמו בחודשים האחרונים, יחזרו להיות עם תחילת המאני-טיים אותה קבוצת הגנה אדירה וכישרונית שדרסה את ה-NBA, הרי שהוא טעה. אטלנטה, שלא ניצחה משחק פלייאוף זה שלוש שנים, הציבה מראה מול הפייסרס בעזרת ניצחון חוץ שהעביר לידיה את יתרון הביתיות בסדרה. לאחר מחצית ראשונה צמודה, שהסתיימה ב-50:50, הגיע הרבע השלישי המוחץ של אטלנטה, בו קלעה 30 נקודות ועצרה את הפייסרס על 16 בלבד. מזה הפייסרס כבר לא חזרו.

"אני חושב שלפתוח בצורה כל כך טובה מול קבוצה כל כך טובה זה חשוב", אמר מאמן אטלנטה מייק בודנהולצר. "זה משהו שלא דיברנו עליו, זאת הקבוצה שמדורגת במקום הראשון במזרח העונה. אני שמח שהשחקנים קיבלו גמול על המאמץ שלהם. זה רק המשחק הראשון ומחכה לנו עוד הרבה כדורסל. עכשיו המטרה שלנו היא להשתפר, לא לתת לזה לדעוך".

ג'ף טיג הוביל את רשימת הקלעים של ההוקס עם 28 נקודות (9 מ-19), והוסיף 5 אסיסטים ורק 2 איבודים. "ידענו שהם קבוצת הגנה טובה עם שחקנים גבוהים, ורק רצינו לתקוף, להיות אגרסיביים".

אינדיאנה יודעת שהיא חייבת להתעורר ומהר. "זה לא אליפות המכללות, משחק אחד לא מעיף אותנו מהפלייאוף, נלמד מזה ונראה מה צריך לעשות בארבעת המשחקים הבאים", אמר כוכב הפייסרס פול ג'ורג', שקלע 24 נקודות באחוזים רעים (6 מ-18) והוסיף 10 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-4 חטיפות. "זה מתסכל, אבל הסדרה ארוכה. זה משחק אחד וככה צריך להסתכל על זה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
פורוורד אינדיאנה פייסרס פול ג'ורג' (שמאל) מול שחקן אטלנטה הוקס אלטון ברנד (ימין). AP
"נלמד ונראה מה צריך לעשות בארבעת המשחקים הבאים". פול ג'ורג'/AP

מספרי המשחק בין הקליפרס לגולדן סטייט (105:109 לווריורס, שעלו ל-0:1)

* הקליפרס קלעו 42 נקודות בצבע ב-51% ורק ב-25 אחוז מחוץ לקשת הקטנה (3 מ-12). בעונה הרגילה הם הוליכו את הליגה בנקודות משם עם 68%.

* כריס פול החטיא את שמונה הזריקות הראשונות שלו כשקליי תומפסון שמר עליו, ואיבד שישה כדורים.

* זאת אמורה להיות סדרה אטרקטיבית אבל המשחק הראשון היה עם קצב אטי. 51 עבירות נשרקו, 60 זריקות מהקו נזרקו.

גארד גולדן סטייט קליי תומפסון (ימין). AP
להט ברגע הנכון. תומפסון/AP

מה הם אמרו על המשחק?

הציפיות מלוס אנג'לס קליפרס גבוהות מאוד העונה. עם כריס פול, בלייק גריפין ודוק ריברס על הקווים, לקבוצה מעיר המלאכים יש כוח, עומק וניסיון. כל זה לא עזר לה כבר במשחק הראשון אותו אירחה בפלייאוף 2014. הקליפרס שלטו במשחק עד שגולדן סטייט התפוצצה עם דקות טובות של סטפן קרי וקליי תומפסון , שחוללו מהפך בתוצאה וידעו לשמור על היתרון עד הסוף.

בשניות הסיום, כשגולדן סטייט הבטיחה את הניצחון, בלייק גריפין היה כל כך מתוסכל, ושפך מים על אוהד גולדן סטייט שעודד מאחוריו. גריפין עשה את זה לכאורה בלי כוונה, אבל צפו בקטע הזה ותראו שגריפין כנראה התכוון ועוד איך.

"לא שמתי לב מה עשיתי, אבל הכוס לא הייתה מלאה. בכל מקרה, אני מתנצל, אלה היו רק מים", אמר גריפין להגנתו. האוהד, וויל מלדמן, מלמל לעבר גריפין מיד לאחר האקט: "בנאדם, אני מנסה לצפות במשחק", וחברו שישב לצידו ציין כי גריפין שפך את הכוס בכוונה תחילה. "גריפין נוטה לעשות דברים מלוכלכים, כנראה הוא כעס על זה שהוציאו אותו". על המשחק אמר גריפין, שהסתבך בבעיית עבירות ונבלם על 16 נקודות ו-3 ריבאונדים: "השארתי את עצמי בבור, אני חייב לשחק טוב יותר".

"זאת התחלה ענקית לסדרה", אמר כוכב הלוחמים סטפן קרי, "אנחנו לא נוותר". מאמן גולדן סטייט מארק ג'קסון אמר בסיום: "אני גאה בשחקנים, היינו מדהימים והייתה לנו רוח לחימה".

"עכשיו הלחץ עליהם", אמר קליי תומפסון, שקלע 22 נקודות, "הם לא יכולים להרשות לעצמם ליפול ל-2:0 לפני משחקי החוץ, זה קשה לחזור מ-2:0".

מאמן הקליפרס דוק ריברס: "היו יותר מדי פעמים שאיבדנו אמון אחד בשני, עשינו יותר מדי טעויות כדי שנוכל לנצח". על יכולתו של גריפין אמר ריברס: "זה קשה להיכנס לקצב כשאתה יוצא ונכנס, ומשחק רק 19 דקות. אני בטוח שבלייק היה שמח לקבל כמה מהשריקות נגדו חזרה. אסור לבזבז עבירות".

בלייק גריפין שחקן לוס אנג'לס קליפרס. AP
אופס. גריפין שופך מים על אוהד הווריורס/AP

מספרי המשחק בין אוקלהומה סיטי לממפיס (86:100 לת'אנדר, שעלו ל-0:1)

* ממפיס קלעה 12 מ-48 מהשדה במחצית הראשונה.

* ממפיס החטיאה את 18 הזריקות הראשונות שלה מחוץ לצבע.

* לקווין דוראנט יש ממוצע של 28.6 נקודות בקריירה בפלייאוף, רביעי בכל הזמנים אחרי מייקל ג'ורדן (33.4), אלן אייברסון (29.7) וג'רי ווסט (29.1). אגב, לברון חמישי עם 28.1
.

* טוני אלן הצליח לעצור את קווין דוראנט על 13 נקודות ב-36 אחוז מהשדה. דוראנטולה קלע 20 נקודות כשאחרים שמרו אותו ב-73 אחוז מהשדה. לממפיס ברור מי צריך לשמור על כוכב היריבה.

פורוורד אוקלהומה סיטי ת'אנדר קווין דוראנט. AP
פתח את הפלייאוף עם משחק מעל הממוצע. דוראנט/AP

מה הם אמרו על המשחק?

היחידה שרשמה ניצחון ביתי עד כה היא אוקלהומה סיטי. הת'אנדר הסתערו על ממפיס כבר מהרגע הראשון, הוליכו ביתרון 22 במחצית והצליחו למנוע מהגריזליס לחולל מהפך כשאלה צימקו למינוס 4 ברבע השלישי. דוראנט קלע ברבע האחרון 13 מה-33 שלו והבטיח ניצחון.

"אם אתה מחזיק קבוצת NBA על 36% מהשדה זה סימן שאתה עושה דברים טובים", אמר מאמן אוקלהומה סיטי סקוט ברוקס, "הם ירצו לשחק טוב יותר אבל גם אנחנו". ברוקס התייחס לדאנק של קארון בטלר שעצר את המומנטום של ממפיס: "הדאנק של קארון הפתיע את כל 18,000 האוהדים, את הצוות ואת השחקנים, זה הדליק אותנו".

"לא רצינו להצטרף לטרנד הזה של קבוצות ביתיות שמפסידות", אמר ראסל ווסטברוק, "עשינו עבודה במצוינת כשנתנו להם מכה כבר בהתחלה. ממפיס קבוצה פיזית, אבל הצלחנו לכפות את תכנית המשחק שלנו".

מאמן ממפיס דייב ג'ורגר: "אין ספק שנגמר לנו הגז ברבע השלישי. הם היו חופשיים לגמרי בחצי הראשון, אין ספק שאנחנו צריכים לגרום להם להתאמץ. היינו צריכים להאט את קצב המשחק ברבע השלישי".

שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר סרג' איבקה (ימין) חוסם את סנטר ממפיס גריזליס מארק גאסול (שמאל). AP
ממפיס פיזית? גם הת'אנדר. גאסול מול איבקה/AP

מספרי המשחק בין טורונטו לברוקלין (87:94 לנטס, שעלו ל-0:1)

* זה היה משחקו ה-137 של פול פירס בפלייאוף.

* לראשונה במשחק פלייאוף סיים קווין גארנט את המחצית הראשונה ללא נקודות. לביג טיקט יש 132 משחקי פלייאוף בקריירה.

* הנטס קלעו 2 מ-24 לשלוש (16.7%). זה המאזן הרביעי הכי נמוך לקבוצה במשחק בפלייאוף שזרקה לפחות 20 זריקות, ב-25 העונות האחרונות.

מה הם אמרו על המשחק?

טורונטו איבדה כבר במשחק הראשון את יתרון הביתיות עליו עבדה כל כך קשה בתקופה האחרונה, אחרי שהפסידה לנטס. ברוקלין שלטה במשחק כבר מהפתיחה, אבל טורונטו ידעה להשוות ל-73:73. כשברוקלין הביאה בקיץ את פול פירס וקווין גארנט, היא הביאה אותם בדיוק לדקות האלה שבהן היא זקוקה לניסיון שלהם. השניים החזירו לה את היתרון ולא שמטו אותו עד לסיום.

פול פירס, שקלע 15 לברוקלין, אמר: "יש לך את ההרגשה שכבר היית במצבים האלה כמה פעמים. אני לא מתבלבל ברבע הרביעי. הייתי בכל המצבים שאפשר לדמיין בפלייאוף. אני רק מנסה להישאר רגוע ולהכניס רוגע למשחק".

ג'ייסון קיד רשם את ניצחון הבכורה שלו בפלייאוף כמאמן, והחמיא לרכזו דרון וויליאמס, שקלע 24 נקודות: "דרון בא עם המון אנרגיה, הוא קבע את הטון. הוא גרם לחבר'ה לשחק טוב בהתחלה".

מאמן טורונטו דוויין קייסי: "היינו יותר מדי צפויים בשביל משחק ראשון בפלייאוף. הוצאנו את עצמנו מהמשחק. דמאר דרוזן חטף שתי עבירות מהירות ואני חושב שזה השפיע עלינו מנטלית. יש עוד הרבה כדורסל לשחק".

טרנס רוס שחקן טורונטו מול דרון וויליאמס שחקן ברוקלין. Claus Andersen, GettyImages
מחמאות מקיד. דרון וויליאמס/GettyImages, Claus Andersen

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully