וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיא טורה: "ליברפול מדהימה, זה המשחק על האליפות"

באנגליה כבר לא יכולים לחכות לקרב בין האדומים למנ' סיטי (א', 15:37) ובחנו את הפערים הכלכליים האדירים בין הקבוצות. אגוארו כשיר ויחזור לשחק

אלברו נגרדו מנצ'סטר סיטי מול מרטין שקרטל ליברפול. AP
מוכנים? נגרדו מול שקרטל/AP

אנגליה מתמרקת לקראת המשחק הגדול של עונת הפרמיירליג הנוכחית. ביום ראשון (15:37), תארח ליברפול את מנצ'סטר סיטי באנפילד למפגש שעשוי להכריע את גורל האליפות. המייטי רדז חולמים על אליפות ראשונה בעידן הפרמיירליג וראשונה מאז עונת 1989/90, לפני לא פחות מ-24 שנים. הסיטיזנס, שזכו בתואר לפני שנתיים, מעוניינים להחזיר אותו לידיהם והם מגיעים לליברפול כשהם בפיגור ארבע נקודות מהמארחת, אבל עם שני משחקים חסרים. החדשות הטובות עבור סיטי הגיעו מכיוון סרחיו אגוארו. הסקורר של התכולים כשיר וישוב למגרשים לאחר שנעדר בשל פציעה בשבועות האחרונים.

שתי הקבוצות בכושר נהדר בתקופה האחרונה, כאשר שתיהן מרוכזות רק בליגה האנגלית. ליברפול רשמה תשעה ניצחונות רצופים ולא הפסידה בפרמיירליג מאז הכריסמס, סיטי עם שבעה מחזורים ללא הפסד. יאיא טורה, כוכב הסיטיזנס, שכבש העונה לא פחות מ-18 שערי ליגה, מודע לחשיבות המשחק: "ליברפול עושה עבודה מדהימה העונה. המשחק הזה הולך להכריע את גורל האליפות", אמר החוף השנהבי בראיון שהעניק לפרשן הדיילי מייל ושחקן העבר ג'יימי רדנאפ.

מנג'ר מנצ'סטר סיטי מנואל פלגריני. AP
סיטי בעמדה טובה. פלגריני/AP

טורה הוסיף להחמיא ליריבה: "בהגנה הם עושים עבודה טובה, אבל בעיקר בקישור, שם הם מאוד חזקים. סטיבן ג'רארד פנטסטי ויש לו כל כך הרבה ניסיון ולואיס סוארס ודניאל סטארידג' פשוט מדהימים. הם כובשים כמו מכונות. להגנה שלנו אסור לטעות מולם, חייבים לשמור על 100 אחוז ריכוז".

במסיבת העיתונאים שלו לקראת המשחק הבטיח ברנדן רוג'רס, מנג'ר ליברפול: "אנחנו ממש לא לחוצים. יחד עם זאת, זה משחק חשוב, אין שום ספק בכך. שתי הקבוצות מאוד מצליחות העונה, כל אחת בסגנון שלה וצפוי להיות משחק נהדר. אנחנו מאוד מחכים לשריקת הפתיחה ומגיעים מלאי ביטחון". רוג'רס גם לא הסכים עם טורה: "גם אחרי המשחק הזה תהיה עוד הרבה עבודה. קו הסיום עדיין נמצא במרחק מסוים. המשחק הזה לא ייקבע סופית שום דבר".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ג'ו אלן ליברפול מול יאיא טורה מנצ'סטר סיטי. Jan Kruger, GettyImages
בלתי עציר. טורה מול ג'ו אלן/GettyImages, Jan Kruger

ב"דיילי מייל" גם בחנו את הפערים הכלכליים בין הקבוצות ומצאו ששחקני סיטי מרוויחים בממוצע לא פחות משני מיליון ליש"ט יותר מאשר שחקני ליברפול, פשוט מדהים. ממוצע השכר של שחקן בסיטי עומד על 102,653 ליש"ט לשבוע, בעוד הממוצע ה"צנוע" בליברפול הוא 65,457 ליש"ט לשבוע.

לסיום, חלוץ העבר של ליברפול ומנצ'סטר יונייטד, מייקל אואן, בחר ב"טלגרף" את ה-11 המשולבים שלו משתי הקבוצות:

שוער - ג'ו הארט (סיטי)
מגן ימני - פאבלו סבאלטה (סיטי)
בלם - וינסנט קומפני (סיטי)
בלם - מרטין שקרטל (ליברפול)
מגן שמאלי - אלכסנדר קולארוב (סיטי)
קשר ימני - ראחים סטרלינג (ליברפול)
קשר מרכזי - סטיבן ג'רארד (ליברפול)
קשר מרכזי - יאיא טורה (סיטי)
קשר שמאלי - דויד סילבה (סיטי)
חלוץ - לואיס סוארס (ליברפול)
חלוץ - סרחיו אגוארו (סיטי)

סך הכול: שבעה שחקני סיטי, רק ארבעה של ליברפול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully