וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל אלברמן: "אנחנו מרגישים את האליפות מתקרבת"

13.4.2014 / 22:56

הקשר חגג את שער הניצחון: "לא קל להתעלות כל שבוע". סוזה: "זה צעד חשוב בדרך למטרה. השחקנים הראו בגרות"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב עשתה הערב (ראשון) עוד צעד ענק לעבר אליפות שנייה ברציפות, כשניצחה בצורה דרמטית 0:1 את מכבי חיפה בבלומפילד. בויאן שראנוב עצר פנדל של מהראן ראדי בדקה ה-89, אבל שתי דקות בתוך תוספת הזמן כבר לא יכול היה להושיע. גל אלברמן ירה כדור מחוץ לרחבה אל הרשת, העניק למכבי תל אביב ניצחון שלישי העונה על הירוקים והנחיל להם הפסד רביעי רצוף - דבר שלא קרה 40 שנה. מכבי תל אביב עם 11 נקודות יתרון בפסגה, כשנותרו רק שישה מחזורים לתום העונה.

מכבי תל אביב איבדה במהלך המשחק את ערן זהבי שנפצע, כאשר ברק בדש ספג צהוב חמישי שיגרום לו להחמיץ את הדרבי.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. קובי אליהו
מריחים את האליפות. שחקני מכבי תל אביב חוגגים/קובי אליהו

המאמן פאולו סוזה סיכם: "זה צעד חשוב שמקרב אותנו למטרה המרכזית שלנו. יש עוד נקודות שצריך לקחת ומשחקים שמחכים לנו. העונה ארוכה והאינטנסיביות לא תמיד ברמה שאנחנו רוצים שתהיה, אבל הקבוצה הזו מראה לי בכל משחק בגרות. ידענו להתמודד עם המחצית הראשונה, שלא שלטנו בה במשחק. המחצית השנייה הייתה שונה והגענו למצבים טובים מול קבוצה שאנחנו יודעים שמשחקת חזק מאוד. אני מאוד גאה בשחקנים שלי על הדרך בה הם עשו את העבודה".

כאשר נשאל פעם נוספת האם ימשיך בעונה הבאה ענה הפורטוגלי: "אני לא רוצה לענות על זה בכל פעם שאני מתייצב מול מיקרופון. שואלים אותי את זה כל הזמן. אני מרוכז ביומיום כמה שניתן יחד עם השחקנים שלי כדי לשמור על יציבות בכל משחק".

סוזה נשאל לגבי ההחלטה שלו לתת לראדי לבעוט את הפנדל: "התשובה פשוטה. ראדי היה שחקן מפתח בעונה שעברה והשנה הוא נאבק, בעיקר מבחינה מנטלית, כי זו סיטואציה חדשה עבורו. הוא שחקן חשוב עבור הקבוצה, גם בהווה וגם בעתיד וזה שחקן שנרצה שיופיע בצורה הטובה ביותר. הוא תמיד מתאמן בצורה טובה מאוד ומשחק טוב כשהוא מקבל את ההזדמנות. גם הערב היה לו משחק טוב ולרוע המזל הוא לא הבקיע את הפנדל, אבל אני בטוח שהוא עוד יבקיע במשחקים הבאים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
גאה בשחקנים שלו. סוזה/קובי אליהו

כובש שער הניצחון, גל אלברמן, הוסיף: "לא הייתה לנו ירידת מתח. בכל שבוע אנחנו צריכים להתעלות כדי לשמור על המקום שלנו בצמרת. זה לא קל אחרי עונה ארוכה כל כך, שמלאה במשחקים חשובים. הפעלנו לחץ וגם אם לא שיחקנו כדורגל גדול, היה חשוב מאוד להשיג את הניצחון. בדרבי האחרון איבדנו מעט את הדרך באיזשהו שלב במשחק. במשחקים האחרונים אנחנו ממשיכים עד הסוף, בכל משחק".

אלברמן נשאל האם זה היה שער של אליפות וענה: "אני לא אשקר ואגיד שאנחנו לא מדברים על אליפות. זה מתקרב ואנחנו מרגישים את זה ונמשיך קדימה, עד שנשיג את המטרה".

על השמחה שלו אחרי הכיבוש: "זו הרגשה שלאורך הקריירה עוד לא יצא לי להרגיש. כבר כבשתי שערים, אבל לא יצא לי להבקיע בדקה כל כך חשובה ובמשחק כל כך חשוב. כשזה קורה לאחרים זה גורם לך לקנאה גדולה בשחקנים שעושים את זה יותר, כי זו הרגשה שבאמת קשה לתאר".

גל אלברמן שחקן מכבי תל אביב חוגג שער. קובי אליהו
שער יקר. אלברמן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully