וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוגוט סובל משבר בצלע, צפוי להחמיץ את הפלייאוף

חדשות רעות במיוחד לגולדן סטייט: הסנטר האוסטרלי כנראה לא יחזור לשחק העונה. ג'רמיין אוניל יתפוס את מקומו בחמישייה

אנדרו בוגוט, סטפן קרי, גולדן סטייט ווריורס. AP
משאיר בור בצבע. בוגוט/AP

מכה לגולדן סטייט ווריורס לפני תחילת הפלייאוף: הסנטר אנדרו בוגוט סובל משבר בצלעות והוא ייעדר תקופה בלתי ידועה. כרגע נראה שהאוסטרלי לא ישחק בסדרת הפלייאוף הראשונה של הקבוצה, אבל ייתכן שהוא גם יחמיץ את כל הפלייאוף.

בוגוט נפצע אחרי מרפק שספג מקנת' פאריד בהפסד לדנבר ביום חמישי. הוא שיחק יממה לאחר מכן נגד לוס אנג'לס לייקרס, אבל חש כאבים עזים ולפני המשחק הבא, נגד פורטלנד, כבר היה צריך לקחת משככי כאבים. ברבע הרביעי הוא נאבק על ריבאונד עם שני שחקנים של הבלייזרס ומיד הוחלף אחרי שהתקשה לקחת נשימות עמוקות. בשלב הזה בגולדן סטייט הבינו שהפציעה שלו החמירה ובבדיקה התגלה שהוא סובל משבר בצלעות. הרופאים לא אמרו כמה זמן הוא ייעדר.

בוגוט בן ה-29 שותף העונה ב-67 משחקים והעמיד ממוצעים של 7.3 נקודות (62.7 אחוזים מהשדה), 10 ריבאונדים ו-1.8 חסימות ב-26.4 דקות משחק. "אני צריך להיות זהיר, כי אם הפציעה תחמיר, אחת הצלעות יכולה לגרום לי לנקב בריאה ותראו אותי בבית החולים כשצינור יוצא לי מהגוף", אמר הסנטר האוסטרלי, "זה לא היה חמור עד שהצלעות ממש נשברו. אני לא יודע איך המשכתי לשחק".

הסנטר המחליף של הווריורס, ג'רמיין אוניל, פתח הלילה במשחק נגד מינסוטה (120:130) והמאמן מארק ג'קסון יצטרך למצוא פתרונות, כשנראה שהפורוורדים דייויד לי ומאריס ספייטס ישחקו בעמדה מספר 5, תלוי במצ' אפ מול הקבוצה היריבה. לשם השוואה: כשבוגוט היה על המגרש העונה, גולדן סטייט קלעה בממוצע 107.8 נקודות וספגה 98.8. כשג'רמיין אוניל היה על המגרש, היא קלעה 103.7 נקודות וספגה 100.4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully