וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא מועדון לקליפרס, הניקס מתנחמים בדרבי

הקליפרס גברו על דנבר 105:117, רשמו ניצחון 57 ועוד יכולים לסיים במקום השני במערב. הניקס ניצחו את הנטס, הישג לפירס

ג'יי אר סמית, ניו יורק ניקס, אנדריי קירילנקו, ברוקלין נטס. AP
מה אתם גאים? הניקס/AP

ברגעים האחרונים לפני הפלייאוף, ניו יורק שוב רצתה להוכיח שיש לה קבוצת כדורסל, והניקס הצליחו לצאת מהעונה האומללה הזו עם חיוך קטן: לפחות את הסדרה מול ברוקלין בדרבי הם ניצחו. מנגד, במערב הקליפרס רשמו את העונה הסדירה הכי מוצלחת בתולדות המועדון, ועוד יכולים לסיים במקום השני.

ברוקלין (37:44) - ניו יורק (45:36) 109:98

ברוקלין רצתה להבטיח את המקום החמישי במזרח, הניקס רצו... ובכן, לא ממש ברור מה הם רצו, ובסופו של דבר ניו יורק ממשיכה את ההתעוררות המאוחרת שלה, עם ניצחון חוץ מר-מתוק על היריבה העירונית, שלא נותן כלום מלבד תסכול, ואולי קצת גאווה עלובה. כרמלו אנתוני לא שיחק בגלל פציעה בכתף, והחברים הסתדרו לא רע: טים הארדווי ג'וניור היה הבולט מבין שישה שחקנים שקלעו בספרות כפולות, כשסיים עם 16 נקודות. אמארה סטודמאייר, ג'יי-אר סמית ושנון בראון קלעו 14 כל אחד, קול אולדריץ' קלע 13 וקלט 13, והניקס מסיימים עוד עונה בלי פלייאוף. מנגד, ברוקלין שוב הוכיחה את חוסר היציבות שלה, כשהפסידה לקבוצה שאין לה על מה שלקח. אם הנטס יפסידו במשחק האחרון והוויזארדס ינצחו, ברוקלין גם תפספס את המקום החמישי במזרח. פול פירס, ששוב ראה את הקרסוליים שלו נשברים מול קרוס אובר של שחקן יריב, סיים עם 13 נקודות והשלים עונה 15 ברציפות עם 1,000 נקודות ומעלה, והפך לשישי בהיסטוריה שעושה זאת. מרכוס ת'ורנתון קלע 24 למפסידים.

מימן: קווין גארנט, פול פירס, דרון וויליאמס, ג'ו ג'ונסון, ברוקלין נטס. AP
ככה נראים ארבעה סטארים, רגע לפני הפלייאוף. ברוקלין/AP

ל.א קליפרס (24:57) - דנבר (45:36) 105:117

בלייק גריפין קלע 24 נקודות והצעיד את הקליפרס לשיא מועדון - ניצחון 57 בעונה. הקליפרס עוד יכולים לסיים את העונה במקום השני במערב, אם ינצחו את פורטלנד במחזור האחרון מחר ואוקלוהומה סיטי תפסיד לדטרויט. הם ייאלצו לעשות זאת בלי גריפין, שספג עבירה טכנית מספר 16 העונה (מעניין, בדיוק לפני הפלייאוף, כמה נוח), שמובילה להרחקה אוטומטית ממשחק. הקליפרס, שסיימו את המשחק עם 53 אחוז מהשדה, הציגו שני שחקנים עם דאבל דאבל: כריס פול שצלף 21 נקודות (8 מ-10 מהשדה, 3 מ-5 מהשלוש) וחילק 10 אסיסטים, דאנדה ג'ורדן קלע 13 וקלט 16 כדורים חוזרים, וג'יי ג'יי רדיק צלף 18, כולל 4 מ-6 מעבר לקשת. מנגד, בדנבר, ששיחקה עם שמונה שחקנים בלבד, בלט קנת' פאריד עם 21, טימופיי מוזגוב קלע 18 וקטף 11, וארון ברוקס קלע 19 נקודות אבל הוסיף 9 איבודי כדור.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
בלייק גריפין (משמאל), לוס אנג'לס קליפרס. AP
משלים עונה מצוינת לקליפרס. גריפין/AP
רנדי פוי, דנבר נאגטס. AP
מסיים עונה מאכזבת לנאגטס. פוי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully