וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ: "אחרי זכייה בתואר יש נפילה. זה קרה לי גם בבארסה"

מאמן באיירן ספג מדורטמונד את ההפסד הגדול בקריירה. רויס: "הדרך שבה שיחקנו היא היחידה שאיתה אפשר לנצח את באיירן"

יורגן קלופ מאמן דורטמונד (מימין) עם פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן. GettyImages
הוציא את פפ מהקצב. קלופ וגווארדיולה/GettyImages

לכזאת הצגה אוהדי באיירן מינכן לא ציפו. למגינת לבם, הייתה זו דווקא בורוסיה דורטמונד שחגגה באליאנץ ארינה עם 0:3 גדול במסגרת המחזור ה-30 בבונדסליגה, והנחילה לאלופת גרמניה הפסד ביתי מביך. היה זה הפסדו הגדול ביותר של פפ גווארדיולה בקריירה, ומאמן באיירן לא הסתיר את אכזבתו.

"אחרי שזוכים בתואר באה נפילה. זה קרה לי גם בברצלונה", אמר גווארדיולה אחרי ההפסד הצורב, "אנחנו צריכים לחזור לעצמנו". לבאיירן יהיה קצת יותר קשה לחזור לעצמה, משום שהיא איבדה בגלל פציעה את מנואל נוייר, שנמצא כעת בספק לחצי גמר האלופות הראשון מול ריאל מדריד. "ברכות לדורטמונד, לא נכנסנו לקצב ולא הצלחנו להבקיע", הוסיף גווארדיולה.

מנואל נוייר, שנפצע במהלך המשחק והוחלף, אמר: "זה לא היה היום שלנו. לא חשבנו שנפסיד, כנראה שהיה לנו מזל רע במחצית השנייה. אני אוכל לשחק בגביע במהלך השבוע. אנחנו לא רוצים עוד פציעות".

מנואל נוייר שוער באיירן מינכן. GettyImages
יוכל לשחק בגביע. נוייר/GettyImages

מאמן דורטמונד יורגן קלופ החמיא לשחקניו על התצוגה, ואחרי היכולת שדורטומנד הראתה בניצחון על ריאל מדריד הוא יכול להיות מרוצה מכך שקבוצתו גברה על שתיים מהקבוצות הטובות באירופה. "אם אתה מנצח 0:3 את באיירן סימן שאתה עושה הכול נכון", אמר קלופ, "השער שמחיטריאן כבש עשה לו טוב. אנחנו עכשיו מתרכזים בהגעה לגמר הגביע ולא אכפת לנו מי תהיה היריבה".

כוכב דורטמונד מרקו רויס, שכבש את השער השני של קבוצתו אמר: "זה היה שבוע חשוב מבחינתנו כי שיחקנו טוב נגד ריאל מדריד וגם נגד באיירן. שיחקנו התקפי, הדרך ששיחקנו נגד באיירן היא הדרך היחידה לנצח אותם. הגנה זאת לא הדרך".

* גווארדיולה מעולם לא הפסיד משחק ביותר משני שערי הפרש כמאמן (ברצלונה ובאיירן). עד המשחק נגד דורטמונד.

* הפעם האחרונה בה באיירן לא ניצחה בשלושה מחזורי ליגה רצופים: אוגוסט-ספטמבר 2010 (הפסד 2:0 לקייזרסלאוטרן, 0:0 מול ורדר ברמן וקלן).

* זה משחק הליגה הביתי הרביעי ברציפות של באיירן מול דורטמונד בו הבווארים לא מנצחים. ניצחון הבית האחרון שלהם על דורטמונד במסגרת הליגה היה 1:3 בפברואר 2010.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
הנריך מחיטריאן (מימין) שחקן דורטמונד חוגג עם מרקו רויס. GettyImages
ניצחו באותו שבוע שתיים מהקבוצות הטובות באירופה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully