וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: דקל קינן ייעדר בין שלושה שבועות לחודש

14.4.2014 / 13:24

הבלם סובל מקרע חלקי ברצועה הפנימית. שחר ערך אסיפה חריגה, השחקנים מאמינים שהצליחו לרצות אותו: ”חששנו שנובס”

one

חדר ההלבשה של מכבי חיפה היה נראה אמש (ראשון) כאילו הקבוצה יצאה לדרך חדשה, למרות ההפסד 1:0 למכבי תל אביב בבלומפילד. הנשיא יעקב שחר נכנס לחדר ההלבשה ואמר לסובביו כי הוא מרוצה מהדרך שבה הקבוצה שיחקה. מתברר כי עוד לפני המשחק שוחח שחר עם שחקני הקבוצה בבית המלון ואמר להם כי הוא מצפה מהם שלא להתבזות במשחק.

"מכבי חיפה נמצאת בתקופה רעה, שום דבר לא הולך העונה", אמר הנשיא לשחקנים. "אבל אולי דווקא במשחק היום תהיה לנו הזדמנות לצאת מהמצב הזה. אסור שנושפל. אני מאמין בכם שתוכלו להוציא את הקבוצה לדרך חדשה". גם אריק בנאדו, שספג לא מעט אש בשבועות האחרונים, נשמע שבע רצון מהצורה בה שיחקה הקבוצה. "צריך להבין שהקבוצה עבר תקופה קשה מאוד, היה חשוב שנחזור לשחק היום", הסביר אחד השחקנים. "נכון, ההפסד מרגיז, אבל זה לא היה העניין היום. שחר ביקש שלא נושפל היום, ואני חושב שהפתענו אותו למרות ההפסד. היה חשש מסוים של אנשים בקבוצה שייגמר בתבוסה".

צפו: מכבי חיפה הפסידה 1:0 למכבי תל אביב בתוספת הזמן

בנאדו בסיום: "גאה בשחקנים, לא הגיע לנו להפסיד"

שלום תקווה בטוח שמכבי חיפה חייבת למנות מאמן זר

גוסטבו בוקולי, יניב קטן, אלון תורג'מן שחקני מכבי חיפה. קובי אליהו
הפסד מעודד. שחקני מכבי חיפה/קובי אליהו

בצוות המקצועי אמרו אתמול כי אביחי ידין טעה כשהכשיל את טל בן חיים, כשמי שסחט מחמאות היה בויאן שראנוב שרשם משחק נהדר שכלל הצלת פנדל של מהראן ראדי. מי שיצא פחות מרוצה מהמשחק הוא דקל קינן, שנסע ישירות לבית החולים בסיום. בבדיקה שנערכה לו היום, התברר כי הוא סובל מקרע חלקי ברצועה הפנימית. זמן ההחלמה צפוי להיות בין שלושה שבועות לחודש. לצד ידין שספג כרטיס אדום והפציעות של חן עזרא ועידן ורד שסובלים ממכות בכף הרגל, והסגל הקצר אתמול (רק 17 שחקנים בסגל), לא ברור כמה שחקנים יעמדו לרשות בנאדו מול הפועל באר שבע במחזור הבא.

"אם הייתי יודע להסביר למה הקבוצה במצב הזה הייתי עוזר לעשות מה שחסר כדי לשנות", אמר גוסטבו בוקולי. "העונה לא הצלחנו לנצח משחקים חשובים שיכולים להשפיע על המנטליות ולהרים את הקבוצה. הגענו הרבה פעמים למשחקים קריטיים שלוקחים אותנו להצלחה או כישלון והפסדנו. זאת נקודה חזקה שהפכה את העונה לעונה חלשה. אם רואים את מצב הנקודות בטבלה, ברור שאנחנו פחות טובים מהשנים האחרונות. יש לנו שחקנים צעירים שלא יודעים איך להתנהל, איך לעבור ממצב קשה למצב יותר קל. במכבי חיפה כל משחק זה מלחמת עולם. צריך לנצח כל משחק, אימון או גביע הטוטו. מכבי תל אביב? היא הקבוצה הכי טובה בארץ היום. יהיה קשה להגיע אליה. מגיעה להם אליפות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
דור מיכה שחקן מכבי תל אביב בין גוסטבו בוקולי, שובל גוזלן מכבי חיפה. קובי אליהו
"אם הייתי יודע להסביר למה הקבוצה במצב הזה הייתי עוזר לעשות מה שחסר כדי לשנות". גוסטבו בוקולי/קובי אליהו

במכבי חיפה מתכוונים להודיע לאחר החג מי יהיה המאמן בעונה הבאה, כששחר עדיין שומר את הקלפים קרוב לחזה. אתמול הוא נצפה ביציע עם אברם גרנט, שלטענת גורמים במועדון מאוד תומך במינוי מאמן ישראלי ולא זר. בחיפה כבר אישרו כי הסרבי אלכסנדר סטאנוייביץ' מועמד, אך ישנו מועמד נוסף. ההערכה היא ששחר כבר החליט מי יהיה המאמן וממתין עם ההודעה כדי לסגור את הנושא. טאלב טואטחה שהושעה שלא הגיע למשחק אתמול וכמוהו גם סארי פלאח הפצוע, שבעונה הבאה לא רוצה להישאר בכל מקרה בשל הכוונה להחתים בלם ישראלי וזר לצד דקל קינן. רמי גרשון הוזכר כאחד המועמדים, אך במועדון תוהים האם יסכים להגיע לישראל. המגן שמואל שיימן חתם סופית לפני המשחק על חוזה לעונה אחת. בחוזה מופיע סעיף יציאה שמאפשר לו לעזוב במידה והמאמן הבא לא יבנה עליו.

כצפוי, נשיא בית הדין העליון דחה את בקשתה של מכבי חיפה לקיום דיון נוסף בעניין רובן ראיוס.

(עדכון ראשון: 8:10)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully