וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונטה קרלו: פדרר גבר על דג'וקוביץ', מול ואוורינקה בגמר

פדרר המצוין לא התקשה ב-5:7, 2:6 מול דג'וקוביץ' ועלה מולו למאזן 16:18, ואוורינקה עצר את דויד פרר עם 1:6, 6:7

הטניסאי השוויצרי רוג'ר פדרר. GettyImages
שמונה מתוך עשרת המשחקונים האחרונים. פדרר/GettyImages

רוג'ר פדרר וסטניסלס ואוורינקה העפילו היום (שבת) להעפיל לגמר טורניר מונטה קרלו (סך פרסים 2.8 מיליון יורו), וסידרו דרבי שוויצרי בקרב על התואר של הטורניר היוקרתי. פדרר ניצח את דג'וקוביץ', ואוורינקה ניצח את פרר, והשניים ייפגשו לקרב מעניין על החימר בנסיכות הקטנטנה. המאזן ביניהם עומד על 1:13 לזכותו של פדרר, עם 11 ניצחונות רצופים, אבל הניצחון היחיד של ואוורינקה עליו היה במונטה קרלו ב-2009.

סטניסלאס ואוורינקה, טניסאי שוויצרי. Claude Paris, AP
ממשיך עונה נהדרת. ואוורינקה/AP, Claude Paris

כאמור, סטניסלס ואוורינקה היה הראשון היום להעפיל לגמר, אחרי שגבר בחצי הגמר 1:6, 6:7 (3) על דויד פרר והוא רחוק ניצחון אחד מזכייה ראשונה בטורניר בסבב המאסטרס 1000.

ואוורינקה, המדורג 3 בעולם, לא איבד את ההגשה שלו לאורך כל המשחק, ועלה למאזן 3:19 העונה. אלוף אוסטרליה, שהכה 40 ווינרים ו-31 שגיאות לא מחויבות, ניצח את המערכה הראשונה תוך 29 דקות בלבד מול המדורג 6 בעולם. המערכה השנייה הייתה צמודה, ללא שבירות, אבל ואוורינקה עלה ל-0:4 בשובר השוויון, בדרך לניצחון תוך שעה ו-29 דקות. פרר, שבחצי הגמר הפתיע את אלוף החימר רפאל נדאל וקטע מולו רצף של 17 הפסדים, הודה בסיום שואוורינקה "שיחק טניס מדהים, לא הייתה לי אפשרות לעצור אותו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ'. Julian Finney, GettyImages
נעצר. דג'וקוביץ'/GettyImages, Julian Finney

בחצי הגמר השני פדרר המשיך את העונה המצוינת שלו, כשגבר 5:7, 2:6 על נובאק דג'וקוביץ' תוך שעה ו-15 דקות. המערכה הראשונה הייתה צמודה ומהנה, עד שבמשחקון ה-11, במצב של 5:5, אחרי שכבר הציל שתי נקודות מערכה, פדרר השיג שבירה ראשונה. הסרבי כבר הוליך 0:40, אבל פדרר לקח חמש נקודות רצופות ועלה ל-5:6, ומשם ל-5:7 אחרי 48 דקות, למרות 16 שגיאות לא מחויבות.

במערכה השנייה פדרר השיג שבירה כבר במשחקון השלישי, ועלה ל-1:2. בדקות האלה השוויצרי נראה בשליטה מוחלטת, הסרבי הרבה לשגות, ופדרר השיג שבירה נוספת כדי לעלות ל-1:5. נולה, שסבל מפציעה בפרק כף היד הימנית ושיחק עם חבישה עבה, עוד צימק ל-5:2, אבל זה היה מאוחר מדי.

זה היה המפגש ה-34 בין השניים (כעת המאזן ביניהם עומד על 16:18 לפדרר) והמפגש השלישי ביניהם העונה, כשאת הראשון ניצח פדרר בחצי גמר דובאי, ואת השני ניצח נולה בגמר אינדיאן וולס. פדרר עומד השנה על מאזן 2:6 מול שחקני טופ-10, בהשוואה ל-10:4 בעונה שעברה.

דג'וקוביץ' חיפש זכייה חמישית ברציפות בטורניר מסבב המאסטרס 1000 (ו-19 בסך הכול), אחרי שאת 2013 סיים עם זכיות שנחאי, פריס, גמר הסבב, והעונה באינדיאן וולס, אך הרצף שלו נקטע. פדרר, מנגד, מעולם לא זכה במונטה קרלו, טורניר בו הפסיד שלוש פעמים בגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully