וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: חשש שדקל קינן קרע רצועה בברך

13.4.2014 / 22:51

הבלם יעבור בדיקה שלאחריה יתברר אם גמר את העונה. בנאדו: "הפסד אכזרי, גאה בשחקנים שנתנו הכול. לא הגיע לנו להפסיד"

צילום ועריכה: קובי אליהו

גם ביום בו מכבי חיפה נתנה את הכול כדי לא להפסיד ונהנתה מתצוגה נפלאה בשער של בויאן שראנוב שגם הציל פנדל בדקה ה-89, היא בכל זאת הפסידה. הירוקים ירדו הערב (ראשון) מנוצחים מכר הדשא בבלומפילד, אחרי שגל אלברמן כבש בתוספת הזמן וסידר למכבי תל אביב ניצחון דרמטי 0:1. היה זה הפסד רביעי רצוף של מכבי חיפה בפלייאוף העליון - רצף הפסדים שלא קרה לה כבר 40 שנה.

בנוסף לכל הצרות, גם אביחי ידין שגרם לפנדל הורחק ויחמיץ את המשחק הבא, בעוד דקל קינן נפצע והוחלף. מכבי חיפה נותרה במקום החמישי עם 44 נקודות. בסיום המשחק התברר כי קיים חשש שקינן קרע את הרצועה הפנימית של הברך. הבלם יעבור בדיקת MRI שלאחריה יתברר אם גמר את העונה.

בסיום המשחק נכנס נשיא המועדון יעקב שחר לחדר ההלבשה והשחקנים דיווחו שהוא נראה מעודד מהיכולת. במועדון אמרו: "ההפסד לא נורא. מה שחשוב זה ששיחקנו טוב היום, שהקבוצה חזרה לעצמה ולא ההפסד".

גוסטבו בוקולי, יניב קטן, אלון תורג'מן שחקני מכבי חיפה. קובי אליהו
הפעם האחרונה שמכבי חיפה הפסידה ארבעה משחקים ברציפות - לפני שהם הולנדו. גוסטבו בוקולי, יניב קטן וחן עזרא/קובי אליהו

אריק בנאדו סיכם את ההפסד המתסכל של מכבי חיפה: "אני חושב שלא הגיע לנו להפסיד את המשחק, אבל זה הכדורגל, לפעמים הוא אכזרי. הגענו למצבים שרצינו להגיע, אבל לא הייתה רגל מסיימת והפעולה האחרונה לא הייתה טובה. בסופו של דבר מטעות והרחקה ספגנו. אני גאה בשחקנים שלי היום, הם הוכיחו שהם שחקני כדורגל טובים אחרי תקופה קשה שעברה על המועדון. יש תקופות כאלו, עדיין השחקנים באו עם לב גדול ונתנו הכול על המגרש. זה מה שביקשתי מהם, מעבר לכדורגל שגם זה היה לנו. זה לא הספיק, אבל אני עדיין גאה בהם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
גל אלברמן שחקן מכבי תל אביב מול דקל קינן שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
עוד סיבה לפסימיות הערב. דקל קינן/קובי אליהו

כאשר נשאל אם הוא מאוכזב מהדרך בה התפתחה העונה של מכבי חיפה, השיב המאמן: "אני מאוכזב אחרי כל משחק שאני לא מנצח. סיכומים נעשה בסוף העונה. שחקן כדורגל צריך לדעת להתנתק מהרבה דברים, גם מאמן. אעשה את עבודתי נאמנה עד הרגע האחרון. יש בוסים במועדון והם מחליטים. אני קורא את כל מה שכתוב ושומע את כל השמועות".".

אנדריי פיליאבסקי (מימין), יניב קטן שחקני מכבי חיפה מאוכזבים. קובי אליהו
ממשיכים להתרחק מאירופה. פיליאבסקי וקינן/קובי אליהו
אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. קובי אליהו
מרוצה מההשקעה והלחימה. אריק בנאדו/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully