וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'רס: "שאנשים ידברו על לחץ, אנחנו מתרגשים"

ליברפול ומנצ'סטר סיטי מוכנות לרגע האמת (א', 15:37, ספ' 1). סבאלטה: "צריכים להיזהר לא לספוג. כבר הוכחנו את עצמנו"

לואיס סוארס ליברפול מול ג'וליאן לסקוט מנצ'סטר סיטי. GettyImages
ישבור את השיא? סוארס במאבק עם לסקוט/GettyImages

הקרב בין ליברפול למנצ'סטר סיטי (מחר, ראשון, 15:37, שידור ישיר בספורט 1) הולך להיות ללא ספק אחד המרתקים שידענו בשנים האחרונות. כשמפרידות ביניהן ארבע נקודות לטובת ליברפול בעוד לסיטי יש שני משחקים חסרים, נראה שלכל תוצאה יש משמעות הרת גורל לגבי האלופה הבאה של הפרמיירליג.

מאמן ליברפול, ברנדן רוג'רס. GettyImages
"חשוב שנישאר רגועים". ברנדן רוג'רס/GettyImages

ליברפול שנהנית מעונה יוצאת מן הכלל מגיעה למשחק עם רצף מדהים של תשעה ניצחונות, כולל שישייה שהיא הנחיתה לרשת של קרדיף, שלישייה לדייויס מויס ושחקניו האומללים, רביעייה נגד טוטנהאם וניצחון במשחק דרמטי במיוחד מול סוונסי. ניצחון של הקבוצה ממרסיסייד יקרב אותה מאוד לתואר אליפות ראשון מאז 1990.

"זה הולך להיות משחק מצוין", בטוח ברנדן רוג'רס. "מדובר בשתי קבוצות שעשו עבודה נפלאה העונה, אבל עדיין הן צריכות לעבוד קשה מאוד. זה חשוב מאוד שנישאר רגועים. הראינו את זה במשחק נגד ווסטהאם בשבוע שעבר. אנשים מדברים על לחץ, אבל מבחינתנו זה מרגש".

העונה ליברפול מציגה בעיקר שיתוף פעולה יוצא מן הכלל בין לואיס סוארס ודניאל סטארידג' שהבקיעו יחד לא פחות מ-49 שערים מתוך ה-90 שהמועדון הבקיע. סוארס עצמו זקוק לשלושה שערים נוספים כדי לשבור את השיא למלך שערים בפרמיירליג ב-38 משחקים ששייך כיום לאלן שירר ולכריסטיאנו רונאלדו. לסוארס יש כעת 29 שערים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן מנצ'סטר סיטי, פאבלו סבאלטה, מול שחקן צ'לסי, אדן הזאר. רויטרס
"הם נמצאים פשוט במומנטום מצוין". סבאלטה/רויטרס

מנגד, במנצ'סטר סיטי יודעים שגורלם נמצא בידיהם. ניצחון של הבחורים של מנואל פלגריני יקטין את הפער מליברפול לנקודה בלבד כאשר יהיו לסיטיזנס עוד שני משחקים בקופה כדי להשתוות לליברפול. הקבוצה הבכירה כיום ממנצ'סטר לא הפסידה בליגה מאז ה-3 בפברואר (1:0 לצ'לסי) ולמעשה פרט ל-1:1 נגד ארסנל לפני כשבועיים היא נראית פשוט מצוין, כולל הרביעייה לרשת של סאות'המפטון, החמישייה מול פולהאן והשלישייה הגדולה בדרבי של מנצ'סטר.

סיטי הבקיעה העונה 84 שערים כאשר 15 מהם שייכים לסרחיו אגוארו שלשמחתו הרבה של פלגריני הוא יוכל לחזור לשחק אחרי חודש של התאוששות מהפציעה בשריר הירך האחורי. "ליברפול הבקיעה הרבה שערים. אנחנו יודעים שיש להם שחקנים נהדרים בחלק הקדמי עם סוארס, סטרלינג וסטארידג'", אמר פאבלו סבאלטה. "הם נמצאים פשוט במומנטום מצוין. אני חושב שאנחנו צריכים לעבוד קשה מאוד כדי לא לספוג אף שער, אבל עבודת ההגנה שלנו הוכיחה את עצמה בשבועות האחרונים כשלא ספגנו הרבה. זו הסיבה שיש לנו ביטחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully