וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "מילאנו תבוא פגועה, הסדרה עוד ארוכה"

טיוס מתמקד בלנקות את הראש, בלאט מזכיר לשחקנים את המהפך מול פנאתינייקוס לפני שנתיים, דריקס מתריע מהמוטיבציה המוגברת של האיטלקים. שליחתנו למילאנו מדווחת על ההכנות לקראת המשחק השני בסדרת ההצלבה (21:45, ישיר בוואלה! ספורט ובאפליקציות)

אימג'בנק GettyImages

1. הדרמה בסיומה ניצחה מכבי תל אביב במשחק הראשון בסדרת ההצלבה במילאנו השכיחה במעט את העובדה שהאיטלקים שלטו במשך רוב המשחק שלשום. אולם בצוות המקצועי לא שכח זאת, ועמלו מסיום המשחק ועד אור הבוקר על תדריך וידאו המדגים לשחקנים את הטעויות שביצעו.

דיוויד בלאט לא חסך גם בהכנה פסיכולוגית לקראת המשחק השני הערב, והביא לשחקניו כדוגמה את המשחק מול פנאתינייקוס בהצלבה לפני שנתיים, בו הובסה מכבי תל אביב במשחק הראשון באתונה, אבל חזרה לחיים במשחק השני, והזהיר אותם: "חייבים להישאר רגועים". גם ניקולה וויציץ' ערך מספר שיחות עם השחקנים. האווירה הטובה בעקבות הניצחון הורגשה היטב לאורך כל היום במלון של מכבי, כשבערב מספר שחקנים טיילו באטרקציה היחידה באיזור אסאגו פרט לאולם הכדורסל: הקניון המקומי.

21:45, שידור חי בוואלה! ספורט ובאפליקציות: משחק 2 בסדרה

תמונת מחזור מתכוננת למשחק 2: בלאט צריך לשנות שיטה?

דני פדרמן: "עוד יהיו הרבה רגעים כמו זה מול מילאנו בעתיד"

צפו בנאום הניצחון של דיוויד בלאט אחרי המשחק הראשון

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט עם עוזריו גיא גודס, אלון שטיין. ורד כהן, מערכת וואלה!
"חייבים להישאר רגועים". דיוויד בלאט/מערכת וואלה!, ורד כהן

באימון הערב, שנמשך כשעה, הצהובים נראו דרוכים מאוד. אלכס טיוס אמר לקראת המשחק: "אנחנו צריכים פשוט להישאר מרוכזים ולבוא רעבים למשחק. במשחק הראשון הרגשנו שיכולנו לשחק טוב יותר, במיוחד במחצית הראשונה. אנחנו לא חושבים במונחים של 'גנבנו' את המשחק אלא שניצחנו את המשחק הראשון, וזה משהו שתמיד מקל על ההתקדמות הלאה".

על המפגש הראשון הוסיף טיוס: " לאורך כל הקריירה שלי, בתיכון, בקולג' או במקצוענים, זה ללא ספק אחד המשחקים הכי מדהימים שיצא לי לקחת בהם חלק. אבל אנחנו מתמקדים בלסדר את הראש לשים את המשחק הזה מאחורינו ולהתכונן למשחק הערב. ריקי וטייריס מרגישים מאוד בנוח בחלק הכי חשוב של העונה, יש לנו הרבה שחקנים טובים בקבוצה שיכולים לרוץ ואנחנו מנסים לעשות זה לגרום לזה לקרות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן מכבי תל אביב אלכס טיוס. AP
"לא גנבנו את המשחק הראשון". אלכס טיוס/AP

2. תושבי מילאנו מנצלים היטב את שלל חנויות מעצבי העל הגודשות את עירם, ורבים מהם נראים כאילו יצאו בעצמם ממסלול של תצוגת אופנה. גם מכבי תל אביב מככבת כרגע על המסלול הנכון, אבל בצוות המקצועי מקפידים להדגיש בפני השחקנים את החשיבות של המשחק השני, ומזהירים: "המשימה לא נגמרה".

מנכ"ל הקבוצה אלי דריקס אמר לוואלה! ספורט: "הסדרה עוד ארוכה ואני מקווה שיהיו לנו עוד מספיק כוחות כדי לגמור אותה כשידינו על העליונה. במשחק הראשון היה הרבה מזל, אך גם הרבה יכולת. אני שמח שזה קרה במשחק הראשון ומקווה שזה ימשיך הלאה. מילאנו תבוא לחוצה ופגועה, אני מאמין שהם הבינו שאם יפסידו את המשחק הם יפסידו את הסדרה. הצ'אנס שלהם להישאר בחיים הוא לנצח משחק ולקוות שנמעד בחוץ, לכן אני אומר שעשינו צעד חשוב. אבל מוקדם בכדי להחליט איך הסדרה תסתיים".

קית' לנגפורד, מילאנו. Roberto Finizio, GettyImages
הבינו שאם הם יפסידו את המשחק, הם יפסידו את הסדרה. קית' לנגפורד/GettyImages, Roberto Finizio

3. נהגי מוניות בחו"ל יכולים לספק חוויה מעשירה תרבותית – הרי הפטפוטים שלהם פותחים דלת להווי המקומי – אך אין זו בהכרח חוויה מעשירה פיננסית. נהג המונית הצעיר שלקח אותי לצד השני של מילאנו הקשיב לדיסק "מוטיבציה עצמית" באנגלית, ואחד המשפטים שהוא שינן היה: "זה בסדר לקחת כסף של אחרים, להתעשר זו לא מילה גסה". נראה שלנוכח התעריף שהמונה ידפיס לי בעוד כמה דקות, אצטרך להסתפק בכריך לארוחת הערב.

בניסיון לרכך את התעריף שהמונה עמד להדפיס לי, שלפתי את הטריק היחיד שהיה לי בשרוול. "אתה אוהב כדורסל? מחר יש משחק בין מילאנו למכבי", גיששתי. "כדורסל?", הוא השיב מופתע במקצת. "אני מאוד אוהב, אבל רוב האנשים כאן אוהבים כדורגל, וכדורסל לא מעניין אותם. כדורסל בשביל הרוב זה כמו גולף או כדורעף. לי אין זמן לצפות. אני יודע רק שמכבי ניצחה אותם ומילאנו פישלה בגדול. כמה משחקים צריך כדי לעלות בכלל?".

אוהדי מילאנו לפני המשחק מול מכבי תל אביב. ורד כהן,
"כדורסל בשביל הרוב זה כמו גולף או כדורעף". אוהדי מילאנו/ורד כהן

4. באספרסו בר בקניון המקומי עומד אנטוניו, תושב אסאגו בן 35, ומרוקן ספלון שני. "אני מאמין שמילאנו לא תרשה לדרוך על הכבוד שלה פעם שנייה. הם יעלו על המגרש כמו חיות רעות", הוא חוזה לפני שהוא פורח לדרכו. הפרשנות של אנטוניו נשמעת פשוטה להחריד, אבל היא הגיונית. מילאנו המושפלת לא זקוקה לדיסק הדרכה של "מוטיבציה עצמית". הפעם, בעימות השני בתוך יומיים, מכבי תצטרך להפעיל מאמץ יצירתי מוגבר כדי לעבור את החו?מה באנקי ושות', והצהובים יצטרכו לבלום את התסכול התוקפני הצפוי להם מצד האיטלקים.

הכתב גווידו גווידה, מדסק הכדורסל של גאזטה דלו ספורט, סיפר לוואלה! ספורט: "שוחחתי עם לוקה באנקי בסיום המשחק, הוא היה מדוכא אך נחוש לנקום במכבי. הוא אמר שזה ממש מוזר עבורו להפסיד לאחר שהם שיחקו כל כך טוב במשך המשחק, וחבל שלמרות שהיה סיכוי בסיום הם החמיצו את הניצחון. במילאנו אומרים שזו סדרה וזה לא זמן להיות לחוצים, אבל הם חייבים להיות מרוכזים. הם גם מקווים שהקהל יעודד אותם כמו במשחק הראשון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully