וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייס: "מוכנים להצלבה ויוצאים במומנטום טוב למילאנו"

13.4.2014 / 9:51

מכבי ת"א מעודדת אחרי הניצחון במלחה: "כיף לחזור למקום הראשון". דופרי: "בשביל אליפות צריך לנצח בנוקיה"

שחקן מכבי תל אביב דווין סמית' חוגג. קובי אליהו
צבעו את מלחה בצהוב. סמית' חוגג עם האוהדים/קובי אליהו

מכבי תל אביב יוצאת למילאנו בהרגשה טובה, אחרי שהצליחה לנצח במלחה את הפועל ירושלים בתוצאה 79:83. למרות הניצחון הצהובים טרם הביטחו את המקום הראשון בתום העונה הסדירה, אך ניצחון שלהם על מכבי חיפה במחזור האחרון יבטיח זאת.

טייריס רייס סיכם את המשחק: "ידענו שבאולם שלהם הם ינסו לרוץ, ידענו גם שהאווירה תהיה חמה ועוינת, אבל התמדנו במשחק שלנו, קלענו קליעות עונשין חשובות בסיום וניצחנו". מכבי תל אביב כבר הוליכה ביתרון 17 נקודות, ורייס התייחס לצמצום ההפרש על ידי ירושלים: "ברבע הרביעי לא עצרנו את ההתקפות המהירות שלהם בזמן והם הגיעו ללייאפים קלים. לא עשינו עבירות בזמן ואנחנו צריכים לעשות עבודה טובה יותר בלהאט אותם, וכמובן את הפאולים לעשות בזמן. היה לנו ערב טוב מהשלוש, גם הם קלעו לא רע בכלל. בסך הכול אנחנו יוצאים במומנטום טוב למילאנו, היה לנו שבוע טוב פרט להפסד לצסק"א, אבל אנחנו מגיעים מוכנים לשלב ההצלבה וזה הכי חשוב. כיף לחזור למקום הראשון אבל זה עוד לא נגמר, אנחנו עדיין צריכים עוד ניצחון בשביל להבטיח אותו, אבל זה מצוין שזה נמצא בידיים שלנו".

הצהובים יתרכזו כעת בהכנות לקראת מילאנו וימריאו לאיטליה ביום שלישי. המאמן דיוויד בלאט הוסיף אמש כי יוגב אוחיון ישחק נגד האיטלקים. "יש לנו יש מאצ' איתם ולהם איתנו, הם ניצחו שבעה משחקים ברציפות ביורוליג, עם 30 הפרש על ברצלונה, ניצחונות חוץ נגד אולימפיאקוס ופנאתינייקוס, זאת קבוצה שבנויה להגיע לפיינל פור שייערך במילאנו. אני מקווה שכל מה שקשור לזה שהיא מארחת את הפיינל פור לא יפריע והמשחקים ישוחקו בצורה הוגנת", הוסיף בלאט.

גארד מכבי תל אביב טייריס רייס (ימין) מול סנטר הפועל ירושלים ארטיום פראחוסקי. קובי אליהו
המקום הראשון בידיים שלו. רייס/קובי אליהו

בהפועל ירושלים היו מאוכזבים מההופעה של הקבוצה מול הצהובים וסבורים כי הקבוצה לא הגיעה נחושה ואגרסיבית כפי שנדרש. במלחה מבינים כי כעת הם נמצאים השלבים הקובעים של העונה, אולם מודעים כי הם נמצאים במומנטום רע: מאז התצוגה של הירושלים בנוקיה מול מכבי תל אביב, היא הודחה מהיורוקאפ והבסה בשבוע שעבר בחיפה, כשהציגה משחק הגנה מביך. עם זאת, הירושלמים סבורים גם כי "הכול עוד פתוח", כהגדרתם, ובקבוצה הוסיפו, "אם אנחנו רוצים לקחת אליפות אנחנו צריכים לנצח בנוקיה, אם נפגוש את מכבי".

רון דופרי סיכם את המשחק: "לא שיחקנו טוב בהגנה במחצית הראשונה, ידענו שאנחנו נצטרך להגן היטב מפני השלשות של מכבי לאורך המשחק ובמחצית הראשונה פשוט לא עשינו זאת ולראיה הם קלעו 50 נקודות עד המחצית. חלק גדול היה ההגנה, היינו צריכים להגן יותר טוב ולהיות אגרסיביים יותר. למחצית השנייה הגענו אגרסיביים יותר וגרמנו להם להחטיא זריקות, אבל זה משהו שהיינו צריכים לעשות בשלב מוקדם יותר של המשחק".

לשאלה לגבי התחושות הקיימות לאחר ההפסד, השיב דופרי: "זה מאכזב בסופו של דבר, אך בין שאנחנו במקום הראשון או בשני מצפה לנו עוד דרך קשה בפלייאוף, ואנחנו נקווה לשים את עצמנו בסיטואציה שבה נפגוש את מכבי שוב, אם נפגוש אותם - ונקווה שננצח אותם או את מי שתגיע למעמד הגמר".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שחקני הפועל ירושלים רונלד דופרי, ליאור אליהו, יותם הלפרין. קובי אליהו
יפגשו שוב את מכבי תל אביב העונה?/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully