וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס גרסיה: ”הקהל מעדיף עונה כמו אשתקד, אבל עכשיו אנחנו טובים יותר”

בלם מכבי תל אביב חגג עוד 0:1 קטן: ”השנה אנחנו אולי לא מנצחים בהפרשים גבוהים, אבל אני מעדיף שנכבוש פחות כל עוד היריב לא מגיע למצבים”. אלברמן: ”ברור שאני רוצה להישאר, מאמין שהדברים יסתדרו”. זהבי יעבור אולטרסאונד ועשוי להיעדר כמה שבועות

one

מכבי תל אביב הגדילה אתמול (ראשון) את יתרונה בפסגת הטבלה ל-11 נקודות עם ניצחון דרמטי 0:1 על מכבי חיפה, כשעד לסיום העונה נותרו שישה מחזורים בלבד. במצב הנוכחי הצהובים עשויים לחגוג את הזכייה באליפות שנייה ברציפות כבר בדרבי התל אביבי אותו יארחו בעוד שבועיים, אם הפועל באר שבע תמשיך לאבד נקודות.

מה שהעיב על חגיגות הניצחון היתה פציעתו של ערן זהבי, שנפגע בשריר הירך האחורי והוחלף כבר בדקה ה-38. כרגע קיים חשש גדול כי זהבי סובל מקרע חלקי או מלא, שעשוי להשביתו למספר שבועות. בצוות הרפואי לא ידעו להגיד מה חומרת הפציעה של הקשר, כאשר היום או מחר הוא יעבור צילום אולטראסאונד לאבחן את חומרתה. בקבוצה מקווים כי מדובר במתיחה חזקה בלבד. ברק בדש ספג אמש כרטיס צהוב חמישי שבעקבותיו יחמיץ את הדרבי.

צפו: מכבי תל אביב גברה 0:1 על מכבי חיפה בתוספת הזמן

גל אלברמן: "מרגישים אליפות, לא קל להתעלות כל שבוע"

גל אלברמן שחקן מכבי תל אביב חוגג. קובי אליהו
"הייתי בכל צד אפשרי". גל אלברמן/קובי אליהו

מי שזכה אמש למירב השבחים הוא כובש שער הניצחון גל אלברמן, שגם הציג משחק טוב במרכז הקישור. אלברמן, שמשחק בקבוצה זו השנה החמישית ומוערך מאוד על ידי ההנהלה והצוות המקצועי, מסיים את חוזהו בסיום העונה, וצפוי לחתום בקרוב על הארכת חוזה, כאשר מגעים ראשוניים כבר החלו בין נציגיו לראשי המועדון. "ברור שאני רוצה להישאר במכבי", אמר הקשר בסיום המשחק. "אני כל כך הרבה שנים כאן וכל כך נהנה בתקופה האחרונה, וכידוע עברתי גם תקופות לא נעימות, והייתי בכל צד אפשרי במהלך השנים שלי במכבי. בשבועות האחרונים אני מתרכז בהצלחת הקבוצה ולא חושב שזה המקום לדבר ולדון על זה. אני חושב שגם לזה נגיע בסופו של דבר ואני מקווה שהדברים יסתדרו לחיוב לשני הצדדים ומעבר לזה אין לי יותר מדי מה להגיד בנושא".

לפני המשחק אמש, נערך טקס הוקרה לשוער העבר של הקבוצה לירן שטראובר, ששיחק תשע עונות במועדון וזכה עם הקבוצה באליפות ושלושה גביעים ואף הגיע עמה לשלב הבתים בליגת האלופות. שטראובר שקיבל חולצה ממוסגרת עם הסיפרה 1, רשם הבוקר בדף הפייסבוק שלו: "תודה למועדון מכבי ת?א על שנים נפלאות ומופלאות. ועל ערב מיוחד במינו ובעיקר לקהל המדהים הזה שהזכיר מחדש נשכחות ואת הסאונד הבלתי נשכח כשאני על כר הדשא!".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אלון תורג'מן שחקן מכבי חיפה מול קרלוס גרסיה שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
"אם אתה כובש רק בדקה האחרונה עבורי זה חוסר מזל, בגלל שלא כבשנו קודם לכן". קרלוס גרסיה/קובי אליהו

"הרבה ניסים קורים לנו העונה בבלומפילד", אמר קרלוס גרסיה. "זה קרה בעונה שעברה נגד בני יהודה, בדרבי שניצחנו כאן 2:3 לפני חודש וכמובן הערב. אנשים מדברים על מזל, אבל אני לא חושב שזה עניין של מזל. כשאתה ממשיך לעבוד ולעבוד במהלך המשחק ומחפש את השער, אז אם אתה כובש רק בדקה האחרונה עבורי זה חוסר מזל, בגלל שלא כבשנו קודם לכן. אנחנו באמת מאושרים מהניצחון הזה כי אנחנו קרובים יותר לזכייה באליפות. אבל אנחנו עדיין עם הרגליים על הקרקע וחייבים להמשיך לעבוד ולנצח בשביל שזה באמת יקרה".

על פער 11 הנקודות בפסגה אמר גרסיה: "ברור שזה הולך ומתקרב. אם לא נזכה באליפות תהיה כאן קטסטרופה, בוודאות. אבל זה יכול לקרות וצריך לתת הרבה כבוד ליריבים שלנו, כי גם להם יש עונה טובה מאוד ועד שלא נהיה אלופים מבחינה מתמטית, אנחנו לא נגיד דבר. כמובן שאי אפשר להתכחש לעובדה שזה קרוב, אבל אסור לנו להיות רגועים". על היכולת של הקבוצה ב-60 הדקות הראשונות אמר הספרדי: "זה נורמלי, כי ידענו שבאר שבע הפסידה אתמול ואולי זה גרם לקצב להיות קצת פחות גבוה. אבל צריך לזכור שהקבוצה שלנו גם שיחקה המון משחקים העונה ושילבה גם טיסות לאירופה והעייפות באה קצת לידי ביטוי בשלב הזה של העונה. אנחנו מרגישים טוב מבחינה פיזית, גם אם אנחנו לא ביכולת הכי טובה כעת".

"כשאתה זוכה באליפות ראשונה, העונה שלאחר מכן היא קשה בהרבה יותר", המשיך גרסיה. "בעונה שעברה אף אחד לא באמת חשב שנזכה בתואר ואפילו באמצע השנה היו ספקות ולא ממש נתנו לנו את הקרדיט. העונה זה כבר היה לגמרי אחרת וכולם כבר אמרו שנזכה, וזה הפך את המשחקים שלנו לקשים בהרבה יותר. אם נזכה העונה אז בשנה הבאה זה יהיה שוב קשה עוד יותר. גם היום אנחנו מנצחים 0:1 ומדברים על 60 הדקות הלא טובות שלנו. יש עכשיו המון ציפיות ממכבי תל אביב לעשות דברים גדולים. אנחנו בדרך הנכונה אבל זה גם תלוי בקבוצות האחרות".

על ההבדלים בין הקבוצה הנוכחית לזו של אוסקר גרסיה אשתקד אמר: "אני מרגיש שהעונה אנחנו פשוט טובים יותר מהעונה שעברה. למרות שאנחנו לא מנצחים בהפרשים גבוהים. בעונה שעברה היו לנו בערך שמונה הזדמנויות לכבוש בממוצע למשחק, אבל ליריב היו ארבע, וזה קרה כי המשחקים היו פתוחים בהרבה יותר ויכולנו לכבוש הרבה שערים. גם היריבות שלנו תקפו מולנו וזה הפך את העבודה לקלה יותר. העונה, הכדור יותר בשליטה שלנו והיריב מתגונן ולא תוקף הרבה. ושוב יש לנו הרבה מצבי הבקעה ואנחנו שולטים במשחק ומבחינתי זה עדיף שהמשחקים לא פתוחים לשני הצדדים. אני מעדיף שיהיה משחק סגור וטקטי ולא לתת ליריב שלי הרבה מצבי הבקעה. אני רוצה שהקבוצות מולנו לא יבעטו בכלל לשער ואני חושב שזה ההבדל הגדול ביותר מהעונה שעברה. בטוח שבשביל הקהל עדיפה עונה כמו בשנה שעברה, אבל בשבילנו אני רוצה שהיריב לא יגיע למצבים ושזה יישאר ככה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully