וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ו אינגלס: "ידעתי, או לפחות חשבתי, שלנגפורד יחטיא"

האוסטרלי של מכבי ת"א מתמוגג: "מעולם לא ראיתי אוהדים כמו של מכבי". פדרמן: "עוד יהיו הרבה רגעים כמו מילאנו בעתיד”

צילום: ורד כהן, מילאנו. עריכה: יאיר דניאל

מכבי תל אביב תערוך בהמשך הערב את האימון המסכם לפני משחק מספר 2 בסדרת ההצלבה מול מילאנו. למרות הניצחון הגדול במשחק הראשון, הצהובים מדגשים כי אסור להיות שאננים מחר (שישי, 21:45, שידור ישיר בוואלה! ספורט ובאפליקציות).

את הבוקר פתחו השחקנים באסיפה ובתדרוך וידאו בו עברו על הטעויות מהמשחק אמש. על אף שהסיום הדרמטי הסתיים בצורה חיובית, הצהובים זוכרים היטב כי פיגרו במשחק למשך דקות ארוכות. לאחר התדרוכים הלכו השחקנים לנוח בחדרים, כשחלק מאנשי והנהלת הקבוצה האחרים בחרו לטייל בעיר.

דני פדרמן, מבעלי הקבוצה, נראה כמובן מאושר ונרגש מאוד בסיום המשחק. "זה מה שנקרא מומנטום", אמר פדרמן לוואלה! ספורט. "יש דקות שאתה קצת למעלה, יש דקות שאתה קצת למטה. למזלנו המומנטום היה לטובתנו בדקות האחרונות. זה חלק מהשחק, זה חלק מהיופי המדהים שבמשחק הזה".

דיוויד בלאט לשחקנים: "אתם חייבים להפנים, זו סדרה. רק התחלנו"

נא להכיר, נס מילאנו: מכבי תל אביב רשמה ניצחון אדיר בפתיחת ההצלבה

ריקי היקמן, אולי שחקן הקלאץ’ הטוב ביורוליג. ויש הוכחות

גיא פניני: "אחד הקאמבקים הגדולים בהיסטוריה"

עוד בהצלבה: צסק”א ניצחה את פנאתינייקוס ועלתה ל-0:1

זה לא בלאט ניצח את מילאנו, זה גם לא רייס. זו הרוח וההיסטוריה של מכבי תל אביב

דני פדרמן מבעלי מכבי תל אביב. נמרוד סונדרס
"זה מה שנקרא מומנטום". דני פדרמן/נמרוד סונדרס

מבחינתך הניצחון במשחק הראשון הוא מפתח? כי מילאנו יגיעו מאוד לחוצים. הרי הם מארחים את הפיינל פור העונה.

"אין ספק שאם אתה מנצח את הראשון אתה בעמדה מצוינת, גם אם מנצחים את המשחק השני זו עמדה טובה, אבל זה מקשה הרבה יותר. כדי לא לשוב לאיטליה שוב אתה צריך לנצח שלושה משחקים ברציפות וזה כשלעצמו מאוד קשה. אנחנו בעמדה טובה, אך עדיין לא עשינו כלום, עוד לא עלינו ויש לנו עוד שני משחקים קשים מאוד לנצח. רצון , נחישות, מלחמה - זה מה שכולנו מחפשים במועדון מכבי תל אביב, כך הוא היה במשך השנים, זה מה שראינו עכשיו וזה מה שיהיה תמיד. אמונה עד השנייה האחרונה. ראיתם את זה הרבה בהיסטוריה, ראיתם את זה במשחק מול מילאנו, ואני בטוח שיהיו עוד הרבה רגעים כאלו בעתיד. היתה אווירה מדהימה במשחק ומגרש מדהים".

לא התייחסת עד עתה לתקרית עם שחורציאניטיס בדרבי.

"אני באמת לא הולך להתייחס לתקרית שהיתה לפני שבוע. אני רק יכול להגיד שמול מילאנו סופו נראה מדהים, ואפילו שהוא שיחק עם כאבים הוא המשיך לשחק. סופו הוא לא רק אהוב הקהל אלא אהוב ההנהלה, ורואים מול מילאנו ובמשחקים שהוא מחזיר לנו בחזרה על המשחק".

את רייס כבר השמיצו לא אחת העונה.

"בארץ לאנשים יש לפעמים גם זיכרון קצר וגם חוסר סבלנות. גם על קית' לנגפורד כולם עכשיו חזרו ואמרו - חבל שאין למכבי אותו. אנשים שוכחים שבשלושת החודשים הראשונים שלו במועדון קטלו. אז קצת סבלנות, אורך רוח, צריך לתת לשחקנים ולאנשים את הזמן שלהם, בטח בשנה הראשונה שלהם. אנחנו יודעים את זה כי אנחנו רואים מה קורה בחדר ההלבשה. כל מה שאני יכול להגיד על טייריס שהוא גבר שבגברים. אני לא יודע עד כמה אתם מכירים אותו, אבל הוא בחור מדהים והוא מוכיח את זה כל פעם מחדש. בסיום חיבקתי אותו ושמחתי בשבילו ובשבילנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן מכבי תל אביב טייריס רייס. GettyImages
"כל מה שאני יכול להגיד על טייריס שהוא גבר שבגברים". רייס/GettyImages

ג'ו אינגלס: "ידעתי, או לפחות חשבתי, שלנגפורד יחטיא"

ג'ו אינגלס כתב היום בלוג לאתר הרשמי של היורוליג ובו תיאר את הרגשות אחרי המשחק: "זה היה ניצחון מדהים! לא הפסקנו להאמין! ידענו שהיה לנו סיכוי לנצח, ריקי וטייריס עשו כמה מהלכים גדולים לקראת הסוף ומילאנו החטיאה זריקות עונשין. ידענו - או לפחות חשבתי - שקית' לנגפורד יחטיא פעם אחת מהעונשין. קית' הוא שחקן גדול כמובן, אבל ברגע ההוא, מול 12 אלף אנשים שמסתכלים עליך... זו זריקה עם הרבה לחץ. חשבתי שננצח, וצדקתי".

"אני לא חושב שמה שקרה במשחק 1 יהיה בעל השפעה עצומה למשחק 2", המשיך האוסטרלי. "ברור שמילאנו קבוצה טובה. אנחנו מאמינים שאפשר לנצח שוב, אבל עדיין לא חשבנו על זה הרבה. אנחנו די עייפים, וצריך לעבור על דברים שלא עשינו טוב. אחד הדברים האלה הוא ריבאונדים. אסור לאפשר להם לקחת שוב 40 ריבאונדים. יהיה נהדר לסיים את הסדרה בשלושה משחקים, אבל אסור לנו לחשוב ככה. הדבר היחיד כרגע בראש שלנו הוא המשחק של יום שישי".

"יש מאות אוהדים של מכבי בכל משחק חוץ, מעולם לא ראיתי דבר כזה. לכל מקום הולכים אחרי המועדון הזה, אבל עבורי זה לא מוסיף לחץ. אנחנו רוצים להגיע הכי רחוק שאפשר ומאמינים שאפשר להגיע לפיינל פור, במיוחד עכשיו".

שמעון מזרחי יו"ר מכבי תל אביב, ואלון שטיין עוזר המאמן. ורד כהן, מערכת וואלה! NEWS
מי ניצח? אלון שטיין ושמעון מזרחי במשחק שש-בש/מערכת וואלה! NEWS, ורד כהן

* מכבי תל אביב הודיעה היום על השקה של מועדון אוהדים בשם "מכביסט". המנכלים המשותפים של המועדון, אלי דריקס ודני פדרמן מסרו: "האוהדים תמיד היו ותמיד יהיו חלק בלתי נפרד מהמועדון. בלי התמיכה שלהם לאורך השנים מכבי לא היתה מגיעה לכל אותם השיגים לאורך ההיסטוריה. מטרתו של מכביסט היא לחזק את החיבור בין האוהדים לקבוצה. אנחנו שואפים לכך שכל אוהד יוכל להרגיש קרוב יותר לקבוצה ולמועדון בזכות מכביסט. כעת הם יוכלו לעשות זאת וללא כל עלות". מהלך ההשקה כולל סרטון פרסומת שיעלה במדיות האינטרנטיות של מכבי ויוצג במשחקי הקבוצה, וכן סרטונים קצרים בכיכובם של השחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully